259 Reacties

één jaar geleden

Vanmiddag om 14.21u is onze zoon Milan geboren na een snelle maar pittige bevalling in het ziekenhuis. We zijn nu lekker thuis.

één jaar geleden

Op 1 dec om 12.11u is ons dochtertje Fien Marie geboren 💖 wij zijn verliefd!

één jaar geleden

Op 29/11 kort na middernacht braken mijn vliezen, 24u later naar het ziekenhuis want nog geen echte weeën, dus ingeleid. Tegen de eerste controle s morgens nog weinig vorderingen. Kort nadien maakte ik kennis met de heftigheid van de weeën, maar leek er nog steeds weinig meetbare voortgang te zijn, ik begon te vrezen voor een werk van hele lange adem, dat ik niet op eigen kracht zou volbrengen. Onze eigen vroedvrouw kwam aan rond 9u. bij de eerstvolgende controle had ik plots al 5cm ontsluiting en mocht ik van de medicatie en monitor af. Met alle mogelijke macht (maar weinig succes) vocht ik tegen de persdrang, want ik wist dat het nog veel te vroeg was. Ik kon alsnog onder de douche (ik had op een badbevalling gehoopt). Mijn vroedvrouw was kort nadien nogal ongelovig toen ik meende dat ik het hoofdje al leek te voelen. Toen ze vaststelde dat ik gelijk had, was het ziekenhuis personeel maar net op tijd om toe te kijken hoe zij onze dochter opving en om de nageboorte en hechtingen te doen. Onze kleine Grace heeft iedereen verstelt doen staan door de plotse snelheid. Ze is prachtig, geboren op 30/11 (38 weken) met 2kg710 en meet 48cm.

één jaar geleden

Wij zijn vandaag 3-12-22 om 07;58 trotse ouders geworden van novée !

één jaar geleden

Onze zoon Jack is gister geboren (2-12-2022) om 11:04 via een spoed keizersnede vanwege een bloeding. Het gaat goed met hem en wij zijn helemaal verliefd! 💙

één jaar geleden

Na 41 uur weeën is onze kleine man Lemmy vandaag geboren. Precies op de uitgerekende datum. Hij weegt 3834 gram en is kerngezond. Het was een pittige thuisbevalling waar ik heel trots op terug kijk. Uiteindelijk toch na de bevalling nog naar het ziekenhuis gegaan, omdat mijn placenta muurvast zat aan mijn baarmoeder. deze hebben ze operatief moeten verwijderen Wij gingen voor een bevalling die zo natuurlijk mogelijk zou verlopen en ook zonder oxytocine etc. inclusief een lotusgeboorte. Na de bevalling heb ik toch tweemaal de oxytocine spuit gekregen en was een Lotusgeboorte ook niet mogelijk vanwege de operatie. We hebben de navelstreng wel zolang mogelijk uit laat kloppen. Voor mij voelt het achteraf heel goed hoe het is verlopen. Met onze doula hadden wij een plan A (ideale situatie) gemaakt en een plan B (wat indien toch in het ziekenhuis). Het gaf heel veel rust om vervolgens hier te zijn en alles helder te hebben. Daardoor kon ik in volle vertrouwen loslaten en de OK opgereden worden. Nu nog even een nachtje in het zh blijven om na te gaan of ik morgen ben aangesterkt, omdat 1,75 liter bloed was verloren.

één jaar geleden

Op 27/11 uitgerekend en op 2 december bevallen van onze mooie zoon 💙 Het was een intensieve bevalling waar ik nog wel last van heb. Alles was het waard !

één jaar geleden

Noah is geboren, 3-12-22 met precies 39 weken. 💙 Vliezen spontaan gebroken 00:50, in de loop vd dag aanhoudende weeën. Eenmaal in het ziekenhuis +- 17,00 ging het hard. Van 6 cm ontsluiting naar 10 cm ontsluiting in één uur. Bevallen in bad 🫶🏻

één jaar geleden

Na een wervelwind van weeën is vannacht onze dochter Rosa geboren! Uitgerekend op 6-12-2022 en gekomen op 4-12-2022. 52 cm en 3800, ondanks zwangerschapsdiabetes niet te dik buikje! 3 uur van eerste wee naar bevalling, we waren net 20 min in het ziekenhuis toen ik voelde dat ik moest persen. In 15 mins was ze er. Heftig maar ook wel fijn dat het voorbij was 😁. Om 7 uur waren we weer thuis en alles gaat goed.

