259 Reacties

één jaar geleden

Dit is Auke, op 28november om 22u30 is ze ter wereld gekomen op 39weken. Dit met een gewicht van 3,210kg en een lengte van 49cm. Was een ingeleide bevalling die van begin tot einde 25uur geduurd heeft. Was heftig maar de moeite waard!

één jaar geleden

Onze Noël is geboren op 28 november met 37+4… hij was 2530 gram! Zondagmiddag ingeleid ivm niet voldoende werken van de placenta en klachten rondom zwangerschapsvergiftiging! Maandagochtend had ik 2cm ontsluiting en zijn mijn vliezen gebroken… na een dag vol weeën en uiteindelijk 8cm ontsluiting vond Noël de bevalling geen pretje waardoor zijn hartslag steeds flink daalde en er een spoedkeizersnede is uitgevoerd! Het was allemaal even eng, maar ik heb het mooiste op aarde er voor terug, ik had zulke fijne mensen om mij toe waardoor ik er ook niet vervelend op terug kijk!! Alles gaat gelukkig goed met ons beide en wij mogen als het goed is morgen lekker na huis 💙

één jaar geleden

Met 36+6 weken braken zondagochtend om 4.40 mijn vliezen, uiteindelijk is Joah geboren om 22.39. Een bevalling waarbij dingen gegaan zijn die me van te voren een nachtmerrie leken maar het is me zo positief meegevallen!! Hij is 46,5 cm en weegt 2365gram. We verblijven nog in het ziekenhuis maar het gaat elke keer een beetje beter dus hopen dat we snel naar huis mogen 🤍

één jaar geleden

Maandag om 07:19 is onze zoon Noah geboren met 39+4 weken. Om 03:30 zijn de weeën begonnen, dus een snelle bevalling en nu heerlijk genieten van elkaar 🥰

één jaar geleden

Gister is onze dochter Quinn geboren om 17.41 in het Maasziekenhuis in Boxmeer. De avond ervoor om 00.30 vliezen en vanaf een uurtje of 3 direct flinke weeën. 4.30 in het ziekenhuis smiddags was ze er. 3283 gram en een bikkel. Alle testjes doorstaan met vlag en wimpel. Ze heeft 3x een extra prikje in haar hiel gekregen vanwege mijn bèta blockers en alle keren geen kriem van de kleine. We zijn echt super trotse ouders. Voor iedereen die nog mag, heel veel succes!

één jaar geleden

Vanmorgen om 11.37 is onze dochter Julia ter wereld gekomen d.m.v. een keizersnede. Het was even heel spannend, omdat ik helemaal out ging. Mijn man is zich dood geschrokken. Binnen 2 minuten is ze uit mijn buik gehaald. Ik heb dat helemaal gemist, werd ineens wakker en dacht dat ik in slaap wad gevallen ofzo. Maar ik hoorde haar heel hard huilen op de achtergrond. We maken het nu gelukkig allemaal goed. Haar gewicht is 3164 gram en ze is 50 cm, geboren bij 38+2

één jaar geleden

29.11.2022 is onze dochter Bowie geboren! 💜🌸💜 Ons tweede kindje. Om 13.00 uur braken de vliezen. Om 20.30 begonnen de weeën. Om 23.18 uur is ze geboren. We waren net op tijd in het ziekenhuis. Ze is 51 cm 3340 gram en super lief! Wij zijn helemaal verliefd.

één jaar geleden

26/11 is onze zoon geboren om 1:01u bevalling van 4,5u zonder epidurale 🙈 Kayden Peter- Ward 48cm ,2785gr . Lekker genieten van hem 💙💙

één jaar geleden

Wij zijn op 30-11-2022 trotse ouders geworden van Kay. Nadat ik met 38+1 ben ingeleid omdat hij aan de grote kant werd geschat. Nadat mijn vliezen zijn gebroken ging meneertje met zn hoofd omhoog en deed hij een armpje over zijn hoofdje. Daarom uiteindelijk voor een keizersnede gekozen. Gelukkig gaat alles goed met ons. Het is een heel tevreden mannetje 💙

één jaar geleden

Op 30 november is onze zoon Jaivy geboren.💙 Ik werd ingeleid wegens zwangerschapsdiabetes bij 38+1 na de ballon en 2x2 pillen is hij na het breken van de vliezen binnen een uur geboren!😅 Hij is 52 cm en 3670 gram🥰

één jaar geleden

Op 29 november 2022 is onze zoon Caelan geboren met een termijn van 38+3. Hij weegt 3160 gram en is 50 cm 💙 De bevalling duurde 4 uurtjes, we kijken er goed op terug!

