218 Reacties

3 jaar geleden
We vermoeden rond5 januari maar horen het 31 mei van de verloskundige dan ons eerste echo momentje ♥️♥️

3 jaar geleden
Reactie op Sabrina0109
We vermoeden rond5 januari maar horen het 31 mei van de verloskundige dan o ...
Wel me 2de heb als al zoon van bijna 9 jaar. Nu andere partner en die vind het ook erg spannend heb veel kans op 2ling. Merk nu veel dingen wat Ik bij me zoon niet had bij hem kwam ik er pas na 12 weken en 3 dagen achter dat ik zwanger was werd bij hem eerste 3 maanden gewoong ongesteld. Dus erg spannend wat het ons nu brengt of ik echt ben wat we nu denken 7 weken of toch anders erg spannend.
Nu veel moe en vaak misselijk bah bah

3 jaar geleden
Reactie op JD21
Maar dan ben je nu nog niet zwanger toch?
Jawel ben ongeveer 7 weken nu

3 jaar geleden
Reactie op Lena2022
Sorry typfout 22/1/23
Hoi lena,
Je hebt je berichtje geplaatst in de geboorteclub februari 2023. Dit is een club voor dames die uitgerekend zijn in februari 2023. Ik zie dat jij tot de Januari geboorteclub hoort https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-januari-2023.
Liefs,
Jaleesa |Moderator

3 jaar geleden
Wij zijn rond 10 februari uitgerekend van ons eerste kindje ! 🥰. 15 juni de eerst echo … zo spannend allemaal

3 jaar geleden
Reactie op aniek_
Als ik het goed berekend heb zijn wij 3 februari uitgerekend, ik heb 18 jun ...
Gefeliciteerd ! 💙💗. Wat ik zelf heb uitgerekend ben ik 2 februari uitgerekend maar huisarts zegt 10. Ik ben benieuwd de 15e 😁😁

3 jaar geleden
1 februari! Ik heb de echo op de 21 juni! Heel benieuwd of ik dit keer een baby+hartje zie ❤️🥰

3 jaar geleden
Reactie op aniek_
Jij ook gefeliciteerd!!💙💕 Spannend de 15e, is echt aftellen nu he.
Jaaa zeker weten ! Zenuwslopend dat wachten en het geheim houden 🙈. Wel leuk dat we rond dezelfde datum uitgerekend zijn 😁