8 Reacties

4 jaar geleden

Afgelopen woensdag bevallen van een tweeling waarvan de tweede een stuitbevalling was. Echter is dit wel wat anders en heb ik een ruggenprik gehad. Bij mij hebben ze het tweede kindje namelijk moeten helpen dus hebben hem eruit getrokken. Ik heb er dus niet veel last van gehad. Ik liep zelf woensdag middag alweer rond.

4 jaar geleden

Ik volg, onze jongen wil ook niet draaien.. eergister een versie gehad zonder positief resultaat, hij duwt gewoon tegen. Vrijdag afspraak met de gynaecoloog om een plan te maken wat we willen. Wij hebben een folder meegekregen vanuit het ziekenhuis over stuitbevalling. Hier staan ook voor en nadelen in van stuitbevalling en keizersnee. Ook is ons aangeraden om te kijken op: www.consultkaart.nl en dan stuitligging.

4 jaar geleden

Zoek eens yoga oefeningen op YouTube bij stuit ligging! Mijn kindje lag rond de 34/35 weken ook in een stuit… elke dag de yoga oefening 5/10 minuten gedaan en kindje is gedraaid!! (Nu 37 weken!)

4 jaar geleden

Mijn baby lag ook in stuit. Ik kreeg de tip om oefeningen te doen om meer ruimte te creëren voor de baby daar binnen, zodat het eventueel kan omdraaien. Even googlen op spinning babies. Ik heb dit een aantal dagen gedaan en daarna is de baby gedraaid (Ik voelde een enorme aardbeving daarbinnen hihi). Mijn verloskundige heeft me trouwens wel gerust gesteld van te voren, mocht het evt een stuitbevalling worden. Maar dat is omdat dit mijn derde is en er al ruimte is gemaakt, dat scheelt wel.

4 jaar geleden

Reactie op sjaqie33

Zoek eens yoga oefeningen op YouTube bij stuit ligging! Mijn kindje lag ron ...
Heb je een link?😩

4 jaar geleden

Spinning babies breech position Ik ga morgen acupunctuur met moxa therapie doen, moet ong. 4 keer maar wel voor 36 weken. Weet niet hoever je al bent.. Ik heb 28 dec weer een echo, evt gevolgd door versie

4 jaar geleden

Reactie op Coolmom

Heb je een link?😩

4 jaar geleden

Reactie op sjaqie33

Dankjewel!! Ga t nog eens wagen hiermee