5 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb zelf de Urban Arrow. I know het is veel geld, maar ik zou echt nooit meer zonder kunnen. Geweldige fiets!

2 jaar geleden

Wij hebben een van bakfiets.nl. Tweedehands gekocht via Daventria met een nieuwe accu!

2 jaar geleden

Wij hebben de Vogue Carry 2. Ook heel blij mee en meer betaalbaar dan de urban arrow. Ik zou wel kijken naar een bakfiets met middenmotor, die zijn wel echt fijner dan goedkopere bakfietsen van bijv babboe met een achtermotor. Verder las ik veel negatieve reviews over service van babboe en bakfiets online. Daarom gekozen om fiets te kopen bij een dealer. Ideaal want als deze kapot gaat of beurt nodig heeft, hebben zij een haal en breng service. Een kapotte bakfiets krijg je zelf namelijk niet echt lekker vervoerd naar een fietsenmaker. Ook zou ik je aanraden ergens bij een dealer met meerdere merken bakfietsen een test rit te maken. Ik wilde aanvankelijk een driewieler bakfiets, maar na de testrit heb ik deze afgeschreven, zat daar zo ongelukkig op. De tweewieler fiets meer als een normale fiets, hiervoor heb je wel wat minder ruimte. Ik heb de bakfiets al sinds de geboorte van ons eerste kindje, ideaal want kon met een drager de maxicosi meteen mee op de fiets. Voor ons heeft de bakfiets een tweede auto echt overbodig gemaakt. Straks met een tweede is er ook nog ruimte om de maxicosi mee te nemen, dus voor twee kinderen is deze fiets ruim genoeg. Ik heb dan wel een speciale drager op de bagagedrager zodat ik daar de buggy op kan vastbinden en zodat deze niet ruimte in de bak inneemt. (Wij hebben de Dubatti smart buggy). Lang verhaal, maar herken de zoektocht.

2 jaar geleden

Wij hebben er ook eentje van bakfiets.nl. Kwaliteit is top en fietst heerlijk! Op de elektrische zat alleen toen een hele lange levertijd en dus hebben wij voor niet elektrisch gekozen… Ik dacht als doorgewinterde fietser moet dat toch kunnen, maar man o man, haha! Bruggetje op of wat tegenwind en je bent zo kapot. Zou er goed over nadenken een volgende keer om toch wat meer uit te geven voor wat meer comfort. Wij gebruiken hem nu eigenlijk te weinig.

2 jaar geleden

Hier ook de urban arrow! De investering echt waard. Super fijn!