Voor de meeste meubels die we nodig hebben, hebben we wel wat op het oog. Maar een goede/fijne stoel nog niet. En is het lekkerste een schommelstoel of juist een vaste? Iemand tips?
Hier ook een schommelstoel, wel 1 van kunstleer en geen houten. Heb er veel plezier van gehad met ons 1e kindje. Hij ligt sinds vrijdag op een andere kamer maar tot die tijd nog heerlijk met hem geknuffeld in die stoel🥰(nu ga ik met hem op z'n bed knuffelen en blijft de stoel in de babykamer staan)
Wij hebben de schommel versie van de poang van Ikea. Niet mooi, maar zit fijn, de armleuningen hebben voor mij een fijne ‘voedhoogte’, lekker brede zitting om ook met een groter kind lekker te zitten en hij is goedkoop.
Wij hebben de gele Ikea Strandmon, heel fijn met voeden, voorlezen, etc! Nu nog op kamer van dochter, maar straks naar de babykamer denk ik :-) we maakten na haar geboorte ook elke maand een foto van haar erin, super leuk, zeker 1e jaar. Ze is nu 15 maanden.
Wij hadden bij de eerste een schommelstoel en ik vond het heerlijk. We hadden een wat hogere, geen hele lage zit. Is ook heel makkelijk uitstappen als je een slapend kind in ja armen hebt en het stilletjes terug wil leggen in bed.
Wij hebben de gele Ikea Strandmon, heel fijn met voeden, voorlezen, etc! Nu ...
Super fijne stoel inderdaad! Die hebben wij met de 1e 2 ook gehad. Nu is die helaas de deur uit. Maar wie weet inderdaad voor de babykamer zo weer terug.
In de babykamer van onze dochter hadden wij zo’n egg hangstoel van de Xenos. Die hebben we nog maar staat inmiddels buiten op het terras. Ik heb nu deze prachtige teddy schommelstoel, zie mezelf al helemaal zitten. 🧸
Schommelstoel. Al heb ik nooit op de babykamer gezeten, stoel ging al vrij snel naar beneden. (ik heb maar kort bv gegeven, anders is een stoel op kamer misschien wel handig). Schommelstoel was fijn als ik geen puf had rondjes te lopen tijdens krampjes enzo.