Hebben jullie tips om een bevalling zoveel mogelijk op te wekken? Dit is in overleg met/op aanraden van mijn vk hoor. Baby wordt klein geschat en ik wil er alles aan doen om inleiden te voorkomen (1e bevalling was ingeleid wat allesbehalve prettig verliep). Vk gaat me vanaf 39 weken wel proberen te strippen.
Verder raadde ze veel sex aan, voetreflexmassage en acupunctuur. Hoop dat jullie ook misschien wat tips hebben voor mij ❤️
Tip! Het is niet zozeer de ‘sex’ of gemeenschap, maar sperma wat de baarmoedermond kan prikkelen! Dus belangrijk dat je partner in je klaar komt. Verder lees ik heel veel over vooral druk en actief bezig zijn. Succes!
Oud kunstje uit de massage wereld, wanneer je zwanger bent moeten ze bepaalde plekken vermijden. 1 daarvan is de knokkels bij je enkels, zowel binnen als buiten. Als je deze vaak genoeg op de juiste manier masseert dus met voldoende druk dan zul je de eerste vrouw niet zijn waarbij de bevalling ermee op gang kwam 😘
Mijn verlos kunde zeu om elke dag een u te stappen en ze ga me voor de inleiding ook strippen. Omdat ik er zo tegen op zie de inleiding wilt ze dit doen. Moest maar eens lukken . En idd sex moet helpen
Ha heerlijk topic. Ik heb met mijn vorige zwangerschap echt alles gedaan uiteindelijk met 41+6 bevallen. Ik dacht dat ik gek werd. Mn man wist niet wat hem over kwam maanden geen zin in sex en ineens wilde ik elke dag 🙈 haha. 2x voetreflex geprobeerd dat werkte wel echt goed moet ik zeggen want kreeg 2x goede oefenweeen van die de boel goed hebben voorbereid. Uiteindelijk 3x gestript (wat een hel bijna erger dan weeeen ) en pas op breken van vliezen door de vk kwamen er weeen. Met het eten van gekke dingen ben ik wel beetje terughoudend mee moet ik zeggen.
Ik hoop dat het deze keer iets spontaner gaat komen en liefst ook wel wat eerder maargoed je weet maar nooit.
Vrouwenmantelthee en frambozenbladthee. Mag wel vanaf een bepaald termijn. Bij de 1ste rond 38 weken begonnen en met 39+2 begon de bevalling, uiteindelijk met 39+4 bevallen