40 Reacties

5 jaar geleden

Leuk 😊 wij maken er een panda thema van. Maken beetje 3 hoekige vlakken, een grijze, een mint en een witte. In het witte vlak komen rijtjes met panda hoofdjes. Rest van de muren blijven wit

5 jaar geleden

Leuk zeg!!!

5 jaar geleden

Tip: wij hebben muurstickers besteld bij forest and bear. Super leuke dingen daar!

5 jaar geleden

Wij gaan een jungle kamer maken😍

5 jaar geleden

Wat een leuke stickers!! Heb je enig idee waar je die kunt kopen/bestellen?

5 jaar geleden

Reactie op Mama87

Wat een leuke stickers!! Heb je enig idee waar je die kunt kopen/bestellen? ...
Leuk hé, ze zijn ook echt van hout wat het nog echter maakt. Er zijn allerlei varianten. https://eenvrolijkekinderkamer.nl/

5 jaar geleden

Leuk idee🥰 Heb deze stickers besteld🥰🥰

5 jaar geleden

Wij hebben deze besteld en ze zijn eindelijk binnen...even doorklussen en dan kunnen ze opgehangen worden. Heerlijk dat alles zo steeds meer vorm krijgt 🥰💙

5 jaar geleden

Ik ben van plan om een dierenkop van het merk ‘Assembli’ aan de muur te hangen 🙃🤗

5 jaar geleden

So cute zijn ze 🤗🙃

5 jaar geleden

Wij hebben deze besteld voor de jungle kamer, verder hebben we dieren koppen aan de muur hangen

5 jaar geleden

Hier was al een topic over tho.

5 jaar geleden

Wij hebben deze besteld en ze zijn eindelijk binnen...even doorklussen en d ...
Waar heb je deze besteld? Ik ben deze ooit online tegengekomen en ze gaan niet meer uit m’n hoofd!

5 jaar geleden

Wij gaan een wand met dit behang doen. Is al druk genoeg. Verder proberen we in zelfde kleuren en thema te blijven.

5 jaar geleden

Wij hebben deze besteld. Ik wou geen babybaby kamer 🙈 En wilde ook een inrichting die ook nog kan als ze wat ouder worden 😊

5 jaar geleden

Deze op 1 wand 😊

5 jaar geleden

Jubgle kamers zijn wel de trend op dit moment zo te zien.

5 jaar geleden

Wij willen een muurschildering van het honderd bunderbos van Winnie de Pooh maken. We hebben een beamer dus kunnen mooi het plaatje op de muur overtrekken!

5 jaar geleden

Reactie op anneilse

Wij willen een muurschildering van het honderd bunderbos van Winnie de Pooh ...
Dit is dan het idee

5 jaar geleden

Reactie op anneilse

Dit is dan het idee
Wauw, mooi bedje! Waar komt die vandaan? 😇