19 Reacties

3 jaar geleden

Wij zijn 2 weken geleden naar centerparks geweest een midweek, lekker wandelen, op het terras gezeten etc. We zijn ook al een paar keer naar een zwembad geweest. Let wel op de temperatuur van het water. Onze dochter vond het geweldig

3 jaar geleden

Restaurants is echt te doen hoor met een baby van 4 maanden mijne was 4 maanden en we gingen eerst shoppen (ze sliep toen heerlijk) en toen ze wakker werd heb ik de afgekolfde melk beetje opgewarmd in de primark 😅 en daarna zijn we naar een all you can eat restaurant gegaan voor 2 uurtjes en daar heb ik haar ook gewoon live gevoed tussendoor (ik geef bv). Het valt best mee als je een rustig kindje hebt. De kinderen van mijn zus vonden het nooit fijn in de auto en ook niet in de kinderwagen dus zij had gauw een jengelende baby en dat is niet chill als je al een stresskipje bent

3 jaar geleden

Ik ervaarde dezelfde spanning. Was bang dat m’n zoontje ineens in z’n ergste huilbui ooit zou belanden en ik hem niet getroost kon krijgen oid, dus probeerde ik langdurige uitjes maar te vermijden. Tot ik merkte dat ik op die manier wel iets teveel inleverde en mijn eigen plezier tekort deed, dus toen erop uit gegaan. En het gaat best prima! Wel een beetje luchtig in blijven staan :) Wij hebben al gedaan: - midweek weg naar vakantiepark in Zeeland. Daar te voet de omgeving verkend. - meerdere hele dagen gewinkeld - geluncht/koffie in cafés - bij vrienden en familie op bezoek - uit eten geweest Ja hij brult wel eens wat… ja hij heeft wel eens een poepexplosie. Niks wat men niet kan overleven🙈 Gewoon lekker erop uit gaan, je zult zien dat het kan😊!

3 jaar geleden

Ik ervaarde dezelfde spanning. Was bang dat m’n zoontje ineens in z’n ergst ...
Heb je hem dan in de kinderwagen of een draagzak?

3 jaar geleden

Reactie op Lovecoby

Heb je hem dan in de kinderwagen of een draagzak?
In de kinderwagen inderdaad! In het buggyzitje en dan in de ligstand. Speeltje mee. Als ik ergens koffie drink pak ik hem er ook wel eens uit en houd hem even op schoot, kan hij lekker kijken. Wil echt wel hoor! Gewoon proberen! Draagzak houd ik niet lang vol met een kleine van bijna 8 kg 🥴

3 jaar geleden

20 weken oud 2x op vakantie geweest Baby spa geweest Heel veel wandelen met kinderwagen of weekenden in de draagzak en op avontuur Borrelen op terras 1x uit eten Lunchen Shoppen Dierentuin geweest Op bezoek bij vrienden/familie verder weg bedje mee en daar lekker naar bed Mee naar verjaardagen bedje mee daar naar bed 1x wilde ze niet slapen was een feestverjaardag draagzak om gedaan en heeft ze 4 uur geslapen 😅 Naar een 10 jarig bestaan geweest van een horeca met live muziek En zo gaan we met een vriendin naar het strand wandelen en lunchen Als je het eenmaal hebt gedaan word het steeds makkelijk en tja soms zal het een keer niet gaan maar dan ga je eerder naar huis. Wij kijken naar ons kindje slaapt ze goed blijft ze vrolijk kunnen we langer blijven heeft ze een off day gaan we naar huis. Tot nu toe 1x op een terras naar huis gegaan was in de vakantie en ze was al moe van de vakantie en toen was het geen succes.

