32 Reacties

3 jaar geleden

Owja, afhankelijk van hoelang het dutje duurde slaapt ze om 19.00 of 19.30 uur in de avond.

3 jaar geleden

Wij hebben dit nu ook al 4 nachten… een van ons gaat op de bankbed met hem slapen, zolang iemand bij hem ligt slaapt hij wel 🤷🏼‍♀️ das t enige wat helpt

3 jaar geleden

Ja idem hier . Maar zal inderdaad te maken hebben met het sprongetje. Normaal slaapt ze heel gemakkelijk in en deed ze eerst nog een ochtenddutje van 30 min en over de middag 2 uur. Nu wil ze het ochtenddutje niet meer doen , dus steken we haar een uurtje vroeger in bed , maar na een uur weent ze ! Ikzelf mag niet gaan want dan is de kans klein dat ze nog verder slaapt. Papa neemt ze dan op en stelt haar gerust Zo slaapt ze meestal nog een uurtje. MAAR in de avond krijgt ze om 19u melk zoals gewoonlijk en gaat dan slapen. Nu ligt ze te praten, wenen, krijsen en dit tot wel 20u30. Wij proberen hier zo weinig mogelijk aandacht aan te geven zodanig ze niet in dit patroon terecht komt. Als ze erg huilt dan gaan we eens op de kamer , nemen haar op en zeggen ze nogmaals zachtjes dat het tijd is om te slapen.en dat ze morgen terug mag spelen. Wij hopen dat dit ook snel.over is want ik denk soms dat ze op die manier slaap tekort krijgt!

3 jaar geleden

Geen tips hier maar blijven ademen. Wij zijn er hier door. Wat wij hier deden is even weer schone luier, even naar beneden rustig worden wat drinken en toen weer naar boven weer zijn slaap ritueeltje en hij sliep weer. Ook wel nachten gehad dat die om 330 zoiets had van zoo we gaan de dag beginnen. Andere sprongetjes ook nooit last van gehad maar deze vond ik echt wel de heftigste

3 jaar geleden

Hier ook maar dan 16 maand dit is al een maand zo ik word helemaal gek ik krijg ze met geen stokken in slaap

3 jaar geleden

Reactie op Ellsch

Hier ook maar dan 16 maand dit is al een maand zo ik word helemaal gek ik k ...
Echt pittig zo! Op een gegeven moment helpt niks meer lijkt het wel.. Hoop dat het snel overgaat

3 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Geen tips hier maar blijven ademen. Wij zijn er hier door. Wat wij hier ded ...
blijven ademen idd, soms hebben we dat ook echt nodig want soms raakt ons geduld ook op als niks helpt aan troosten en we niet weten hoe verder. Hoe lang duurde het bij jullie?

3 jaar geleden

Reactie op N N N

Echt pittig zo! Op een gegeven moment helpt niks meer lijkt het wel.. Hoop ...
Nu slaapt ze net al bezig vanaf 20uur .. 🙄

3 jaar geleden

Reactie op Fallon

Ja idem hier . Maar zal inderdaad te maken hebben met het sprongetje. Norma ...
Ja als het zo doorgaat is oververmoeidheid een feit, waar ze klokje rond sliep, slaapt ze nu 7 a 8 uur en dat niet eens aan een stuk door.. Pittig deze fase!

3 jaar geleden

Reactie op sannep97

Wij hebben dit nu ook al 4 nachten… een van ons gaat op de bankbed met hem ...
Gek is dat he? De verlatingsangst overdag is er niet, maar de nachten.. Noem het maar even verlatingsangst want heb er geen andere benaming voor😂

3 jaar geleden

Reactie op Ellsch

Nu slaapt ze net al bezig vanaf 20uur .. 🙄
Die van ons ook.. 19.00 gaan slapen direct om 20.08 wakker tot 21.40 uur ontroostbaar huilen en toen is ze gaan slapen😔 hoop iig dat ze de nacht doorhaalt qua slaap al heb ik er weinig vertrouwen in.

3 jaar geleden

Reactie op N N N

blijven ademen idd, soms hebben we dat ook echt nodig want soms raakt ons g ...
Wil niet ontmoedigend klinken maar 3 weken lang 😅 we hadden soort van geluk dat het net in onze vakantie viel maja kwam weer op het werk en ik dacht voel me nog slechter als voor de vakantie😵‍💫 We zijn soms ook gewoon naar beneden gegaan even tot 10 tellen en weer gaan. We hebben een heel gevoelig kereltje dus als hij onze onmacht voelt word hij of huilerig, duracell konijntje of lacht ons gewoon uit.

