54 Reacties
2 jaar geleden
Geloof me als een moeder waarvan haar kind Rota virus heeft gehad liever krampjes dan t Rota virus
2 jaar geleden
Tot nu toe heeft mijn dochtertje alleen echt last van misselijkheid en heeel erg moe.. hoop dat dat t enige gaat zijn…
Heeft de kleine van jou nog wel gepoept tussen door?
2 jaar geleden
Bij ons gisteren het rota vaccin gehad en ook de kinkhoest prik (ik had de 22wekenprik niet genomen dus vandaar dat hij deze nog moest krijgen) ik weet niet precies door welk vaccin het komt, maar hier zit onze kleine man aan de diarree en had gisteravond lichte koorts. Verder slaapt hij wat onrustiger dan normaal, maar verder is hij wel gewoon oke.
2 jaar geleden
Gaf jullie baby ook meer melk terug na de vaccinatie? Dat valt mij echt op
2 jaar geleden
Onze meid heeft hem afgelopen maandag gehad en de eerste paar dagen was ze heel tam en alleen maar aan het slapen.. nu voelt ze wat warm en had ze dunne ontlasting en is erg onrustig. Ik denk ook dat ze last van haar buikje heeft. Vandaag maar extra knuffelen met haar 😇🥰 ben zelf ook niet helemaal fit, geniet er ook van.
2 jaar geleden
Reactie op Pippa2416
Mijn zoontje heeft hem gisteren gehad en is vandaag de hele dag aan het sla ...
Dit had ik inderdaad ook.. vandaag ook nog. Veel slapen maar wel veel misselijk en wat huilerig
2 jaar geleden
Wij 0 bijwerkingen gemerkt! 6 dagen geleden gevaccineerd.
Ook fijn dat het druppeltjes zijn en geen prik, hij vond het erg lekker 🤣
2 jaar geleden
Reactie op Hilversas
Ja hier ook.. dat viel mij ook op
“Gelukkig “ ben ik niet de enige.. je word er meteen een beetje onzeker van
2 jaar geleden
Dinsdag druppels voor rota gehad. Gister heel de dag geen ontlasting op 2 natte winden na. Wel last van krampen en scheetjes maar kwam niks uit verder. Voor de rest tot nu toe veel slapen en gisteravond en vanmiddag meer teruggeven in variant van echt wel spugen. (Al kan dat ook bij de verkoudheid horen die hij heeft dat op die manier slijm loskomt).
2 jaar geleden
Reactie op tweedebaby
Wij 0 bijwerkingen gemerkt! 6 dagen geleden gevaccineerd.
Ook fijn dat het ...
Hier precies hetzelfde, hij vond het wel lekker en 0 bijwerkingen bij ons zoontje. Echter ondanks mega goed handenwassen en allles ontsmetten had onze peuter van 2 wel ineens 1,5 dag diarree gekregen…🤔of van z’n broertje toch gekregen of toeval. Maar baby had niks, hopelijk volgende keer ook🤞🏼
2 jaar geleden
Die van mij (9 weken) was erg aanhankelijk en had last van krampjes. Zoals tijdens de krampjes piek.
Nu dag twee en lijkt weer wat minder.