87 Reacties

3 jaar geleden

Ik hou me zoveel mogelijk aan de regels maar in dit geval maak ik een uitzondering. Ik laat mijn ouders/schoonouders dat moment niet missen. Als ze zelf apart willen komen zijn ze daar natuurlijk vrij in. Ik baal er al van dat mijn moeder niet bij de bevalling mag zijn. Bij de overige visite houden we ons wel gewoon aan de regels.

3 jaar geleden

Ik laat zeker mijn ouders niet apart komen of m’n zusje zonder zwager oid. Het blijven zien van mijn geliefde zijn me daarom teveel waard. Bij ons is iedereen heel duidelijk, heb je klachten blijf je thuis en anders zijn ze gewoon welkom. Persoonlijk vind ik dat je ook te ver kunt gaan. Overigens als de kraamzorg er is is er geen bezoek en dat respecteren we ook.

3 jaar geleden

Mijn ouders, broers, zwagers en schoonzus kunnen gewoon langskomen zoals gepland, wel van te voren bellen. Ik zit niet te wachten op mensen die te pas en te onpas langskomen zonder waarschuwing. Schoonouders heb ik helaas niet, maar we willen ons geluk graag delen met de anderen om ons heen. Ik zou het persoonlijk niet over mijn hart verkrijgen om tegen ze te zeggen: tja, zie je na corona wel waarvan we geen idee hebben wanneer dat ooit gaat zijn. Met wie we afspreken is het ook duidelijk, heb je ook maar iets van klachten dan maken we een andere afspraak, maar dat is nu ook al zo en tot nu toe zijn we allemaal gezond. Kraamzorg is hier ook maar 3 uur per dag en dan zal er ook geen bezoek zijn.

3 jaar geleden

In de kraamweek als de kraamzorg er is komt niemand hebben we gisteren besproken. Als deze weg is rustig bezoek ontvangen van 1 a 2 personen vor max 30 min of uurtje per dag.

2 jaar geleden

Reactie op alyshalluveres

Er stond advies.. mijn ouders komen gewoon samen. Ik vind het al jammer gen ...
Oh dit vond ik ook zo erg dat m’n moeder en niet bij mocht zijn 😢