3 jaar geleden

Reactie op N N N

Ja als het zo doorgaat is oververmoeidheid een feit, waar ze klokje rond sl ...
Ja hier sliep ze ook gemakkelijk klokje rond en nu slaapt ze om 20u30 ongeveer en word ze al wakker om 5 uur. Dan ben ik net in verlof en moet ik er nog vroeger uit 😅 gelukkig zijn mijn man en ik samen in verlof dus wij hebben een beurtrol in het opstaan. Zodanig we beide toch wat kunnen bijslapen.

3 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Wil niet ontmoedigend klinken maar 3 weken lang 😅 we hadden soort van gelu ...
Oeei! Dat is idd niet heel bemoedigend haha.. Ik heb nog zwangerschapsverlof en daarna vakantie hoop dat het tegen einde van deze periode voorbij is... Kan begrijpen dat je na deze periode weer toe bent aan verlof! Je komt niet aan rust.. Hopen dat het bij ons eerder afloopt.

3 jaar geleden

Hier ook! Sinds gisteren, extreem huilen bij het naar bed gaan. Alleen in de avond, smiddags wordt er wel geslapen. Bijna 2 uur nonstop lopen huilen. Vanavond ben ik maar voor de deur gaan zitten op de gang met de deur op een kier zodat ik zichtbaar bed 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Halleluja, ik had het vanmorgen ook opgezocht of het bestaat, die 18maanden slaapregressie. Jahoor.. Open ik het forum, zie ik dit topic. Wat een terrornachten al achter de rug😵‍💫 Ben momenteel 35w zwanger en zit hier echt niet op te wachten. Ze zit zich zelf dan ook echt in de weg op t moment dat ze 's nachts wakker wordt. Ze weet niet waar ze t zoeken moet, en wij ook niet. Ergens prettig te weten wat t is, we dachten al, wat doen we fout? Is weer zo'n fase dus. Niks maar echt niks is goed. Tijdens de middagdut en snachts net zo. We merken dat ze qua ontwikkeling ook weer grote sprongen heeft gemaakt, dus we hebben er opzich alle begrip wel voor.. Maar jeetje wat heftig, en jeetje wat een geluid kan er uit zo'n klein lichaampje komen😵‍💫😅🙈 Ze blijft gillen, ookal tillen we haar uit bed, bij ons in bed of leiden we haar af

3 jaar geleden

Reactie op Blij-ei

Halleluja, ik had het vanmorgen ook opgezocht of het bestaat, die 18maanden ...
Hoop dat het snel overgaat! Dit is tot nu toe de pittigste fase vind ik😭😭 gisteren weer van 21.00 tot 00.50 uur drama!! Wat hielp was naar beneden, even een andere omgeving en dan ons slaapritueel opnieuw... Duurde alsnog een uur voor ze weer sliep in bed maar ze heeft welgeteld 3 uur geslapen aan een stuk haha.. Daarna begonnen we weer... Pfff zo klaar mee!

3 jaar geleden

Reactie op hoihe

Hier ook! Sinds gisteren, extreem huilen bij het naar bed gaan. Alleen in d ...
Herkenbaar, bij ons gaat de middag ook goed heel gek.. Voor de deuropening zitten ga ik ook proberen misschien helpt het..

3 jaar geleden

Bij mij ging het net mis bijna uit sprongetje 10 wel nu dan als die sprong eindigt 18 maanden maar al heel de morgen vervelend en bij in bed leggen huilen sliep uiteindelijk half uurtje en daarna weer overstuur misschien te warm Of toch beginnende slaap regressie

3 jaar geleden

Reactie op N N N

Herkenbaar, bij ons gaat de middag ook goed heel gek.. Voor de deuropening ...
En? Deed het wat? Hier is hij gisteren na een uur in slaap gevallen, al een hele winst in vergelijking met de andere 2 dagen(bijna 2 uur😕). Hij huilt dan niet meer maar blijft wel dwalen in zn bed en kijkt af en toe even over t randje of we er nog zitten. Maar zodra wij weglopen is t weer maximaal huilen..