132 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb de schommelstoel waarin ik vroeger borstvoeding heb gehad gekregen van mijn ouders. Het lijkt mij heerlijk om te kunnen schommelen.

6 jaar geleden

Bij m'n zoontje heb ik een IKEA poeng staan. Die bevalt me er prima.

6 jaar geleden

Deze komt bij ons in de kinderkamer. Want deze stoel staat nu op de plek waar de box dan zou komen 😇

6 jaar geleden

Ik heb een schommelstoel voor in de kinderkamer. Heb ik nog van mijn eerste kindje en is goed bevallen tijdens het geven van de fles ☺️

6 jaar geleden

Reactie op Femke-1989

Ik heb een schommelstoel voor in de kinderkamer. Heb ik nog van mijn eerste ...
Heb je luxe versie of een houten? Of wat anders?

6 jaar geleden

Hier ook een schommelstoel, wel 1 van kunstleer en geen houten. Heb er veel plezier van gehad met ons 1e kindje. Hij ligt sinds vrijdag op een andere kamer maar tot die tijd nog heerlijk met hem geknuffeld in die stoel🥰(nu ga ik met hem op z'n bed knuffelen en blijft de stoel in de babykamer staan)

6 jaar geleden

Wij hebben de schommel versie van de poang van Ikea. Niet mooi, maar zit fijn, de armleuningen hebben voor mij een fijne ‘voedhoogte’, lekker brede zitting om ook met een groter kind lekker te zitten en hij is goedkoop.

6 jaar geleden

Wij hebben de gele Ikea Strandmon, heel fijn met voeden, voorlezen, etc! Nu nog op kamer van dochter, maar straks naar de babykamer denk ik :-) we maakten na haar geboorte ook elke maand een foto van haar erin, super leuk, zeker 1e jaar. Ze is nu 15 maanden.

6 jaar geleden

Wij hebben de gele Ikea Strandmon, heel fijn met voeden, voorlezen, etc! Nu ...
Is het ook een fijne stoel om de voeden?

6 jaar geleden

Reactie op sjorss6

Is het ook een fijne stoel om de voeden?
Zeker! Heb 9 maanden bv gegeven en vaaaak in die stoel ;-)

6 jaar geleden

Wij hadden bij de eerste een schommelstoel en ik vond het heerlijk. We hadden een wat hogere, geen hele lage zit. Is ook heel makkelijk uitstappen als je een slapend kind in ja armen hebt en het stilletjes terug wil leggen in bed.

6 jaar geleden

Wij hebben de gele Ikea Strandmon, heel fijn met voeden, voorlezen, etc! Nu ...
Super fijne stoel inderdaad! Die hebben wij met de 1e 2 ook gehad. Nu is die helaas de deur uit. Maar wie weet inderdaad voor de babykamer zo weer terug.

6 jaar geleden

Haha jup staat hier ook op het lijstje 😁😁

6 jaar geleden

Wij hebben de IKEA poang aangeschaft. Zit heerlijk

6 jaar geleden

In de babykamer van onze dochter hadden wij zo’n egg hangstoel van de Xenos. Die hebben we nog maar staat inmiddels buiten op het terras. Ik heb nu deze prachtige teddy schommelstoel, zie mezelf al helemaal zitten. 🧸

6 jaar geleden

Reactie op jasmineee

In de babykamer van onze dochter hadden wij zo’n egg hangstoel van de Xenos ...
Wat leuk! Waar koop je die ?

6 jaar geleden

Reactie op yvetteS90

Wat leuk! Waar koop je die ?
Is van Westwing! Hun vaste collectie, dus niet die wisselende acties.

6 jaar geleden

Schommelstoel. Al heb ik nooit op de babykamer gezeten, stoel ging al vrij snel naar beneden. (ik heb maar kort bv gegeven, anders is een stoel op kamer misschien wel handig). Schommelstoel was fijn als ik geen puf had rondjes te lopen tijdens krampjes enzo.

6 jaar geleden

Ik heb deze op het oog 😍

6 jaar geleden

Reactie op Celiie

Ik heb deze op het oog 😍
Waar is deze van? Erg mooi inderdaad!