70 Reacties

3 jaar geleden

Superleuk allemaal! Ik heb net de cirkel besteld, morgen ga ik kijken voor bijpassende verf voor de inbouwkast (hebben vriendlief en mijn papa hard aan gewerkt vandaag!! maar is nog niet helemaal af) en de muur achter de cirkel. Ik ben opgelucht dat ik eindelijk iets heb kunnen bestellen 😁😁

3 jaar geleden

Reactie op MRSM94

Wij hebben deze cirkel gekocht bij wallart
Wij ook! Hebben jullie het al geplaatst? Hoe ging dat?

3 jaar geleden

Reactie op ACM

Wij ook! Hebben jullie het al geplaatst? Hoe ging dat?
Wil ik ook weten! Het lijkt dat je zelf de cirkel moet knippen/snijden toch?

3 jaar geleden

Reactie op ACM

Was het snijden/knippen makkelijk? Met mal?
Daar moet ik nog achter komen Hihi, ik lees mee voor tips 😬

3 jaar geleden

Ik zoek ook zoiets. Heb je wel eens nagedacht over posterbehang? Dan doe je 1 maar met een poster. Vaak iets rustiger dan een herhalend patroon in behang. Ik zag bij de hornbach website hele betaalbare opties

3 jaar geleden

Reactie op JJ 98

Ik zal even de link nog opzoeken
Ik heb ook de behangcirkel besteld sorry vond hem echt te leuk en wilde niet de wereld betalen. Dus bedankt voor de tip 😅 ik heb inmiddels deze gordijnen erbij gevonden. (Note de kamer gaat na 3 jaar toch van functie veranderen dan doen we wel iets echt jongensachtigs.. 🤫)

3 jaar geleden

Kwantum heeft leuk behang. Rond de 23 euro per rol. Behang van de foto is er ook in het wit.

3 jaar geleden

We krijgen hem volgende week aan, ik denk dat hij er redelijk snel tegen zal zitten maar heb dan ook een zeer handige vriend 🙈

3 jaar geleden

Idee van de cirkel!

3 jaar geleden

Reactie op MRSM94

Idee van de cirkel!
Ik heb deze ook! Hoe heb je m ‘uitgeknipt’?? 😬

3 jaar geleden

Ik heb deze ook! Hoe heb je m ‘uitgeknipt’?? 😬
Mijn moeder heeft enorm veel geduld! 🙈

3 jaar geleden

Reactie op MRSM94

Idee van de cirkel!
Superleuk! We denken nog na over de kleur van de muur. Op dit moment zijn 3muren wit, en 1muur is volledig inbouwkast (kastdeuren hebben een héél lichte kleur groen, het is bijna wit) en de meubels zijn antraciet. Als we het papier volgende week hebben ga ik ermee naar de verfwinkel 😃

3 jaar geleden

Wij hebben dit Safari behang van de Hornbach!

3 jaar geleden

Wil ik ook weten! Het lijkt dat je zelf de cirkel moet knippen/snijden toch ...
Ja dat wel nog niet gedaan! Hopelijk wil mijn schoonvader het doen, behangen kan hij sowieso super dus hoop ook de uitsnede maken 🍀😁

3 jaar geleden

Zelf schilderen?

3 jaar geleden

Reactie op ACM

Ja dat wel nog niet gedaan! Hopelijk wil mijn schoonvader het doen, behange ...
Hihi let me know! Wij gaan binnenkort starten met schilderen en daarop wil ik dan de cirkel plakken. Als ik erachter ben hoe je t t beste kan doen, dan zet ik hier een berichtje neer

3 jaar geleden

Wij zijn voor dit behang gegaan. Ziet er ontzettend leuk uit, goede kwaliteit en was daardoor ook makkelijk te behangen

3 jaar geleden

Dames...kijk op Ali! Zat en betaalbaar. Bekijk wel echt de reviews waarop je foto's kunt zien van de mensen die hebben besteld en de kamer al af hebben. Zitten zoveel mooie tussen, gewoon zoeken en scrollen.

3 jaar geleden

Je hebt drukke, simpele, dierenrijk etc

3 jaar geleden

Reactie op Nxp

Wij zijn voor dit behang gegaan. Ziet er ontzettend leuk uit, goede kwalite ...
Tof! Waar gekocht? Kan het niet zo goed zien.