13 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees mee! Ik ben nu 34.5 en hetzelfde probleem, voor nu gaan we met 39 weken inleiden, maar ik heb geen idee hoe of wat

2 jaar geleden

Je kan pas gestript worden als je iets ontsluiting hebt.

2 jaar geleden

Reactie op BellaSita

Je kan pas gestript worden als je iets ontsluiting hebt.
Ik heb 2cm ontsluiting. Misschien handig om erbij te zetten inderdaad

2 jaar geleden

Ik ben bij mn 1e gestript op 37+1 en diezelfde avond begonnen de weeen en braken mijn vliezen! Helaas de volgende dag een spoedkeizersnede doordat hij niet diep genoeg lag in mijn bekken

2 jaar geleden

Reactie op X20002021

Ik ben bij mn 1e gestript op 37+1 en diezelfde avond begonnen de weeen en b ...
fijn dat het zo snel al begon maar jammer dat het anders eindigde.. wel ondanks een de spoedkeizersnede een fijne ervaring gehad? Als het goed is ligt ze al flink ingedaald dus ik hoop dat als ze er volgende week nog niet is het strippen ook zo snel zijn werk doet

2 jaar geleden

Reactie op Vienna99

fijn dat het zo snel al begon maar jammer dat het anders eindigde.. wel ond ...
Jaa zeker! Het strippen heb ik niet als vervelend ervaren. Ik vond het fijn dat mijn lichaam toen zelf verder alles doorzette, qua vliezenbreken en weeen tot de 10 cm.

2 jaar geleden

Reactie op Vienna99

Ik heb 2cm ontsluiting. Misschien handig om erbij te zetten inderdaad
Dan moet het kunnen inderdaad. Bij mij heeft het strippen niks gedaan bij mijn vorige zwangerschap.

2 jaar geleden

Ik ben gisteren gestript met 37+6 maar tot nu toe heeft het nog niks gedaan. Dus ik denk dat het gewoon word wachten tot 27e want als het dan nog niet is gebeurt word ingeleid (38+6)

2 jaar geleden

1e gestript met 40.4. Nacht erop braken mn vliezen. 2e 3 keer gestript zonder resultaat. Ingeleid met 41.1 Vorige keer gestript met 39.6 en nacht erop bevallen. Nu wordt ik rond 38 weken gestript. Ben benieuwd. Ze zei dat het nu meer kans op slagen heeft doordat er al een opening is (omdat het niet mijn eerste zw is).

2 jaar geleden

Hey, ik ben wel benieuwd naar jou want ik zit een beetje met hetzelfde. Ik heb al een paar dagen last van wee毛n die regelmatig komen maar verschillen in heftigheid. Ik heb 1 cm ontsluiting en eerst dacht de verloskundige dat de bevalling echt begonnen was, totdat het na uren heftige wee毛n weer afzakte. Nu blijven ze al een paar dagen komen en voelen als menstruatiekrampen. Heb jij dit ook? Of zijn het bij jou andere wee毛n? Bij mij wilde de verloskundige niks doen voorlopig, maar ik wil graag worden gestript bijvoorbeeld...

2 jaar geleden

Reactie op maxie04

Hey, ik ben wel benieuwd naar jou want ik zit een beetje met hetzelfde. Ik ...
Bij mij voelt het ook als menstruatiekrampen alleen zijn ze helaas niet regelmatig maar er zo ongeveer de hele dag met af en toe een piek馃槄 en heb inmiddels wel 2cm ontsluiting.. mijn verloskundige heeft het over eventueel strippen gehad omdat ik dit gewoon niet nog weken volhoud en anders al kapot ben voor de bevalling. Wellicht dat eens bespreken? Kan mij voorstellen dat jij dit ook niet nog weken volhoud.

2 jaar geleden

Reactie op Vienna99

Bij mij voelt het ook als menstruatiekrampen alleen zijn ze helaas niet reg ...
Dankjewel voor je reactie! Hopelijk komt het bij jou snel... Ik ga het inderdaad erover hebben, heb geen zin in nog weken dit gezeur馃槄

2 jaar geleden

Vorige zwangerschap met 39 weken gestript, ging goed. Voelt niet prettig, maar ook niet verschrikkelijk. Beetje als menstruatiekramp. Had daarna ook beetje bloedverlies. In de avond begon het te rommelen, toen naar het ziekenhuis waar het in de nacht echt begon en is ons zoontje begin van de middag geboren. Deze zwangerschap ga ik me komende vrijdag met 38 wk laten strippen (als het kan), omdat ik heel veel last heb van rommelen/bekken.