69 Reacties
5 jaar geleden
Een T-shirt (van mn man) om te bevallen denk ik, vorige keer ook gedaan.
Geen idee meer wat ik aanhad, volgens mij gewoon een spijkerbroek en trui. Ik heb geen leggings dus dat zal het wel weer worden.
Schoon T-shirt en een broekje voor na de bevalling, extra trui voor als ik het koud krijg en lekkere fluffy sokken 3 paar
5 jaar geleden
Naar het ziekenhuis toe: net wat ik aan heb die dag. Bij de eerste werd ik wakker met wee毛n en werd ik later met de ambu afgevoerd, dus toen had ik ook alleen maar die big shirt aan. Bij de tweede zaten we einde van de middag gewoon op de bank toen de verloskundige langs kwam en zei dat ik al 5 cm ontsluiting had. Dus toen had ik gewone kleren aan, had er ook nog totaal niet op gerekend toen.
Voor de bevalling zelf heb ik een big shirt. Vorige bevallingen ook aan gehad en sokken. Zat prima, ook als ik het warm had en me kapot zweette.
Na de bevalling hangt het er van af of ik moet blijven of niet(tot nu toe bij alle bevallingen moeten blijven), dan een lekker dikke pyjama. Mag ik wel naar huis een joggingbroek met trui.
5 jaar geleden
Reactie op LauraRavi
Vorige keer een big shirt aan gehad, nu ook. In het ziekenhuis is het warm. ...
Ja dat. Zalig.
5 jaar geleden
Reactie op LauraRavi
En grote onderbroeken want je hebt flinke lappen kraamverband in.
Gigantische. 3 lappen over elkaar.
5 jaar geleden
Ik heb bij Bonprix een zwangerschaps nachthemd gekocht met voedingsfunctie. Is lekker lang dus als je geen ondergoed aan hebt kan je toch gewoon even een rondje lopen zonder dat iedereen tegen je kont aan kijkt. En zwart, fijn voor de bloedvlekken haha
5 jaar geleden
Ik heb bij Bonprix een zwangerschaps nachthemd gekocht met voedingsfunctie. ...
Als je aan t wee毛n dansen of baren bent kijkt niemand naar je kont. Of teennagels. Of nagellak. Of schaamhaar.. haha
5 jaar geleden
Ik heb xxl shirts gehaald bij de zeeman, kunnen ze die daarna gelijk weggooien