79 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben ook de Dubatti two besteld op 19 juli en hebben nog steeds de wielen niet ontvangen de rest wel maar pas een maand geleden

3 jaar geleden

Hier ook, campingbedje besteld bij prenatal ongeveer 2 weken geleden. Vanwege de mega mazzel dagen is daar nu extra druk..

3 jaar geleden

Ehh nee :-). Gisteren meubeltjes kamer bezorgd en gemonteerd en eerder dan de geplande 14 oktober. Dus helemaal blij. Verder ga ik naar de winkel toe om kleinere spullen in te kopen. Op de site van Babypark staat goed aangegeven of iets leverbaar is en/of in de showroom te zien is. Ze hebben ook een whatsapp-06. Dus je kan heel gemakkelijk met ze communiceren 👍🏻 Vervelend dat het voor jou zo verloopt. Maar hier nog geen last van gehad ☺️

3 jaar geleden

Hier in September de dubatti two besteld en komt als het goed is binnen in November🙈

3 jaar geleden

Het verhaal met het aankleedkussen was hier ook zo. Zat ook in de doos gepropt, vond ik zelf ook niet heel netjes. Verder vind ik zowel Babypark als Prenatal goede service hebben en hebben ze bij mij wel duidelijk gecommuniceerd danwel aangegeven op de website als iets een langere levertijd had dan normaal…

3 jaar geleden

Ja wij ook de dubatti two besteld in juli en volgens de planning moeten de wielen eind oktober binnen komen en dan wordt de wagen verzonden. Maarja eerst zien dan geloven, het is al 2 keer verplaatst

3 jaar geleden

Reactie op Sheilaatje

Ja wij ook de dubatti two besteld in juli en volgens de planning moeten de ...
Wij hier precies hetzelfde wachten ook nog op de wielen

3 jaar geleden

Wij ook begin juli (!) Dubatti besteld bij Babypark. Tweemaal verzet.... hopelijk komt het nu in november 🙄

3 jaar geleden

Hier ook de Dubatti two besteld. In de winkel werd gezegd dat we deze begin oktober geleverd zouden krijgen. Vandaag een mail gehad dat deze in week 46 geleverd wordt.

3 jaar geleden

Onze box is ook al opgeschoven tot november.. Ben blij dat we de belangrijkste dingen al hebben, mocht de box echt na de geboorte pas komen dan kun je wel ff zonder. Maar het is bijna geen verbazing meer bijna alles van Babypark wordt uitgesteld

3 jaar geleden

Wij hadden dit vorig jaar ook bij babypark. Enige voordeel is wel dat je garantie op de wagen pas gaat lopen op het moment van leveren! Dus mocht er wat kapot gaan in de eerste maanden van het gebruik dan heb je de wagen nog in garantie en niet al buiten de termijn omdat je hem al even boven had staan 😊

3 jaar geleden

De box van babypark was er snel. Maar de babykamer bij prenatal zou midden oktober komen zeiden ze ons in de winkel. Maar eens contact opgenomen of ze al wat weten wanneer t geleverd word. Toen zeiden ze hopelijk midden november. Ik zei ja in de winkel zeiden ze oktober.. ja dat is een indicatie maar is helaas opgeschoven. Een precieze datum krijg ik nog te horen. Maar prettig is het niet.

3 jaar geleden

Nee nog geen last van gehad. In augustus kinderwagen bij Babypark besteld. Kon 2 weken later al geleverd worden maar hebben zelf voor eind november gekozen ivm langer gebruik maken van de garantie, op hun aanraden. Verder kopen we veel in de winkel en anders binnen een week thuis bezorgd. En idd dat gepropte aankleedkussen van Prenatal was hier ook 't geval. Maar is wel weer bijgetrokken. 😅

3 jaar geleden

Bii babypark luieremmer besteld, hebben ze de verkeerde kleur geleverd😐 ben al 2 weken bezig het fatsoenlijk te kunnen retourneren en wel de juiste binnen te krijgen 🤦🏻‍♀️

3 jaar geleden

Dat is zeer frustrerend! Wij hebben veel bij baby dump gekocht en daarmee wordt je heel goed op de hoogte gehouden van je bestelde items en wanneer het bezorgd wordt. Sommige items zouden pas eind november leverbaar zijn maar ik heb inmiddels alles al ontvangen! (Met een update dat het eerder beschikbaar is).

3 jaar geleden

Reactie op s1998x

Hier in September de dubatti two besteld en komt als het goed is binnen in ...
Wij ook, maar blijkt nu pas 23-12 te worden

3 jaar geleden

Toevallig open ik net een topic over mijn kinderwagen… Ik kreeg vanmiddag een mail dat deze pas in week 4 van 2023 leverbaar is.. Dat is na mijn uitgerekende datum. Maak me ontzettend druk erover.

3 jaar geleden

Reactie op s1998x

Hier in September de dubatti two besteld en komt als het goed is binnen in ...
Ik heb hem in aug besteld en zou hem ook eind okt begin nov krijgen maar kreeg vanmiddah dus een mail dat ie pas in week 4 van 2023 leverbaar is

3 jaar geleden

Reactie op xdiooon

Ik heb hem in aug besteld en zou hem ook eind okt begin nov krijgen maar kr ...
Serieus.. nou hoop het niet want dan ben ik uitgerekend en zie jij ook😅

3 jaar geleden

Reactie op Jody Piek

Wij ook, maar blijkt nu pas 23-12 te worden
Nou hopelijk komt het dan echt binnen.. zie dat je een maand later ook uitgerekend bent, zou wat wezen als we dan zonder zouden zitten😅