12 Reacties

7 maanden geleden

Het is trouwens gewoon helder, geen bloed oid

7 maanden geleden

Ik heb wel dagen dat ik meer afscheiding heb dat ik het ook echt voel lekken maar dat is gewoon heel normaal de enige dag is het meer dan de ander

7 maanden geleden

Is normaal hoor ❤️ ik heb normaal nooit afscheiding behalve rondom menstruatie maar nu heb ik het wel. Zolang het niet stinkt en helder is, is er niets aan de hand ❤️

7 maanden geleden

Het is een hele waterval hier!

7 maanden geleden

Ik ook hoor, al meteen vanaf het begin!

7 maanden geleden

Hier ook idd vanaf het begin al. Ik heb ook al 2x gehad dat ik dacht dat ik aan het bloeden was omdat het soms hetzelfde voelt. Het is normaal 💕

7 maanden geleden

Reactie op Svemke

Het is een hele waterval hier!
Hahahaha ja same

7 maanden geleden

Hier ook. Was ook eigenlijk mijn eerste symptoom. Normaal ben ik droog vlak voor mijn menstruatie en dit keer was het anders dus had hoop.

7 maanden geleden

Hebben sommige dames ook dat het wit is en soms wat dikker kan zijn? Ik heb nu ook zelfs 2x geliger gekleurde gehad. Heb door de dag heen veel transparante afscheiding ook. Ik zie op internet dat het een teken van infectie kan zijn, maar heb verder geen klachten. Ik twijfel of ik de verloskundige hierover moet informeren.

7 maanden geleden

Reactie op Lxan99

Hebben sommige dames ook dat het wit is en soms wat dikker kan zijn? Ik heb ...
Ik heb dit ook, heb het idee dat de afscheiding dan vermengd is met urine. Meestal is het bij mij ook transparant, dus maak me niet zo'n zorgen

7 maanden geleden

Bij mij wisselt het ook, verloskundige zei zo lang het niet stinkt, geen jeuk etc is het niet erg. Vooral ook omdat het dan een dag later weer transparant of wit is bijvoorbeeld.

7 maanden geleden

Normaal hoor!! Ik heb ook enorm veel afscheiding, ik draag nu bijna elke dag (paar keer) een inlegkruis. Misschien een tip voor jou