259 Reacties

茅茅n jaar geleden

17-12 is onze zoon Fedde 馃挋 geboren. 48cm en 3534 gr We genieten intens van dit mooie mannetje

茅茅n jaar geleden

Onze lieve dochter, Alix Joli 猸愶笍 geboren op 15 december 2022 met een termijn van precies 40 weken. Bij de geboorte woog ze 3350 gram en was ze 51 centimeter. Bevalling heeft in totaal 20 uur geduurd met de laatste 2 uur een ruggenprik. Ik was helemaal op na 18 uur niet slapen/ eten/ maar 3cm ontsluiting. Na de ruggenprik nog 2 uur kunnen slapen. Toen 3 keer persen en ze was er 馃

茅茅n jaar geleden

16-12-2022 is om 17.34 uur onze Leya geboren. Met een termijn van 40+2 is ze met een keizersnede ter wereld gekomen. Leya weegt 3374 gram en is 55 cm lang. Wij genieten! 馃挆

茅茅n jaar geleden

Onze 2e dochter is op 16-12-2022 geboren met termijn van presies 38 weken met een keizersnede Maar we zitten helaas niet op een roze wolk wand ze heeft een hartafwijking wat ze niet op de echo鈥檚 gezien hebben

茅茅n jaar geleden

Ik ben op 15-12 bevallen van Rune, op 39+3. Hij was 3820 gram. Om 3 uur 鈥榮 nachts werd ik wakker van de pijn en ben ik een half uur later de weeen gaan timen. (Vanwege al langdurig gerommel dacht ik niet dat het zou doorzetten). Toen bleken ze al om de 2-4 minuten te komen en ook 1 minuut te duren. Ik heb m鈥檔 man toen wakker gemaakt en die heeft de verloskundige toen gebeld. Om 5 uur was ze bij ons, maar ze dacht dat ik pas net in de actieve fase was beland en ik had 3 cm ontsluiting. Om half 10 zou de volgende verloskundige komen en zouden we naar het ziekenhuis gaan. Ik heb om het half uur m鈥檔 man gevraagd hoe laat het was. De weeen deden zoveel pijn dat ik ze alleen steunend op bed en onder de douche kon opvangen. Om 9 uur braken m鈥檔 vliezen en bleek rek het vruchtwater groen te zijn. De verloskundige was al onderweg, maar ondertussen kreeg ik al onweerstaanbare persdrang. Om half 10 was de vk er, had ik 10 cm ontsluiting en kreeg ik de keus: nu naar het ziekenhuis of nu persen. Ik wilde dolgraag persen. Om 10.43 was Rune er. Om 10.47 volgde de placenta.

茅茅n jaar geleden

Mijn zoon is er eindelijk na een lange strijd van wachten en wee毛n storm etc! Over de 4kg en 52cm. Wat een reis was dit zeg, het is zoooo de moeite waard 馃グ

茅茅n jaar geleden

Op 18 december is onze zoon Thorben thuis geboren. We waren nog onderweg met de auto toen de wee毛n steeds sterker kwamen. Bij thuiskomst braken de vliezen en een uur later was hij er. Pittige en snelle bevalling met hevige (pers)wee毛n maar gelukkig stelt hij het goed 馃挋

茅茅n jaar geleden

Ingeleid met een ballon volgende dag 3 cm ontsluiting en vliezen gebroken.. 4 uren later na een weeen storm zonder opwekkers was ze daar Fayen Hayley

茅茅n jaar geleden

Onze dochter Anouk is afgelopen zondag 18 dec geboren met een termijn van 41+4. Ze doet het fantastisch! 馃挆 Ik ben ingeleid met een ballonnetje, later met 4 cm ontsluiting zijn de vliezen handmatig gebroken. Dit was genoeg om de wee毛n op te wekken en binnen zes uur was ze er!

