18 Reacties

vorig jaar

Wij hebben de kraamverzorgster een cadeaubon van een leuk lunchtentje gegeven bij ons in het dorp.

vorig jaar

Wij hebben een mooie bos bloemen gegeven met een kaartje erbij. Makkelijk, maar ze was er heel blij mee.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Wij hebben bloemen en chocolade gegeven!

vorig jaar

Hier weet ik nog niet of we wat gaan geven, hier gaven ze bij de intake aan dat we waarschijnlijk elke dag een andere zullen hebben vanwege het te kort. Ik vind het dan lastig om wat te geven omdat het elke keer een ander is, als het nou een vast gezicht is een hele week dan krijgt ze uiteraard wel wat

vorig jaar

Ik heb alvast een pakketje gemaakt met een douchegel, handzeep, chocolade en thee. Leuk kaartje erbij 😊 hoef ik daar niet meer aan te denken als ik bevallen ben

vorig jaar

Ik had gewoon bij de action een klein mandje gekocht en vol gedaan met lekkere dingen. Lekkere douchegel, chocola, ect. En dan van dat verpak folie met een lintje er overheen en een kaartje erbij. Zag er super leuk uit en ze was er heel blij mee

vorig jaar

Reactie op Mikjej

Ik had gewoon bij de action een klein mandje gekocht en vol gedaan met lekk ...
Dit had ik indd al voor de bevalling gedaan
Ik wist dat ze erg van thee hield. Dus een theeglas gegraveerd met onwijs bedankt en de namen van onze kinderen, thee erbij en een pakket van janzen.

vorig jaar

Ik heb voor de verloskundige en de kraamhulp doosjes met goede bonbons gekocht. Niet te ingewikkeld 😅

vorig jaar

Een vvv bon met kaart. Altijd fijn om te krijgen ☺️
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Reactie op bAmbiee

Hier weet ik nog niet of we wat gaan geven, hier gaven ze bij de intake aan ...
Wij hebben bij de eerste na een week een etos cadeaubon gegeven. Nu inderdaad kans op wisselende gezichten. Dan doen wij ook niks hoor. Ze doen gewoon hun werk en krijgen betaald.

vorig jaar

Reactie op Jurst

Wij hebben bij de eerste na een week een etos cadeaubon gegeven. Nu inderda ...
Ja daarom dat heb ik dus ook, heb zelf 14 jaar geleden stage gelopen in de kraamzorg en het is leuk en lief als je wat krijgt maar er is veel veranderd met 14 jaar geleden. Er is nu gewoon zo’n personeelstekort dat het gewoon bijna niet te doen is, wel geven we onze verloskundige een doosje merci voor alles wat ze gedaan heeft.

vorig jaar

Ik heb een leuke kandelaar en mooie lange kaarsen erbij gekocht als presentje. Met het idee dat het makkelijk door te geven is als ze het niets vindt ;) en anders is het iets leuks voor in haar huis en niet te groot.

vorig jaar

Een fotokaartje met foto van haar met de kindjes en het geboortekaartje er bij, simpel maar leuk ;)

vorig jaar

Hier heeft ze een rituals pakketje gekregen met een cadeaubon van bol.com. maar dit was ook wel echt een topper

vorig jaar

Wij hebben een lekker doosje bonbons gegeven

vorig jaar

Bedankt allemaal, hier kan ik wel wat mee!

vorig jaar

Ze reageerde hier op de amaryllisbollen die ik had staan dus heb mijn moeder een leuk kerststuk laten halen met een amaryllisbol. Bij de eerste hebben we een verwenpakketje en een prentenboek voor haar kindjes cadeau gedaan. Ik probeer het altijd af te stemmen op de persoon.
Van Asten- banner web baby - prijzenspektakel