75 Reacties
vorig jaar
Reactie op Aishaaaaa
Ik zit nu op geboortetens.nl te kijken, maar alsnog snap ik niet of je het ...
In de screenshot die je hebt gemaakt staat dat je de aanschaf van een TENS vergoed krijgt, en de huur niet.
vorig jaar
Reactie op Aishaaaaa
Ja klopt. Dus dan blijft het apparaat van mij?
Ja als je koopt wel lijkt mij.
vorig jaar
Er zijn vijf bedrijven die door Zilveren Kruis zijn gecontracteerd zodat je de Tens apparaat gratis krijgt: Schwa-Medico Nederland, Van Lent Systems, Geboortetens, Dillenburg Medical en Van Kempen medical services (ofwel, kraamtens.nl ). De bedrijven hebben weer verschillende Tens apparaten. Ik ga voor de Elle Tens (Elle Tens 2 is de nieuwste maar daar heb je een eigen betaling van 30 euro, enige verschil is de weeëntimer) en bestel hem via kraamtens.nl https://kraamtens.nl/kraamtens/elle-tens/ bij betaling kan je als optie kiezen dat zij dit zelf bij Zilveren Kruis declareren en dat jij dit niet hoeft te regelen met Zilveren Kruis.
vorig jaar
Reactie op iessophie
Er zijn vijf bedrijven die door Zilveren Kruis zijn gecontracteerd zodat je ...
Bedankt!
vorig jaar
Ik heb hem ook zojuist besteld via geboortetens. Je betaald enkel de verzendkosten €8,- en verder moet je gewoon jou relatie nummer van zilverenkruis, bsn ect invullen.
vorig jaar
Ik heb net de Elle Tens besteld via kraamtens.nl en dan moet je ook je BSN doorgeven en declareren zij bij zilveren kruis. Ben benieuwd wanneer het binnen is want ik ben dinsdag as uitgerekend 🤭
vorig jaar
Dankjewel hiervoor! Bij onze vk hoef je alleen de plakkers te kopen (€20,-) maar een heel apparaat aanschaffen is dan dus gratis 😂
vorig jaar
Ik heb net de Elle Tens besteld via kraamtens.nl en dan moet je ook je BSN ...
Ik heb ook maar besteld. Was het eigenlijk niet van plan maar als het gratis is... Best duur nog zo'n apparaat ook. En handig dat zij rechtstreeks de afrekening met Zilveren Kruis regelen.