181 Reacties

5 jaar geleden

Hi dames ! Heeft iemand ervaring met de Cybex / Anex-E kinderwagens ? Liefs

5 jaar geleden

Mijn vraag is voor ouders met een peuter en zo een baby erbij. Hebben jullie een dubbele kinderwagen? Zoja, welke?

5 jaar geleden

Reactie op FlyLady

Mijn vraag is voor ouders met een peuter en zo een baby erbij. Hebben julli ...
Ja ik heb gelezen dat de easywalker Harvey2 en Joolz Geo uit te breiden zijn voor een tweede kindje. Voor de zekerheid hebben we dus voor Harvey gekozen. Maar ik hoorde ook dat als je kindje al 2 ofzo is, dat ie dan ook.prima op zo'n plankje erachter kan staan

5 jaar geleden

We hebben de Maxi cosi nova op de kop getikt! Incl alle zaken zoals isofix base, zonnekap muskietennet en alles. Zo blij ermee want rijd fantastisch ook met 1 hand. De oude eigenaren nog geen jaar gebruik van gemaakt omdat de 2e zich snel aandiende.

5 jaar geleden

Wij hebben de Cybex balios s besteld! En als autostoel de cybex cloud z 😍 helemaal verliefd all black🖤

5 jaar geleden

Ik kijk met jaloezie naar jullie kinderwagens haha! Wij hebben de kinderwagen nog die mijn vriend had met zijn ex voor hun kindje.. Een mima xari.. Gelukkig wel helemaal zwart, maar het is echt niet mijn smaak.. Ik vind het ook zwaar onhandig dat die wagen een mini bakje eronder heeft waar amper iets in kan.. Eerst dacht ik: we kopen een nieuwe (wagen stond bij zijn ex en weet niet wat ze ermee gedaan heeft, maar er zit best wel wat beschadiging op), maar aan de andere kant is het zo’n investering... Dus heb mezelf er maar bij neergelegd haha!

5 jaar geleden

Dit is die van ons 😍

5 jaar geleden

Joolz Day+ Marvellous Green is de onze!

5 jaar geleden

Reactie op FlyLady

Mijn vraag is voor ouders met een peuter en zo een baby erbij. Hebben julli ...
Wij hebben deze

5 jaar geleden

Reactie op Pnr1994

Wij hebben de Cybex balios s besteld! En als autostoel de cybex cloud z 😍 ...
Wij gaan ook voor cybex en neigen naar de priam mag ik vragen wat jullie de voordelen vinden van de balios?

5 jaar geleden

Reactie op Jody_

Wij gaan ook voor cybex en neigen naar de priam mag ik vragen wat jullie de ...
Voordelen is dat hij licht en compact is en scheelt echt kwa prijs! 😊

5 jaar geleden

Wij hebben deze besteld 😍 de easywalker Harvey 2 met plankje voor onze zoon die dan net 3 jaar zal zijn

5 jaar geleden

Wij hebben de bugaboo Donkey2 twin in mineral taupe gekocht 😍. (zoals op de foto, maar dan wel de twin en niet de mono)

5 jaar geleden

Wij hebben deze van Dubatti, zelf samengesteld, wilde persé iets met navy en wit namelijk.

5 jaar geleden

Reactie op luna87

Wij hebben deze van Dubatti, zelf samengesteld, wilde persé iets met navy e ...
Heeeel mooi 😍 echt fijn van Dubatti dat je ze kunt customizen

5 jaar geleden

Wij hebben de mutsy evo in mountain green wel met een zwart frame

5 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de Mutsy Nio

5 jaar geleden

Ik heb deze besteld. Ik hou niet vd standaard zwart/grijs/beige kleuren 😁

5 jaar geleden

Wij gaan voor de Mockingbird 😊 omkeerbaar stoeltje en we nemen er ook een wiegmand opzetstuk bij voor de eerste maanden. Super flexibel maar stevig ding, heel makkelijk in te klappen, heel hoog te zetten en lekker grote mand eronder. Je kunt er ook een opzetstuk voor een tweede en derde kind bij kopen: https://hellomockingbird.com/products/mockingbird-double-stroller?#31457322860644

5 jaar geleden

Wij zijn voor de Nuna Mixx gegaan