105 Reacties

5 jaar geleden

Ikk ben tot nu toe 3 kilo aangekomen en ben nu 25 weken en 2 dagen

5 jaar geleden

Ik ben bij 7+3 weken gewogen en daarna niet meer. Sta thuis ook nooit op de weegschaal, want die hebben we niet. Misschien kijken ze over 2 weken bij de verloskundige weer

5 jaar geleden

Reactie op Snuffie1994

Ik ben bij 7+3 weken gewogen en daarna niet meer. Sta thuis ook nooit op de ...
Vandaag 22 weken overigens

5 jaar geleden

Volgens di毛tiste haar weegschaal waar ik vandaag op stond was 99,5kg begin gewicht was 87kg. Onze eigen weegschaal thuis geeft aan dat ik 107kg ben en die van de verloskundige geeft aan dat ik 100,5kg ben dus heb nu geen flauw idee wat het nu daadwerkelijk is馃槄. Ben nu bijna 25weken

5 jaar geleden

Ik ben nu 9 kilo aangekomen en ben 26 weken zwanger. Bij de 1ste in total 12kg met 40+6. Nu werk ik ook geheel vanuit huis en merk ik dat dat ook erg scheelt vergeleken met de 1ste zwangerschap waarbij ik 5 dagen per week naar mijn werk ging.

5 jaar geleden

Ik ben 25 weken precies, nu 5,5 kg aangekomen.

5 jaar geleden

Ik ben 25 zwanger en in totaal 5.5 kilo aangekomen

5 jaar geleden

24+5 en 7 kg aangekomen 馃グ. Gestart met 65 kg en nu 72 kg.

5 jaar geleden

8 kilo nu 馃槉 25 wkn

5 jaar geleden

1e zwangerschap 38 weken zo'n 9 kilo Nu 26+5 en zit ik op zo'n 5 kilo馃槉

5 jaar geleden

Ik 'ongeveer' 8/9 kilo met 26 weken. Woog iets van 67 kg en nu 75 kg. Weet mijn precieze gewicht niet van voor de zwangerschap 馃き Met mijn eerste zwangerschap 26 kg aangekomen (van 59 kg naar 85 kg)

5 jaar geleden

Bij de eerste 15 kilo aangekomen, bij de tweede 21 kilo(toen wel heel veel vocht) Ben morgen 23 weken en inmiddels 7,5 kilo aangekomen, vorige zwangerschappen kwam ik pas aan na 25 weken, dus ben benieuwd hoeveel het deze zwangerschap word

5 jaar geleden

26 weken en 1,5 kilo aangekomen. Ik ben te zwaar dus in de curve die ze graag willen dat ik aanhou is dit goed. Als je normaal bmi hebt, is het natuurlijk te weinig...

5 jaar geleden

7,5 kilo nu bij 24 weken. Vorige zwangerschap 12 kilo tot aan de 37 weken en de laatste 2 weken 7 kilo vocht. Gok dat ik nu rond de 8 kilo ga uitkomen, dat zal het de vorige keer ook wel om en nabij zijn geweest met 26 weken.

5 jaar geleden

Reactie op M W N

Volgens di毛tiste haar weegschaal waar ik vandaag op stond was 99,5kg begin ...
Waar is je begin gewicht van 87kg gewogen? Als je dat als leidend begin gewicht aanhoudt moet je ook die weegschaal aanhouden als huidig gewicht. Anders word het idd heel lastig!

5 jaar geleden

9 kilo aangekomen en ben 26 weken. Maar het gewicht zit echt in mn buik en borsten, want voor de rest nergens aangekomen (nog niet ;)).

5 jaar geleden

Ik nu ongeveer 6,5-7 kilo met 24 weken. Moet zeggen dat ik wel vochtig ben dus geen idee wat m鈥檔 eindresultaat gaat zijn 馃槄

5 jaar geleden

4,2 kg met 26+4 weken. Eerste zwangerschap overigens馃槄 Mijn streven is ook om niet meer dan 10kg totaal aan te komen ivm overgewicht, so far gaat dat best ok茅 馃馃徎馃槉

5 jaar geleden

Ik 2,5 kilo, 23 wk. Had ook enorm veel reserves toen ik zwanger werdt馃槉.

5 jaar geleden

Ik heb nu 6,4 aangekomen