25 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben foam mat . Perfect. Soms willen de koppies wel eens doorslaan bij het omrollen,, bij harde vloer erg sneu

3 jaar geleden

Ik heb net een foam mat besteld. Leek me toch niet zo fijn met omrollen op het laminaat...

3 jaar geleden

Wij hebben een foam speelmat van 180x200. Daar kan hij zich ook op voort bewegen. Vorige week gekocht nadat hij boos werd en zijn hoofd liet vallen uit frustratie dat iets niet lukte. Hij lag toen op een dun speelkleedje maar mijn hoofd deed spontaan zeer van de klap 馃檲

3 jaar geleden

Wij ook zo'n grote foam mat van 180x200 en hij is zo lekker aan het tijgeren erop! We zetten de babygym er ook op, kan hij daar ook mee spelen.

3 jaar geleden

Deze mat, van ikea. Wel hard, maar m.i. niet t茅 hard.

3 jaar geleden

Hebben jullie voor een grote foammat nog aanraders waar ik die kan bestellen? Ik ben ook op zoek.

3 jaar geleden

Reactie op 01v93

Hebben jullie voor een grote foammat nog aanraders waar ik die kan bestelle ...
Ik heb deze via bol besteld. Bij marktshopper is hij incl verzenden 1 a2 euro goedkoper maar ik ken die firma niet. Dus wij hebben via bol besteld. Mocht er iets mis geweest zijn dan is hun service wel goed. Dat was het idee erachter. Hij komt ook handig in een opbergtas met handvat eraan. https://www.bol.com/nl/nl/p/speelmat-baby-kinderen-speelkleed-xl-foam-dubbelzijdig-opvouwbaar-180-x-200-cm-dieren-en-aquarium/9300000112432931/?s2a=

3 jaar geleden

Allebei, ik heb een speelkleed van little dutch was hij super leuk vind, maar ook gewoon een deken waar hij regelmatig op ligt. Maar hij rolt graag naar het vloerkleed en op de stenen vloer

3 jaar geleden

Reactie op EEP12

Deze mat, van ikea. Wel hard, maar m.i. niet t茅 hard.
Echt top deze! Ze gaat al alle kanten op

3 jaar geleden

Wij ook zo'n grote foam mat van 180x200 en hij is zo lekker aan het tijgere ...
Wij ook idd

3 jaar geleden

Reactie op 01v93

Hebben jullie voor een grote foammat nog aanraders waar ik die kan bestelle ...
Mylittlecarpet.nl

3 jaar geleden

Toevallig gister deze binnen gekregen! Echt top en heel groot馃槂

3 jaar geleden

Via bol.com

3 jaar geleden

Reactie op liindaaa2021

Toevallig gister deze binnen gekregen! Echt top en heel groot馃槂
Ik heb deze gekocht, komt vandaag binnen, ben heel benieuwd maar ziet er goed uit!

3 jaar geleden

Wij hebben 2 simpele foam sets die een keer bij de kruidvat lagen. Werken prima hier! Soms rolt hij wel richting onze houten vloer maar kan zichzelf steeds beter en makkelijker bewegen dus beter opvangen.

3 jaar geleden

Gister besteld via bol.com vandaag inhuis en een succes, moet zeggen vond alle matten die ik tegen kwam wel duur zeg馃槖 maar ik wilde een die je kan oprollen zodat is snel aan de kant kan als hij niet gebruikt wordt. Ben erg tevreden ermee (en is dubbelzijdig geprint馃槍 ook leuk!

3 jaar geleden

Reactie op anne_b

Ik heb deze gekocht, komt vandaag binnen, ben heel benieuwd maar ziet er go ...
En wat vind jij er van?! Wij zijn nu op vakantie dus heb hem nog niet echt gebruikt verder馃槂 ik merkte de eerste dag dat hij veel Grip had om af te zetten enzo l.

3 jaar geleden

Ik heb mijn dochter tot nu toe op een yogamat liggen (je zou er 2 naast elkaar kunnen leggen) maar ze is nog niet zo heel beweeglijk dus tot nu toe volstaat dat.

3 jaar geleden

Reactie op liindaaa2021

En wat vind jij er van?! Wij zijn nu op vakantie dus heb hem nog niet echt ...
Ik ben heel blij ermee! Hij ligt er heerlijk op te spelen en kan veel makkelijker rollen dan op een zacht kleed 馃槃