茅茅n jaar geleden

hallo iedereen, Louis geboren op 20/12/2022 om 15.20u, lengte van 51 cm en 3kg een mooie bevalling gehad, wel met epuderale maar enorm snel verlopen. om 8u ingeleid en ol 15.20u geboren. moeilijke start gemaakt omdat meneertje niet direct wou door ademen en wenen. nu is alles inorde en kunnen we genieten van ons gezin !

茅茅n jaar geleden

Livia Zo毛, geboren 17 december 2022. 3660gr 49cm. In de ambulance voor de deur bevallen. Door bekkeninstabiliteit wilde ze laatste stukje niet zakken. Ik had ook veeel pijn. Door het trap lopen richting brancard / ambulance waarschijnlijk zo snel gedaald dat bij controle voor vertrek naar ziekenhuis het hoofdje zichtbaar was. Papa snel naar achter in ambulance begeleid en Toen binnen kwartier was ze ter wereld. 馃グ Precies een jaar later dan haar grote zus Luna Nova die op 17 december 2021 ter wereld kwam 馃槂 Volgend jaar dubbel feest 馃槆馃檹馃徏

茅茅n jaar geleden

Rayan Tannane 21-12-22 3054 kg 39+6 weken Rond 19:00 aangekomen in het ziekenhuis om ballon te plaatsen maar na het voelen had ik al 2/3 cm ontsluiting waardoor ik uiteindelijk ben gestript en kon blijven in het ziekenhuis. Om 20:30 vliezen gebroken door verloskundige van het ziekenhuis en daarna meteen aan de infuus met weeen opkwekers. Heftige weeen stormen begonnen rond 23:30. Werd meteen gecontroleerd voor meer ontsluiting jammer genoeg had nog steeds 2/3 cm. Rugprik gehad voor de weeen rond 02:00 weer gecontroleerd en zat opeens op de 9cm. 10/15 min later kon ik beginnen met persen en om 03:04 is de kleine geboren馃挋 We moeten nog tot donderdag ochtend blijven vanwege te lage geboorte gewicht voor een jonge van zijn termijn.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Daiisy

Livia Zo毛, geboren 17 december 2022. 3660gr 49cm. In de ambulance voor de d ...
Wat een prachtige namen van beide kindjes 馃槏

茅茅n jaar geleden

Reactie op quuinx

Op 8-12-2022 is onze kleine jongen Vince geboren met 40+5. 馃ズ Helemaal in d ...
Van harte gefeliciteerd, mijn zoontje is ook 8 december geboren en heet ook Vince. Veel geluk馃┑

茅茅n jaar geleden

Leona Louise, onze dame geboren op 14-12-2023 met 38+5 wkn. 9 minuten persen en ze was eruit! Het gaat super met haar en met ons als gezin.

茅茅n jaar geleden

Van harte gefeliciteerd, mijn zoontje is ook 8 december geboren en heet ook ...
Oh wat een toeval! Jullie ook veel geluk 馃グ

茅茅n jaar geleden

Vandaag(21-12-2022) om 14.41 is onze zoon Casper geboren met 4.020kg. Helaas een gecompliceerde bevalling door een schouderdystocie.

茅茅n jaar geleden

Op 20-12-2022 zijn wij trots papa en mama geworden van Guus. Hij woog 3520 gram. Hij is geboren met een termijn van 40+2. Hij is ongeveer 49 cm lang.

茅茅n jaar geleden

Na een zwangerschap van 41+1 zijn wij op 20-12-2022 00:23 uur de trotse ouders geworden van Cyenna. Ze weegt 3667 gram en is ongeveer 51 cm. Van begin tot het einde 9 uur over gedaan en maar 13 minuten geperst. Top bevalling voor een eerste kindje.

茅茅n jaar geleden

Jasper 馃挋 Geboren op 19 december (38 weken) om 19u31. Woog 3490g en is 50cm groot. Tweede kindje, 17u arbeid met uiteindelijk dan toch weer epidurale, knip en vacu眉m om geboren te worden.