20 Reacties

3 jaar geleden

Heeeeeeeel herkenbaar!!! Waarbij ik me steeds afvraag: wat is er toch met je?! Wat trouwens ook ontspannend werkt is een huid-op-huid-uurtje! Even een uurtje samen bloot (luier wel aan haha) onder een deken op bed, rustgevend muziekje op, niet teveel licht en dan samen ontspannen!

3 jaar geleden

Heel fijn dit! Dank je wel!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Wat fijn dat je dit deelt! Hier hebben veel mama's wat aan denk ik. Wellicht een idee om dit bericht vast te zetten zodat deze bovenaan blijft staan?

3 jaar geleden

Wat leuk dat je dit deeld! Tot welke leeftijd duurt het huiluurtje ongeveer😇

3 jaar geleden

Reactie op Angelique1987

Heeeeeeeel herkenbaar!!! Waarbij ik me steeds afvraag: wat is er toch met j ...
Wordt je baby daar dan ook rustig van? Ik probeerde dit wel eens maar dan bleef ze huilen dus was voor mij geen leuke ervaring en heb het daarna eigenlijk nooit meer geprobeerd 🙈

3 jaar geleden

Alleen al goed om het te begrijpen! Mooi geschreven!

3 jaar geleden

Reactie op Maris Baby 1

Wordt je baby daar dan ook rustig van? Ik probeerde dit wel eens maar dan b ...
Ik heb het ook maar een paar keer gedaan. 2 a 3 keer, want mijn baby bleef ook alleen maar keihard huilen! Volgens mij vind ze het ook niet zo rustgevend

3 jaar geleden

Reactie op Maris Baby 1

Wordt je baby daar dan ook rustig van? Ik probeerde dit wel eens maar dan b ...
Bij mij wordt hij daar rustig van ja! Maar dat zal dan wel per baby verschillen!

3 jaar geleden

Reactie op Angelique1987

Bij mij wordt hij daar rustig van ja! Maar dat zal dan wel per baby verschi ...
Hoe lang duurt dat ongeveer bij jou? Ik wilde ook wel graag dat ze stil werd en begrijp nu beter wat het inhoud door dit bericht! Dus misschien heb ik haar niet genoeg de kans gegeven. Vond alleen het uitkleden terwijl ze zo huilt al zielig en erg🙈

3 jaar geleden

Hier altijd een huiluurtje tijdens het avondeten. Niet heel gezellig voor de rest van het gezin. We zijn steeds maar om en om met hem bezig zodat we allemaal wel warm het eten op kunnen eten…
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Mooi! Bedankt om dit te delen! In een boek over ouderschap dat ik aan het lezen ben staat over huilen het volgende: “Huilen in de armen van iemand die van je houdt is niet hetzelfde als helemaal alleen huilen”. Zelfs al is het huilen van je baby niet te ‘stoppen’, jouw nabijheid is zo belangrijk voor die kleine ook al kunnen ze het je nog niet zeggen ❤️

3 jaar geleden

Bedankt! Goed om te lezen. Hier ook altijd huiluurtjes die flink lang duren en vaak beginnen tijdens avond eten

3 jaar geleden

Dit ga ik teruglezen als ik er weer doorheenzit als hij ontroostbaar is

3 jaar geleden

Hier ook altijd huil(2)uurtje, begint meestal rond de tijd dat papa thuis komt dus dat is gezellig haha! Zette vaak kindermuziek op om hem af te leiden maar dat is dus precies verkeerd 😅 goed om te weten..

3 jaar geleden

Had dit eerder moeten lezen haha. Heb dit echt verkeerd aangepakt en goede adviezen van CB gekregen wat hetzelfde zegt

3 jaar geleden

Dank je wel 🥰

3 jaar geleden

Maar hoe weet je het verschil tussen krampjes of dat ze gewoon even willen uithuilen?

3 jaar geleden

Dankjewel! Dit ga ik morgen meteen proberen!

3 jaar geleden

Net hier gehad alles gecheckt nog een keer boeren maar ze had gewoon veel prikkels vandaag. Haar ingebakerd in bed gelegd en kwartier laten mopperen niet krijsend mar gewoon huilen met wat uitschieters na kwartier was het ook over

3 jaar geleden

Maar hoe weet je het verschil tussen krampjes of dat ze gewoon even willen ...
Als mijn zoon krampjes heeft, dan strekt hij zich ineens als een plank, begint te krijsen en balt zn vuistjes. Hij fronst dan ook zijn voorhoofd en loopt rood aan. Vervolgens is hij even rustig (zijn voorhoofd ontspant) en kan hij kort daarna ineens weer beginnen met krijsen; zelfde uiting als daarvoor. Ook gebeurt het vaak tijdens of vlak na een voeding.