één jaar geleden

Dinsdagnacht om 00:33 is onze zoon Logan Jack geboren. 50 cm en 3708 gram De weeën begonnen op dinsdag nacht. Na een heftige dag om 6 uur in de avond een ruggenprik gekregen waardoor mijn ontsluiting opeens snel vorderde. In 2 uur ging ik van 3 cm naar 9 cm. Helaas verdween mijn persdrang eerst helemaal en kwam deze na 2 uur 10.cm ontsluiting gedeeltelijk terug. Hierdoor was het erg moeilijk om uiteindelijk goed te persen. Geboren met uiteindelijk een knip. Maar blij dat het voorbij was:) Het gaat super goed met Logan!🥰

één jaar geleden

Op 29 november is ons kleine wondertje Cilou geboren om 5:03. Mijn water is spontaan gebroken bij 38+3 & 24u later kwam ze ter wereld. Ze is 47cm groot en weegt 2430 gram 🧸🎀

één jaar geleden

1 december om 18:00 uur is onze zoon Benjamin geboren met termijn van 38+2. Hij weegt 2665 gram en is 49 cm. De bevalling duurde iets minder dan 8 uur, heftige weeen storm gehad en de ruggenprik werkte niet bij mij maar het is allemaal goed gekomen en ik kijk er heel erg fijn op terug 💙 nu lekker genieten met z’n drieeen 💙

één jaar geleden

Woensdagochtend 30-11 om 11:06 is onze dochter Noï na precies 39 weken zwangerschap geboren, via een keizersnede. Met een lengte van 50cm en gewicht van 3700gr. Verliep allemaal heel vlot en vandaag mogen we het ziekenhuis verlaten. ❤️

één jaar geleden

Op 30-11 is, na een bevalling van 33 uur, onze zoon Boaz geboren. Omdat de ontsluiting niet doorzette, heb ik weeënopwekkers gekregen. Daardoor kwam ik in een weeënstorm. Een ruggenprik zorgde uiteindelijk pas voor volledige ontsluiting en na 2 uur persen, een knip en de vacuümpomp, was 'ie er eindelijk! Nu lekker thuis herstellen en vooral genieten🥰

één jaar geleden

Gisteren 1/12/22 is onze dochter Alice geboren. 2kg830 en 49 cm. Ze doet het super 🥰

één jaar geleden

01-12-2022 geboren: Nory, een kerngezonde meid van 2980g, 3 dagen voor de uitgerekende datum. Vanaf de serieuze weeën een bevalling van ongeveer 7 uur. Nu intens genieten met ons drietjes!

één jaar geleden

Wij zijn op 30 november om 0656 met 39wk de trotse ouders geworden van Nora 🥰 Ze weegt 3985 gr en het gaat ontzettend goed! Na 9 mnd weten we dus nu dat we een klein meisje hebben :)

één jaar geleden

Op 1 december om 18:21 is onze zoon Lior Eli geboren in het ziekenhuis. Hij is met 39 weken en 5 dagen geboren. De bevalling was lastig doordat ik heel snel 6 cm ontsluiting had. Echt binnen een paar uur. Achter elkaar plaste ik vruchtwater uit, maar ook bloed. Doula en verloskundige gebeld en nadat ik op bed lag, mocht ik in het bevallingsbad thuis. De verloskundige merkte op dat mijn weeën kortdurend waren en heeft me na het te hebben aangekeken doorverwezen naar het ziekenhuis. Daar kwamen mijn weeën meteen beter op gang en had ik al 10 cm ontsluiting. Pijnstilling was dus niet meer mogelijk. Ik ben daarna in een 5,5 uur durende persfase terecht gekomen en dat was enorm uitputtend. Ook omdat de weeën nog steeds kortdurend waren en ik dus moeilijk vooruit kwam. Uiteindelijk is de baby wat geholpen met een vacuüm pompje en zat zijn schoudertje even vast, maar dat duurde beide niet lang. De baby werd op mijn borst gelegd na een bevalling van 9 a 10 uur maar had een shock gehad. Daarom ademde hij niet goed en moest hij al snel naar een andere kamer. Daar werd alles nagekeken en werd Lior beademd. Dat hielp en hij begon zelfstandig te ademen. Na een uur werd alles gecontroleerd en bleek dat hij niet goed genoeg aan het herstellen was. Het zuurstoftekort heeft teveel druk op zijn hersenen gegeven en hij is daarom overgebracht naar de baby IC. Daar ligt hij zeker tot dinsdag waar na behandelingen een MRI wordt gemaakt van zijn hersenen. Dan weten we dus eigenlijk pas meer en ook of hij naar huis kan en in welke toestand. Ik ben begonnen met kolven en dat gaat goed. Met een wattenstaafje breng ik het naar zijn mond. De derde keer begon hij erop te sabbelen. Helaas is huid op huid contact nog weinig mogelijk dus hoop ik dat spoedig in te halen. Men was verrast over het verloop en niemand heeft het zien aankomen. Tijdens de hele bevalling was de hartslag van de baby goed. Alleen aan het einde wat verhoogd. Op de foto papa Tobias met de baby tijdens de controles.