259 Reacties

één jaar geleden

Op 29 november om 8.45u is Romy geboren! Termijn 38.6, gewicht 3040 gram (lengte werd niet gemeten, geboren in Schotland).

één jaar geleden

1december ons kleine meisje kunnen verwelkomen na inleiding Haar naam is Sky Geboren om 04:52 3360 gram en 53cm Vanaf ik de echte weeen voelde en begon met persen was ze er na 10 minuten🥰❤️ vandaag al weer 1 week en 1 dagje oud/jong💗

één jaar geleden

💙🌲 Onze lieve Silvian 🌲💙 Jij bent geboren op 7 December om 07:30 met 40+1W. Binnen 3 uurtjes hadden we jou in onze handen en dat vonden we ontzettend bijzonder! 💫 Met een natuurlijke badbevalling heeft mama jou op de wereld gezet en oh wat zijn wij trots! We mochten direct naar huis en waren echt even flabbergasted door de snelheid dat we jou aan jouw grote zus konden tonen! 💝🥰

één jaar geleden

Woensdagmiddag waren mijn vliezen gebroken. Helaas kwamen de weeën maar niet en werd ik gisteren niet lekker. Vanochtend mocht ik doorgeleid worden. Begon gelijk al met 4 cm ontsluiting alleen waren de vliezen net te hoog gebroken dus hebben ze het nog extra gebroken daarna gelijk weeën wekkers om. 12:20 en om 14:52 is onze Mason Jaxx Bakker al geboren. Hij is 51 cm en weegt 3550 gram. Was wel even geshockeerd hoe snel het ging. Vanwege dat mijn vliezen langer dan 24 gebroken zijn moeten we helaas een nachtje blijven. Morgenochtend lekker naar huis en dan genieten met zijn drieën 🥰❤️👶

één jaar geleden

Ook wij zijn dan eindelijk de trotse ouders geworden van een super lief meisje. Donderdag 8 december is zij ter wereld gekomen middels een geplande keizersnede. Met 38+3 en woog 2760 gram, 48cm. Na omstandigheden maken wij het beide goed. Succes aan degene die nog moeten.

één jaar geleden

Op 9-12-22 met 41+ weken ouders geworden van ons zoontje Benjamin💙 Wat begon met vliezen breken en vervolgens kwamen al gauw eigen weeën op. Deze zette helaas niet door en bleef de hele dag op 6cm ontsluiting hangen met daarbij erge persweeen waar je niet aan toe mag geven was dit erg heftig. Ze dachten dat dit kwam doordat hij als sterrenkijker lag en daardoor niet door geboorte kanaal kon, want de weeënopwekkers deden ook niks voor ontsluiting. Toen gaven ze aan dat het beter is om een keizersnede te doen en daar kwam inderdaad uit dat hij een sterrenkijker was en er op een natuurlijke manier ook echt niet er uit gekomen was omdat hij erg vast lag. Al met al een vermoeiende dag maar dankbaar dat hij helemaal gezond is💙

één jaar geleden

Op 26-11 al is mijn zoon Liam geboren na een geplande inleiding bij 38+2 weken zwanger. Met een geboorte gewicht van 3370 gram. Na 13 uur weeën bleef Liam hangen in de bekken en is daardoor met een keizersnede geboren. Dit was nog even spannend en Liam moest even aan de beademing maar hij trok snel bij gelukkig. Op de foto is hij 5 dagen oud.

één jaar geleden

Vandaag 10/12/22 is dan ook onze zoon Mats geboren met 39+4 weken!💙 Zo verliefd!!

één jaar geleden

Op zondag 4 december is met 40+4 onze dochter Yfke geboren 💕 Zelf had ik niet meteen door dat het ‘echt’ begonnen was, want de krampen die ik had waren prima te doen.. eenmaal besloten naar het ziekenhuis (medisch) te gaan om (15.15) bleek ik rond 16.00 al 7-8 cm ontsluiting te hebben, wat mij enorm blij maakte natuurlijk! Mijn vliezen braken en vrij snel daarna kreeg ik ook al persweeen. Doordat de hartslag van de baby erg daalde heb ik 3 persweeen weg moeten zuchten, toen de hartslag weer goed was hoefde ik nog maar 2x te persen en kwam ons wondertje ter wereld om 17.40 wat een bijzondere ervaring en naar mijn mening een droombevalling! Echter was onze meid wel veel lichter dan verwacht (2880g) en moesten we tot maandagmiddag blijven. Ze doet het geweldig en inmiddels weegt ze al 2930g! Super trots. Geniet allemaal van jullie wondertjes!

één jaar geleden

Ezra💙 09-12-22 met 39+4 geboren met een geplande keizersnede.

één jaar geleden

Lio 🤍 geboren op 09-12-22, het was allemaal wat snel voor de kleine man gegaan waardoor hij helaas wat vocht in zijn longetjes had. Hierdoor hebben ze hem even op weg moeten helpen door te helpen met zuurstof. Gelukkig kon het masker s nachts af en mochten we gister naar huis. Nu samen genieten thuis 🤍

één jaar geleden

Op 07-12 is Iliyas geboren met 40+6 weken. 💙 Ging erg snel waardoor we geen tijd hadden om naar het ziekenhuis te gaan. Na de geboorte wel nog 24 uur controle in het ziekenhuis moeten hebben maar mochten daarna naar huis😊

één jaar geleden

Op 6 december is onze mooie Riley geboren 💖. Na twee weken opname in het ziekenhuis ivm PE, werd ik dinsdag met 36+6 eindelijk ingeleid. Na het breken van de vliezen en de start van het infuus zat ik rond de middag rond 4 cm ontsluiting. Ik heb toen gevraagd om een ruggenprik. Echter amper 45 min later had ik 10 cm en persdrang. Dus zonder pijnstilling uiteindelijk om 14:01 bevallen van een prachtige dochter met een gewicht van 3075 gram. Ik moest nog 48 uur ter wereld blijven maar sinds afgelopen donderdag zijn we eindelijk thuis en genieten volop.

één jaar geleden

6 december is onze knappe Jace geboren🥰 om 12.10 uur ongeveer begonnen de weeen, om 14.02 had ik volledige ontsluiting en 40 minuten later had ik mijn knappe ventje in m’n armen!😍 we moesten wel een nachtje blijven omdat hij 4060 gram woog en 54 cm was dus iets boven het gemiddelde. Maar hij doet het super goed en we zijn super trots op hem 💙

één jaar geleden

9 december is Lyem geboren om 11:48 met een lengte van 50,5 cm en 3,100kg 🥰🥰

één jaar geleden

Elias Skye 🥰 8/12/22 om 9.11 geboren met 39+1 🩵

één jaar geleden

Met 40.6 weken is op 8 december geboren onze lieve kleine meid Romée💘 tijd: 19:50 gewicht: 3783 gram en lengte: 51 cm🥰 wij zijn verliefd

één jaar geleden

Op 8-12-2022 is onze kleine jongen Vince geboren met 40+5. 🥺 Helemaal in de wolken

één jaar geleden

Suze, geboren op 6 december om 19.09u bij 40+4 met een gewicht van 3674 en 51cm lang. Wij zijn verliefd 💕😍

één jaar geleden

Vorige nacht is onze dochter Maeve geboren met een keizersnede 💗