24 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees mee

5 jaar geleden

Ik heb tot het eind m'n vorige zwangerschap een string gedragen.. Uberhaubt nooit zwangerschapsondergoed gedragen.. Na de bevalling boxershorts..

5 jaar geleden

Ik draag nu boxers. Ff wennen want ik ben ook echt van de strings maar die beginnen te striemen. Kan ik weer even vooruit :) ben nu 15+1

5 jaar geleden

ik ben ook echt een string drager, hoe kan je wennen aan een boxer? voor na t zwangerschap zit dat lekker?

5 jaar geleden

Ik heb me vorige zwangerschap tot het einde in string gedragen, en na de bevalling boxershorts.. en nu ook weer zolang het goed gaat gewoon strings en dan na de bevalling weer boxershorts

5 jaar geleden

ik ben ook echt een string drager, hoe kan je wennen aan een boxer? voor na ...
Denk dat zo grote maandverband niet lekker zit in een string.. 🤭 en beetje onhandig is.. gewoon een paar boxers kopen en kijken welke je lekker vindt zitten, ben ook echt een string drager.. maar heb met me vorige zwangerschap ook aan het einde boxers gekocht verschillende en gekeken welke echt bij mij lekker zatten

5 jaar geleden

Je kunt blijven dragen wat je wil en waarbij je prettig voelt, echter wel even opletten dat niet gaat snijden bij je buik als bij de schaamlippen. Zou ook strings dragen die van katoen zijn of in iedergeval ademend. Ben je iemand die vaak blaasonsteking heeft? Had ik vroeger wel, werd mij afgeraden om strings te dragen en over te gaan op "gewoon" ondergoed. Ben gewoon groot hoge slips gaan dragen. Beetje support en bedekking. Vooral in de winter straks. Merkte dat mijn buik wel groot werd en dat hempjes en shirts dit niet altijd even goed bedekte.

5 jaar geleden

ik ben ook echt een string drager, hoe kan je wennen aan een boxer? voor na ...
Haha die string gaat gewoon echt niet lukken na de bevalling.. Dus dan moet je wel.. Kan ook gewoon ondergoed zijn hoor.. In het ziekenhuis kreeg ik zo'n net-broekje.. Verschrikkelijk.. Maar 2 van die grote lappen kraamverband pasten voor geen mogelijkheid in een stringetje..

5 jaar geleden

Ze hebben bij de zeeman hét ondergoed. Tis een gruwel van een oma slip, maar aan de bovenkant zit een hele brede band van kant, het hele gedeelte over je buik zeg maar, daardoor oogt het nog best mooi. Maar nog belangrijker, zitten heerlijk.

5 jaar geleden

Ze hebben bij de zeeman hét ondergoed. Tis een gruwel van een oma slip, maa ...
Heb je misschien een link van de website dan ga ik ze morgen direct halen idd die brede band zou super fijn zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Fokje

Heb je misschien een link van de website dan ga ik ze morgen direct halen i ...
https://www.zeeman.com/nl/dames-tailleslip-av-000025563.html Zijn alleen online uitverkocht, maar in de winkel hebben ze ze bijna altijd wel.

5 jaar geleden

Ik draag gewoon altijd een string ook bij mijn vorige zwangerschap. Vind het niet mooi als je een randje ziet onder bijvoorbeeld een jurkje. Heb gewoon een maatje groter gekocht.

5 jaar geleden

Ook altijd normale strings gedragen tijdens zwangerschap. Vond vaak wel een corrigerend broekje er over heen , die over je buik heen gaat , mega lekker zitten . Gewoon bij de Hema . Zie je ook geen lelijke randjes door je kleding heen . En tijdens de kraamweek alleen maar in boxers maat L gelopen echt een aanrader, gewoon van de zeeman !

5 jaar geleden

Ik zie er ook als n berg tegen op dat ik geen strings meer aan kan straks. Hopelijk kunnen we zo snel mogelijk ons fijne ondergoed weer dragen. Ik ga denk ik ook maar tegen december op zoek naar boxers, moet er nu nog niet aan denken 😂

5 jaar geleden

Ik heb trouwens aan m'n eerste bevalling aambeien overgehouden die nog te pas en te onpas opspelen.. Dan wil je ook echt geen string aan 😂

5 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik tot het eind gewoon strings kunnen dragen

5 jaar geleden

Ik heb nooit zwangerschaps ondergoed gehaald.. heb katoenen hipsters van de lidl.. en die zitten mooi onder mn buik

5 jaar geleden

Hema heeft fijn ondergoed en dan gewoon een maatje groter pakken. Nu ook wat setjes van H&M zwangerschaps ondergoed. Sinds mijn 1e bevalling doe ik geen strings meer aan. Ik zal de details achterwege laten.

5 jaar geleden

Hema heeft fijn ondergoed en dan gewoon een maatje groter pakken. Nu ook wa ...
I feel you... 😂

VRIEND

5 jaar geleden

Ik ben van strings over gegaan op hipsters van de H&M, wel de mama afdeling. Zitten erg goed en zie je ook niet erg opvallend onder strakke kleding