187 Reacties Nieuwste boven Iemand enige idee? Heel erg bedankt alvast 🥰
Reactie op BobSther Iemand enige idee? Heel erg bedankt alvast 🥰
Jongen denk ik
Reactie op Babyiswelkom Jongen denk ik
Ben heel benieuwd! Vandaar dat ik het vroeg donderdagavond geslachts echo 🥰 gewoon interesse hoe komt dat jij jongen denkt 😃
Iemand een idee?🥰
Hier was ik 13+3 komende woensdag pretecho waarbij we het weten dan 17 weken 🥰
Iemand een idee wat het zou zijn?🩷💙 op deze echo was ik 15+2🤗
Reactie op celinea2107 Iemand een idee wat het zou zijn?🩷💙 op deze echo was ik 15+2🤗
Ik denk een jongen
Eventjes meedelen dat mijn nub juist was ! 🥰 jullie hadden een meisje gezegd en idd we verwachten een kleine meid 💗💗💗
We hebben deze week onze geslachtsecho, super spannend! Deze echo was gemaakt met 13+2, wil iemand nog een gokje wagen? :)
Reactie op Ryrywire We hebben deze week onze geslachtsecho, super spannend! Deze echo was gemaa ...
Meisje
Benieuwd wat jullie hier zeggen, echo is gemaakt met 12+2. Vrijdag controle echo bij de vk en als ze het niet kunnen zien maandag nog een pretecho
Reactie op MaddyLinn Ik denk een jongen
De nub is hier niet op te zien toch? Waar zie je dat dan aan?
Kindje ligt met rug naar ons toe.
Toch even dubbelchecken… wat zien jullie hier?
Reactie op Ryrywire We hebben deze week onze geslachtsecho, super spannend! Deze echo was gemaa ...
Meisje
Nog één poging, heb nog geen reactie gekregen wellicht door slechte foto. Hierbij ingezoomd. Heeft iemand een idee? Pas over 7 weken 20 wkn echo 🙏
Iemand enig idee?🩵🩷
Reactie op DianaDJ Toch even dubbelchecken… wat zien jullie hier?
Meisje
Goed geraden hier, we krijgen een meisje! 💖🥰
Reactie op DianaDJ Toch even dubbelchecken… wat zien jullie hier?
Meisje
Goed om te lezen dat jullie hetzelfde zien 😍🩷