70 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mommy in 01/'21

Ik heb een behangcirkel op deze site besteld; 135 euro. https://www.creativ ...
Ze hebben inderdaad heel leuk behang! Ook de cirkel, misschien overwegen dat we zoiets doen!

3 jaar geleden

Ik zal even de link nog opzoeken

3 jaar geleden

Waggelvriendjes:) betaalbaar, goede service en top kwaliteit

3 jaar geleden

Reactie op JJ 98

Ik zal even de link nog opzoeken
Die heb ik ook! Ik vind hem zo mooi! En totaal niet duur! Was echt verbaasd

3 jaar geleden

Echt heel mooi! Ik denk dat we voor zoiets gaan ipv een volledige muur behangen. Mijn vriend is ook al overtuigd 🙈 nu nog denken over de kleur die dan op de muur komt. Onze meubeltjes zijn heel donker van kleur dus best iets licht denk ik 😄

3 jaar geleden

Aapjes bij de karwei, al paar keer zien voorbijkomen op Instagram. Kan heel mooi zijn als je het goed styled.

3 jaar geleden

Reactie op Mamalulu

Hier heb ik ons behang ook vandaan. Mooi behang en goede kwaliteit voor niet gek veel.geld per muur.

3 jaar geleden

En anders is deze site ook een leuke optie. Uiltjeboompjebeestje.nl Dit hebben we bij onze zoon gemaakt.

3 jaar geleden

Wij hebben wel een muur met helemaal bos diertjes. Neutrale kleuren. Op de foto lijkt t drukker dan in het echt, zeker nu de meubeltjes erbij staan! Wij hebben ook donkere meubeltjes. Zal hierna nog een fotootje plaatsen. Deze waren €40 per rol en heb er 1,5 gebruikt

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

Reactie op JJ 98

Ik zal even de link nog opzoeken
Wij hebben deze ook! Ging het snijden/knippen makkelijk?

3 jaar geleden

Reactie op ACM

Wij hebben deze ook! Ging het snijden/knippen makkelijk?
Ik heb gelukkig een handige man maar zelf had ik het niet zo gekund haha

3 jaar geleden

Geen bosdieren maar wel dieren. Wij hebben deze op de muur van de babykamer. Komt ook van de kwantum. Succes

3 jaar geleden

Reactie op HRF

.
Heel leuk! Ik was dus bang dat een muur met zo een behangpapier het zou uitschreeuwen van de vele diertjes maar dat is gelukkig niet 🙈

3 jaar geleden

Reactie op JJ 98

Ik heb gelukkig een handige man maar zelf had ik het niet zo gekund haha
Nee kan me voorstellen! Wel die mal gebruikt?

3 jaar geleden

Was het snijden/knippen makkelijk? Met mal?

3 jaar geleden

Ik ga voor deze van wall-art, heel betaalbaar en ze hebben ook nog veel andere opties met dieren

3 jaar geleden

Wij hebben deze cirkel gekocht bij wallart

3 jaar geleden

Deze van de kwantum!! 🥰