17 Reacties

4 jaar geleden

Komt ze hoofdje al erboven uit? Als ze voeten uitsteken maakt dat niet uit. Dat werd mij ieder geval gezegd

4 jaar geleden

Komt ze hoofdje al erboven uit? Als ze voeten uitsteken maakt dat niet uit. ...
Klopt als oren er boven uit steken moet je sowieso over. Maar mag natuurlijk ook eerder. Je moet dan alleen nog een groep 0 autostoel hebben.

4 jaar geleden

Die zag ik ja, is dat een fijne? Merk zegt me niks dus heb dan meteen twijfels. Slaat natuurlijk nergens op🤪

4 jaar geleden

Die zag ik ja, is dat een fijne? Merk zegt me niks dus heb dan meteen twijf ...
Ik ben er tevreden mee. Vooral de prijs aangezien we er 2 nodig hebben (iedere auto 1). Naar mijn weten zijn (bijna) alle autostoeltjes goed die ze in nl verkopen 😊 Siem zit er al in vanaf 8 maanden. Straks krijgt hij een nieuwe autostoel en gaat jari in deze. Dus als jij nog een goede tip heb voor een stoel van siem dan hoor ik het graag 😉

4 jaar geleden

Dankjewel 😊

4 jaar geleden

Nou hier komt de moeder maffiaaaaa (grapje)! 😂😂😂 Is het niet zo dat je je kindje tot 15 maanden (of 13kg) achteruit moet vervoeren? En is er dan een autostoeltje die je vooruit en achteruit kan bevestigen?

4 jaar geleden

Nou hier komt de moeder maffiaaaaa (grapje)! 😂😂😂 Is het niet zo dat je j ...
Volgensmij wel ja idd! Maar de meeste autostoelen kun je ook draaien!

4 jaar geleden

Nou hier komt de moeder maffiaaaaa (grapje)! 😂😂😂 Is het niet zo dat je j ...
Jazeker! Dat zijn de stoeltjes groep 0/1/2/3. Dat zijn vaak de draaibare autostoeltjes.

4 jaar geleden

Jazeker! Dat zijn de stoeltjes groep 0/1/2/3. Dat zijn vaak de draaibare au ...
Ah thanks!

4 jaar geleden

Ik dacht dat ze tot een jaar in die maxi cosi moesten🙈🙈 … ok duss tijd om te kijken voor een grotere stoel … ga mn maxi cosi missen

4 jaar geleden

Reactie op sannep97

Ik dacht dat ze tot een jaar in die maxi cosi moesten🙈🙈 … ok duss tijd om ...
Ooh ik dacht 6 maanden

4 jaar geleden

Reactie op Baby Boefje

Ooh ik dacht 6 maanden
Dacht ik eerst ook … maar iemand vertelde mij 1 jaar want die maxi cosis gaan tot 13 kg dus dat is logisch toch…. En die hebben zelf een zoontje van een jaar die er nog in gaat dus vertrouwde er wel op😅 maar goed, ik heb net een paar leuke redelijk geprijsde gezien !

4 jaar geleden

Iemand tips voor een stoel die zowel met gordel als isofix kan en goed getest is?

4 jaar geleden

Deze hebben wij ook gekocht voor in mijn auto en echt super blij mee! Idd bij de Makro, voor 120 euro! In tegenstelling tot onze andere autostoel die een stuk duurder was kan deze in een hele fijne ligstand en kan hij nog heel lang mee