Hier weet ik nog niet of we wat gaan geven, hier gaven ze bij de intake aan dat we waarschijnlijk elke dag een andere zullen hebben vanwege het te kort. Ik vind het dan lastig om wat te geven omdat het elke keer een ander is, als het nou een vast gezicht is een hele week dan krijgt ze uiteraard wel wat
Ik heb alvast een pakketje gemaakt met een douchegel, handzeep, chocolade en thee. Leuk kaartje erbij 😊 hoef ik daar niet meer aan te denken als ik bevallen ben
Ik had gewoon bij de action een klein mandje gekocht en vol gedaan met lekkere dingen. Lekkere douchegel, chocola, ect. En dan van dat verpak folie met een lintje er overheen en een kaartje erbij. Zag er super leuk uit en ze was er heel blij mee
Hier weet ik nog niet of we wat gaan geven, hier gaven ze bij de intake aan ...
Wij hebben bij de eerste na een week een etos cadeaubon gegeven. Nu inderdaad kans op wisselende gezichten. Dan doen wij ook niks hoor. Ze doen gewoon hun werk en krijgen betaald.
Wij hebben bij de eerste na een week een etos cadeaubon gegeven. Nu inderda ...
Ja daarom dat heb ik dus ook, heb zelf 14 jaar geleden stage gelopen in de kraamzorg en het is leuk en lief als je wat krijgt maar er is veel veranderd met 14 jaar geleden. Er is nu gewoon zo’n personeelstekort dat het gewoon bijna niet te doen is, wel geven we onze verloskundige een doosje merci voor alles wat ze gedaan heeft.
Ik heb een leuke kandelaar en mooie lange kaarsen erbij gekocht als presentje. Met het idee dat het makkelijk door te geven is als ze het niets vindt ;) en anders is het iets leuks voor in haar huis en niet te groot.
Ze reageerde hier op de amaryllisbollen die ik had staan dus heb mijn moeder een leuk kerststuk laten halen met een amaryllisbol. Bij de eerste hebben we een verwenpakketje en een prentenboek voor haar kindjes cadeau gedaan. Ik probeer het altijd af te stemmen op de persoon.