72 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Maar je gaf eerder al aan dat je op 3 voedingen zit? Kun je dan niet naar e ...
3x melk, een fruitpapje en een groentepapje (5 voedingen). Een ander schema zou helpend kunnen zijn inderdaad.

4 jaar geleden

Ik hanteer het volgende schema: 07:30 fles 210 ml 10:30 fruithapje 200 gram 13:30 fles 210 ml 16:30 groentehapje 200 gram en soms als toetje een beetje volle yoghurt 19:30 fles 210 ml Ik zie niet een moment waar ik brood en ei kan geven, iemand tips? Oh ja, brood lust 'ie ook nog niet echt, die keren dat ik brood heb gegeven sabbelt hij meer de boter (of pindakaas) van het brood af en spuwt dan de stukjes brood dan weer uit. Graag ook hier tips voor. Ik heb al geprobeerd om de stukjes in melk of thee te dopen alsook de stukjes "droog" te geven, alles met hetzelfde resultaat.

4 jaar geleden

Reactie op Ilo Na

Ik hanteer het volgende schema: 07:30 fles 210 ml 10:30 fruithapje 200 ...
Misschien is hij nog niet toe aan brood? :) ik zou het blijven proberen of over een tijdje weer. Je zou dat rond 12 uur kunnen geven? Ik heb ongeveer het zelfde schema! Ei verwerk ik in de groente hapjes. Bijvoorbeeld ei tomaat en aardappel of spinazie ei en aardappel

4 jaar geleden

Reactie op Babyyy2020

Wat voor yoghurt mogen ze nu?
Ik geef na het groentehapje yogolino of we maken zelf een smoothie voor haar met optimel vanille yoghurt

4 jaar geleden

Reactie op Babyyy2020

Wat voor yoghurt mogen ze nu?
Gewone volle yoghurt. Zit tenminste geen suiker in ;)

4 jaar geleden

Reactie op Evelien__

Is dat speciale thee voor een babytje of gewone? :)
Nee gewone rooibos dat mogen ze, zit geen theeine in:)

4 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Nee gewone rooibos dat mogen ze, zit geen theeine in:)
Dankje! Ik ga dat ook eens proberen