674 Reacties
2 jaar geleden
Ik had vorige week de co sleeper opgemaakt, woensdag gaan ze bij mij strippen ik ga dinsdag alles weer wassen en het weer opnieuw opmaken. Ik ga dan gewoon aangeven bij de kraamhulp als het zover is dat dit al is gedaan en dus niet hoeft. Vind dat echt onnodige was die weer gedaan moet worden. Ik neem aan dat we daar gewoon zeggenschap over hebben.
2 jaar geleden
Hebben jullie ook dat als je zit of ligt op de bank/stoel dat je dan een soort kramp achtig gevoel krijgt onderin bij je buik/blaas streek doordat je dan gewoon niet helemaal lekker ligt ofzo? En het omhoog komen van de bank is dan echt drama. Dan moet je echt even door zo’n pijn punt heen. Kan het niet goed uit leggen.. 🙈
2 jaar geleden
Zag de tip dan met een laken of hydrofiele doek voorbij komen, dat is ook wel slim!
Diana spannend zeg.. kijk je er ook naar uit? En ik zou ind zeggen dat het net is opgemaakt dan ja! Ik ga hem denk wassen en alles bij elkaar in de kast doen.. zodat we gelijk alles voor het grijpen hebben (ik heb een speciaal lakentje en dekentje wat ik als eerste wil gebruiken 🙈 gekregen van m’n oma)
2 jaar geleden
Net mijn man nog opdracht gegeven om dinsdagavond het bed te verschonen, aangezien ze woensdag gaan strippen mocht het dan doorzetten vind ik het fijn om in een schoon bed te liggen, we hebben wel een bevalbad waar ik in wil bevallen maar het idee van een schoon bed vind ik gewoon een fijn idee
2 jaar geleden
Ik ben zwanger van ons 2e kindje en sommige klusjes kan ik niet zelf, ik moet dan telkens achter mijn man aan. Ik ben bijvoorbeeld 38 weken zwanger en we hebben een nieuw autostoeltje gekocht voor de oudste zodat de ander weer om gebouwd kan worden naar baby. Ik kan zelf die grote 360 graden autostoel niet in de auto zetten, maar mijn man die is telkens te moe.
Mijn vraag is nu, kennen jullie dat dat je man meer is van de “ komt allemaal wel goed “
MOD
2 jaar geleden
Reactie op SuzanvanKrimpen
Ik ben zwanger van ons 2e kindje en sommige klusjes kan ik niet zelf, ik mo ...
Jaa heel herkenbaar! Ik heb vorige week (39 weken) maar van alles zelf gedaan. Auto's schoongemaakt. Stoeltjes verwisseld / erin gezet. Er moesten nog wat dingen opgehangen worden aan de muur... Ook totaal geen urgentiegevoel en besef dat de bevalling ook eerder dan 40 weken plaats kan vinden 😅
Daarentegen stond de box wel met 30 weken al😣 En die had wat mij betreft pas na de bevalling neergezet hoeven worden.
2 jaar geleden
Herkenbaar, gisteren na veel aandringen heeft hij eindelijk de auto gewassen & de isofix vastgezet in de auto. Hier vraag ik al weken om 2 plankjes nog op te hangen in de babykamer maar het is steeds komt wel het is nog niet zo ver & aan de andere kant zegt hij Oohh zo spannend we kunnen al eind van de week (of welke dag dan ook) met z’n 3tjes zijn 🙈🫨
2 jaar geleden
Reactie op 2021Baby1
Jaa heel herkenbaar! Ik heb vorige week (39 weken) maar van alles zelf geda ...
Mannen… het blijven bijzondere wezens. Mijn man die vind het bijvoorbeeld wel belangrijk dat de auto nog even door de wasstraat gaat. Wat zouden de mensen van het ziekenhuis wel niet denken
2 jaar geleden
Haha ik moet ook meerdere malen vragen of hij dingen wilt doen. Opgegeven moment doet hij het wel 😂 waar hij ook een handje van heeft is gebruik maken van m’n nesteldrang! Badkamer net schoon, moet hij de deur schuren (naast de badkamer) maar doet niet de badkamer deur dicht.. heel de badkamer onder stof 😅 we weten wat ik morgen kan gaan doen!
2 jaar geleden
Heel herkenbaar. Net nog even de klossen onder het bed gezet na vele hints. 😅 morgen 39 weken zwanger….
2 jaar geleden
Reactie op zonaanbidder
Heel herkenbaar. Net nog even de klossen onder het bed gezet na vele hints. ...
Haha, hier precies zo. Wel ongemakkelijk, zo'n hoog bed en halve nacht plassen....
2 jaar geleden
Reactie op MamavanLuus
Haha, hier precies zo. Wel ongemakkelijk, zo'n hoog bed en halve nacht plas ...
Nou zeg dat! Het is echt even een klim om er in te komen ja!