3 jaar geleden

Nog geen 2 weken oud en we gingen al shoppen Eigenlijk van alles gedaan Wandelen Kinderboerderij Zwemmen Baby spa Foodtruck festival

3 jaar geleden

Terras lunchen. Diner duurt hem te lang. Al lukt het wel maar dan zijn we druk met hem en dat vinden we zelf niet fijn. Dus we wachten daarmee tot hij zelf mee gaat eten. Baby zwemles mag vanaf 3 maanden en geniet hij hier vol van. Naar de plas hier en dan de eendjes voeren. Naar de dierenboederij daar ligt hij in een deuk om de geitjes nu en geeft hij het paardje een wortel. Dat doen we nu vanaf 3 maanden. Enigste klote is je wandelwagen wielen. Die kunnen we daarna thuis weer poetsen 😅. En de autowasstraat 1x per 2 weken de auto's om en om. Vind hij ook machtig mooi al die led kleurtjes die ze hier gebruiken en geluidjes 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Miloutje

Terras lunchen. Diner duurt hem te lang. Al lukt het wel maar dan zijn we d ...
Ik lees meerdere keren kinderboerderij en ik dacht dat het dus nu nog niet zo veel zin had haha terwijl ik er elke week langs wandel😅😂 toch maar eens naar binnen gaan....

3 jaar geleden

Ik lees meerdere keren kinderboerderij en ik dacht dat het dus nu nog niet ...
Gewoon doen. Als je wat nieuwsgierige diertjes hebt die bij je kindje komen er leuk die reactie.

3 jaar geleden

Zwemmen in speciaal zwembad zonder chloor, babyspa, kinderboerderij, uit eten, winkelen, veel wandelen, naar de motocross, naar de paarden,....

3 jaar geleden

Nou wij doen gewoon "alles" wat we willen doen en de baby gaat dan mee. Wel zorgen we er altijd voor dat de kinderen in de avond op tijd in bed liggen. Dus we gaan in de avond niet uiteten of iets omdat niemand daar iets aan heeft. Als we dat willen doen regelen we oppas.

3 jaar geleden

Onze zoon was 3 weken oud en wij gingen al naar de Efteling 😂 we hebben een abonnement 😄. We gaan wel eens uit eten maar ik merk dat ik lunchen makkelijk vindt met onze zoon. Zwemmen doen we ook af en toe met hem😉☺️

3 jaar geleden

Ohja .. ik vergeet onze vakantie met de trein. 😰

3 jaar geleden

Ik lees meerdere keren kinderboerderij en ik dacht dat het dus nu nog niet ...
Haha jaaa hoor zo dacht mijn man ook terwijl ik laatst zei dat ik naar de kinderboerderij wilde met de kleintje, maar helaas was het die dag gesloten. Mijne is 4 maanden en dan vinden ze heel veel dingen super interessant en diertjes dus al helemaal🥰😍

3 jaar geleden

Zwemmen inderdaad. Maar wij waren laatst in Burgers Zoo en daar heb je van die overdekte jungle/vlindertuinen. Dat vond onze dochter van toen 4 maanden echt fantastisch, kap naar beneden en maar kraaien naar de vogels, planten en vlinders. Binnenkort de Orchideëenhoeve maar es proberen.

3 jaar geleden

Wij zijn met haar naar de Intratuin geweest. Ze vond de bloemen en vissen erg leuk om te zien. Een simpel uitje, maar toch heel leuk.

3 jaar geleden

Babyzwemmen! Echt zo leuk om samen met je kleintje te doen!

3 jaar geleden

Hier gaat de kleine ook mee op restaurant, maar nu niet meer ‘s avonds omdat ik dan het liefst heb dat ze in bed kan slapen. Qua voeding vind ik dat niet zo moeilijk, ik geef borstvoeding in het openbaar. Als je flesvoeding geeft, warmen ze in het restaurant met plezier een flesje voor je op. Om te verschonen heb ik zo’n matje dat je overal mee naartoe kunt nemen. Er is altijd wel ergens een vrije tafel of bank om haar te verschonen. Shoppen hebben we met haar ook al gedaan in de kinderwagen. Toen gaf ik borstvoeding in een paskamer en verschoonde haar in de koffer van de auto. Zaterdag gaan we voor het eerst met haar en wat vrienden naar zee, eens zien hoe dat loopt!