69 Reacties

5 jaar geleden

Een lekker wijde pyama

5 jaar geleden

Ik denk gewoon een jurk met legging want die zit het meest comfi op het moment. En die trek ik gewoon uit de kast. Qua na de bevalling heb ik een huispak (als we even moeten blijven) en eventueel een schone jurk en legging voor naar huis!

5 jaar geleden

Ik had een hele sexy nachtjapon馃槄馃ぃ van de Hema

5 jaar geleden

Een T-shirt (van mn man) om te bevallen denk ik, vorige keer ook gedaan. Geen idee meer wat ik aanhad, volgens mij gewoon een spijkerbroek en trui. Ik heb geen leggings dus dat zal het wel weer worden. Schoon T-shirt en een broekje voor na de bevalling, extra trui voor als ik het koud krijg en lekkere fluffy sokken 3 paar

5 jaar geleden

Naar het ziekenhuis toe: net wat ik aan heb die dag. Bij de eerste werd ik wakker met wee毛n en werd ik later met de ambu afgevoerd, dus toen had ik ook alleen maar die big shirt aan. Bij de tweede zaten we einde van de middag gewoon op de bank toen de verloskundige langs kwam en zei dat ik al 5 cm ontsluiting had. Dus toen had ik gewone kleren aan, had er ook nog totaal niet op gerekend toen. Voor de bevalling zelf heb ik een big shirt. Vorige bevallingen ook aan gehad en sokken. Zat prima, ook als ik het warm had en me kapot zweette. Na de bevalling hangt het er van af of ik moet blijven of niet(tot nu toe bij alle bevallingen moeten blijven), dan een lekker dikke pyjama. Mag ik wel naar huis een joggingbroek met trui.

5 jaar geleden

Het is handig om een pyjama/shirt te dragen met knopen, dan kan je kleintje meteen op je blote huid bij je gelegd worden. Als je borstvoeding wil geven helemaal handig. Er bestaat ook een bevallingsjurkje. Vind hem erg prijzig, maar wel leuk!

5 jaar geleden

Heb een pyama besteld

5 jaar geleden

Een tanktop en verder niets. Haha!

5 jaar geleden

Vorige keer een big shirt aan gehad, nu ook. In het ziekenhuis is het warm. Daarna zwangerschapslegging en lange trui erover. Zo makkelijk mogelijk maken 馃槈

5 jaar geleden

Reactie op LauraRavi

Vorige keer een big shirt aan gehad, nu ook. In het ziekenhuis is het warm. ...
Ja dat. Zalig.

5 jaar geleden

En grote onderbroeken want je hebt flinke lappen kraamverband in.

5 jaar geleden

Reactie op LauraRavi

En grote onderbroeken want je hebt flinke lappen kraamverband in.
Gigantische. 3 lappen over elkaar.

5 jaar geleden

Ik wil ik bad bevallen dus ga voor een simpele zwarte top.

5 jaar geleden

Ik wil in bad bevallen maar ik denk dat ik voor een zwarte voedingstop ga zodat ik ook meteen na de bevalling kan aanleggen

5 jaar geleden

Ik heb bij Bonprix een zwangerschaps nachthemd gekocht met voedingsfunctie. Is lekker lang dus als je geen ondergoed aan hebt kan je toch gewoon even een rondje lopen zonder dat iedereen tegen je kont aan kijkt. En zwart, fijn voor de bloedvlekken haha

5 jaar geleden

Ik heb bij Bonprix een zwangerschaps nachthemd gekocht met voedingsfunctie. ...
Als je aan t wee毛n dansen of baren bent kijkt niemand naar je kont. Of teennagels. Of nagellak. Of schaamhaar.. haha

5 jaar geleden

Deze

5 jaar geleden

Ik heb xxl shirts gehaald bij de zeeman, kunnen ze die daarna gelijk weggooien

5 jaar geleden

Ik ga een lange pyjama met knopen dragen, dan kan de kleine direct op mijn borst gelegd worden馃グ Voor na de bevalling heb ik een zwarte huispak met rits!

5 jaar geleden

Deze 馃榿