één jaar geleden

03-12-22 is ons meisje Liva Mae geboren! 🌸 We zijn zo verliefd op haar. Met 38+3 hebben ze mijn vliezen gebroken, en dat ging allemaal als een speer. Een bevalling waar ik heel goed op terug kijk! Nu lekker genieten van dit kleine meisje.

één jaar geleden

Op 4-12-2022 zijn wij trotse ouders geworden van onze dochter Emily. Ze is met 39+2 weken geboren. We zijn dolgelukkig🥰

één jaar geleden

Op 1 december is onze dochter Yuna geboren! Het was een heel snelle bevalling. Met gebroken vliezen en gelijk weeën liggend op de achterbank naar het ziekenhuis ivm ligadvies omdat ze niet was ingedaald. Binnen twee uurtjes was ze er al! Heftig en snel en een heel avontuur 😉 Yuna Meisje 1 december 21.21 uur met 40+1 3758 gram

één jaar geleden

Mag ik jullie voorstellen aan Eline.💕 Met een snelle bevalling van maar 7 uur werd ze om 05.00 uur geboren We zijn dolgelukkig!

één jaar geleden

Dit is onze lieve Jóa, hij is op 3 december geboren! 💙 Binnen 2,5 uur was hij er, heel intens maar kijk er heel positief op terug. Thuis in bad bevallen in het bijzijn van mijn man en tweelingzusje. Jóa zijn broer werd smorgens als grote broer wakker en was meteen trots!💙

één jaar geleden

Op 4-12-2022 hebben wij onze kleine Myla Mackenzie mogen verwelkomen met precies 38 weken. Met 3415 gram en 49 cm doet mevrouw het zeker niet slecht Enorm veel en lang weeën te hebben gehad thuis ging het in het ziekenhuis enorm snel. Na 4 uurtjes kwam Myla in bad ter wereld. Wat een wonder om nu officieel mama te mogen zijn.🌸

één jaar geleden

Na al bijna 3 weken met 3 cm ontsluiting lopen moest ik mij vanmorgen om 7.00 melden. Rond 8.30 hebben ze de vliezen gebroken, rond 9.30/9.45 weeën opwekkers aangezet en 11.27 is onze dochter Edith Bertine geboren

één jaar geleden

Mag ik jullie voorstellen aan Eden? 😍 Ze is na een zwangerschap van 39+6 op 04-12 om 04:12 geboren, met een bevalling van 3 uurtjes. Het was echt een fantastische ervaring, thuis in bad, helemaal samen met mijn man. De verloskundige kwam pas beneden toen ik al flink aan het meepersen was en heeft ons volledig ons ding laten doen. Ik heb de laatste week echt dagelijks dit blogtopic gelezen en kon echt niet wachten tot het mijn beurt was…sterkte voor wie nog aan het wachten is!! Je vergeet het zodra je je kindje in je armen hebt.

één jaar geleden

4 december is onze zoon Jari geboren door middel van een keizersnede. Hij doet het erg goed en is een flinke man van 56 cm en 4655 gram.

één jaar geleden

Dit is Anthony (Tony). Hij is op 6-12 om 12.14 geboren. Woog 3022 met een lengte van 47 cm. Geboren met 38+3. Wat een raar weekend was het toch. Hele weekend buikpijn verloskundige had ook geen idee waar van. Maandag was het zo erg blijkbaar wel iets van weeën maar hield 1 cm ontsluiting. Ervoor gekozen om daar het ziekenhuis huis te gaan voor een cocktail om een nachtje te slapen. Nou vlak voor ik sliep kwamen ze er achter dat ik een fikse blaasontsteking heb. De nacht goed geslapen. En s ochtends had ik ineens 8 cm ontsluiting. Nog steeds bijna geen echte weeën. Naar de wc geweest daar braken me vliezen en had gelijk persweeën. En binnen een uur lag deze kleine man al in mijn armen ☺️

één jaar geleden

Op 25-11 is na een inleiding onze Riv geboren met 39+1 (uitgerekend op 01-12) Een bevalling van 10uur waar ik goed op terug kijk! En wat doet hij het goed! En wat is onze dochter een trotse en goeie grote zus. Wij genieten. 💙❤️