14 Reacties
2 jaar geleden
wij zijn over gegaan op de flessen van dr. Browns omdat onze dochter ook de fles normaal binnen 5minuten leeg had en inderdaad veel moest spugen of last had van buikpijn/krampjes. Nu we de flessen van dr. Browns gebruiken gaat het super! Ze doet zo’n 20min over haar voeding en drinkt rustig haar volledige voedingen op eigen tempo weg. Eigenlijk nooit meer aan het spugen of onrustig na de voeding ☺️ Ik denk dat dat ventiel wat in de fles zit ook meehelpt, deze moet je niet uitkoken want dan schijnt ie niet meer te werken.
2 jaar geleden
Reactie op mvdweij
wij zijn over gegaan op de flessen van dr. Browns omdat onze dochter ook de ...
Wat fijn! Heb je die met de smalle hals of brede hals? 😊
2 jaar geleden
Hoe lang doet ze over de fles? Mij is verteld dat 15-20 minuten 'normaal' is 😊. Hier pakt ze de Avent niet. Dr. Brown brede hals heeft ze gehad (brede hals is beter te combineren met borstvoeding) maar na haar flesweigeren heeft ze nu de Lansinoh fles. Geen ervaring met Philips dus maar 5 minuten is inderdaad erg snel 😉
2 jaar geleden
Hier gaat het eigenlijk prima met de avent flessen. Ik moet zeggen dat m’n dochter meestal een minuut of 10 over de fles doet dus ook niet de 15/20 minuten. Ze heeft eigenlijk nergens last van daarna. Heb toen ze net geboren was wel eens speen 1 gebruikt om te testen maar toen werd het ineens 45 min over de fles🙈
Ik zou als ik jou was inderdaad een andere fles proberen. Bij m’n zoontje heb ik ook veel d’r Browns gebruikt, die zijn ook heel fijn!
2 jaar geleden
Reactie op G_w_e_n_n
Hoe lang doet ze over de fles? Mij is verteld dat 15-20 minuten 'normaal' i ...
Met die kleinere speen 45 minuten en dan is t flesje vaak niet op, terwijl we maar 90 ml geven bijvoorbeeld! Dat van die 15-20 minuten had ik ook wel eens gelezen. Toch maar overstappen op andere fles dan!
2 jaar geleden
Reactie op Annee93
Hier gaat het eigenlijk prima met de avent flessen. Ik moet zeggen dat m’n ...
Ja hier dus ook zo lang met die kleine speen haha! Wat een verschil hè. Fijn dat t voor jullie nu wel werkt! Toch maar een andere fles gaan aanschaffen hier.
2 jaar geleden
Ellendige flessen/spenen vind ik dat. Ze werden zo goed aangeschreven maar ik heb precies hetzelfde probleem. Wij gebruiken de newborn speen en fles van Mam, daar drinkt ze wel keurig in 15-20 min een fles mee leeg.
2 jaar geleden
Reactie op Roos Anne
Het is gewoon verschillend per kind. Mijn oudste pakte de smalle hals fles ...
Ja dat geloof ik. Voor iedereen werkt ook weer iets anders.
2 jaar geleden
Ik vind persoonlijk die nieuwe spenen vreselijk. Ik wist niet dat ze de spenen hadden veranderd maar mijn zoontje kon deze niet pakken … terwijl hij bv kreeg en dit zou precies de borstvoeding na bootsen. Hier niet gelukt uiteindelijk de oude natural spenen gevonden op Vinted nieuw in verpakking en dr. Browns gekocht.
2 jaar geleden
Reactie op Fabi-R
Ik vind persoonlijk die nieuwe spenen vreselijk. Ik wist niet dat ze de spe ...
Wat stom dat die spenen dan ineens veranderd zijn en niet meer verkrijgbaar 🥲
2 jaar geleden
De dr. Brown (brede hals) aangeschaft en net uitgeprobeerd. Ze drinkt er goed uit en ‘netjes’ 15 minuten erover gedaan. Hopelijk blijft het zo 🤞