15 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben de Bugaboo donkey. Momenteel gebruiken we hem voor ons zoontje (16m). Super fijne wandelwagen! Net 6 weken zwanger en kijk er enorm naar uit ze samen te zien zitten. We twijfelde voor de cybex gazelle maar had heel veel minpunten qua opstelling zitting

3 jaar geleden

Ik volg want zit in hetzelfde schuitje. Er zit bij ons 20 maanden tussen dus echt nog wel een wagen nodig voor de oudste…

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem221121

Wij hebben de Bugaboo donkey. Momenteel gebruiken we hem voor ons zoontje ( ...
Kan bij die wagen het zit gedeelte beide kanten op? Dus dat ze zowel naar jou, als de andere kant op kunnen kijken??

3 jaar geleden

Wij moeten ook een duobanen aanschaffen. Ons zoontje is 20 maanden als de baby geboren wordt. Ik denk dat wij voor de Joolz geo 3 gaan. Hebben nu de joolz day en zijn daar erg tevreden over. Met een duowagen waarbij ze naast elkaar zitten kom ik bij mijn ouders niet door de steeg achter huis 😂

3 jaar geleden

Wij hebben de nuna kinderwagen. Deze is geschikt om de reiswieg en het gewone zitje boven elkaar te plaatsen. Gebruiken hem nu 2 jaar voor onze oudste zoon gezien de hoge duwstang en doordat wik lang zijn. Vind 't echt een top kinderwagen voor een heel geschikt bedrag en super compleet.

3 jaar geleden

hi! wij hebben met onze 2 , de easywalker harvey gebruikt als duo opstelling. Want zij waren ook 1,5 jaar leeftijdsverschil. Overige kinderwagen opties uit me hoofd zijn: Bugaboo Donkey Uppababy Vista Joolz Geo3 Nuna Demi Grow Cybex Gazelle hoop dat dit helpt!

3 jaar geleden

Reactie op onsbeertje

Ik volg want zit in hetzelfde schuitje. Er zit bij ons 20 maanden tussen du ...
Hier ook 20maanden verschil. Zot eigenlijk meer te denken aan een opstapje voor de wagen. Want ze wil nu al voornamelijk lopen. Maarja eerst maar een goede echo 🥰

3 jaar geleden

Ik heb op dit moment voor onze tweeling de bugaboo. Ik heb eerst een andere duo wagen gehad, maar de bugaboo is zoveel fijner! Vooral qua gewichtverdeling (achter elkaar is zwaarder duwen dan naast elkaar) en comfort. Ik kom door alle 'normale' deuren en kan gewoon door winkels heen. Hele smalle deuren (van bijv. oude huizen of hele kleine winkeltjes) lukken niet, maar dat is met een normale wagen ook vaak al een uitdaging 😉

3 jaar geleden

Onze jongste is tegen de tijd dat de baby geboren word 13 maanden dus ik lees even mee!

3 jaar geleden

Ik twijfel ook heel erg, mijn zoontje is 2 jaar en 4 maanden als de 2e geboren wordt, als ik dan alleen met alle 2 de kids naar buiten wil vooral langere afstanden zoals een wandeling/dagje weg/stad etc dan lijkt het me dat hij nog een buggy gebruikt? Iemand ervaring met die leeftijd?

3 jaar geleden

Reactie op angela070

Ik twijfel ook heel erg, mijn zoontje is 2 jaar en 4 maanden als de 2e gebo ...
Wij hebben zelfs bij 1,5 jaar verschil geen duo wagen aangeschaft. Met dagjes weg namen we een buggy voor de middelste mee, en we hebben een korte tijd een soort stoeltje gehad die op de kinderwagen kon. Zo zat hij als het ware boven de kinderwagenbak.

3 jaar geleden

Reactie op angela070

Ik twijfel ook heel erg, mijn zoontje is 2 jaar en 4 maanden als de 2e gebo ...
Wij hebben zo'n meerijdplankje met zitting. Ideaal

3 jaar geleden

Ik lees mee. Hier straks een kleine van 3jr 3 maanden. 1jr 11maanden en een baby.

2 jaar geleden

Reactie op Mariek123456

Wij hebben zelfs bij 1,5 jaar verschil geen duo wagen aangeschaft. Met dagj ...
Heb je misschien een linkje van dit stoeltje?

2 jaar geleden

Reactie op dorien136

Wij hebben zo'n meerijdplankje met zitting. Ideaal
Heb je misschien hier een linkje van?