44 Reacties

vorig jaar

Mij hielp het onwijs om een gratis proefabonnement van de consumentenbond hiervoor te nemen. Dan mag je 7 dgn gratis gebruik maken van de beoordelingen. Ik keek hierop voor de babyfoon, bed, matras, autostoel en cosleeper en nog wat dingetjes.

vorig jaar

Wij hadden de bednest van een vriendin geleend. Beviel super! Kan je ook makkelijk inklappen en meenemen als reisbedje. En pastte als een van de enige op de hoogte van onze boxspring. Maarrrr, wel duuurrrr.

vorig jaar

Ik heb van een gratis wiegje van een plaatselijke weggeefhoek een co sleeper gemaakt

vorig jaar

Ik gebruik een gewoon wiegje met spijlen (3e kindje). Die staat meteen naast ons bed tot de baby er te groot voor wordt. Dat werkt voor ons prima. Met nachtvoedingen pak ik de baby er uit.

vorig jaar

Ik denk dat wij dit keer (tijdens vorige zwangerschap een co sleeper wiegje geleend) gaan voor een Chicco next2me geval. Welke weet ik nog niet, maar komen best goed uit de testen en zijn via MP relatief makkelijk aan te geraken. Dat is goedkoper dan huren via bijvoorbeeld Tiny Library voor 6 mnd (zoals als wij ongeveer gebruiken voor de baby).

vorig jaar

De Maxi Cosi Iora is geweldig! Zit ook een reiszak bij. Je kan de cosleeper makkelijk inklappen en vervoeren indien mogelijk of op zolder opslaan. En mooie ruimte onder de cosleeper voor spulletjes. https://www.baby-dump.nl/maxi-cosi-iora-co-sleeper.html?color=533&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwiaa2BhAiEiwAQBgyHhEjf7jV8BdF4gqLrLKRyCvx4a_FNdlmQ_lHAkpFrM12o4JtFlCQchoCa74QAvD_BwE

vorig jaar

Wij hebben op de noorse marktplaats gekeken wat er werd aangeboden en wij mooi en praktisch vonden. Dat is toen dit geworden: https://www.pinkorblue.no/babybay-maxi-bassinet-hvit-med-madrass-calssic-cotton-soft-a415127.html Enige is dat we van die halve maan vorm matrashoesjes moesten hebben, maar was makkelijker gevonden dan gedacht.

vorig jaar

Bij de eerste had ik een Chicco next2me. Daar was ik niet tevreden over: kon niet op de hoogte van mijn boxspring, hard 'matrasje' en ik brak steeds bijna mijn nek over de uitstekende poten. Ik leen nu een kidsmill wieg, dat is een soort ledikantje. Lekker compact en ondanks dat ik borstvoeding gaf bij de eerste was het voor mij geen probleem om haar terug in bed te leggen in plaats van te 'schuiven'.

vorig jaar

https://www.baby-dump.nl/puck-co-sleeper-claire-zwart-goud.html Deze gekocht. Vorig keer een houten, dat vond ik niet fijn

vorig jaar

Ik ga voor de babybay in Nederland niet zo heel bekend, maar echt een super co sleeper!

vorig jaar

Reactie op LauraK33

Bij de eerste had ik een Chicco next2me. Daar was ik niet tevreden over: ko ...
Die gebruik ik ook nu voor de 3e keer. Super tevreden over. Voor mij is er in leggen ipv schuiven ook geen probleem. Ze wegen toch nog niks.

vorig jaar

Wij hebben deze, en ook een erg hoog bed. Past perfect en is ideaal en makkelijk op schommel stand te zetten, heel tevreden over!

vorig jaar

Reactie op beau07

Wij hebben deze, en ook een erg hoog bed. Past perfect en is ideaal en makk ...
Is deze elektrisch?

vorig jaar

Wij hebben vorige keer een snuzpod geleend van een vriendin, en die mogen we weer lenen 馃榿. De zijkanten zijn makkelijk open te ritsen, en eigenlijk alles kan gewassen worden wat ik zelf wel prettig vind wanneer je spullen leent of tweedehands koopt.

vorig jaar

Ik ga opzoek naar een co-sleeper waarbij de matrassen op dezelfde hoogte zitten zonder hoge rand ertussen. Bij ons eerste kindje hadden we een chicco next2me gehuurd en vond het echt waardeloos. Helaas zijn die steeds moeilijker te verkrijgen. De babybay die al eerder is genoemd lijkt mij ook wel wat.

vorig jaar

Is deze elektrisch?
Nee, deze is niet elektrisch.. maar het werkt ideaal! Vind het echt een aanrader

vorig jaar

Reactie op beau07

Nee, deze is niet elektrisch.. maar het werkt ideaal! Vind het echt een aan ...
Hoe werkt het als ik vragen mag?

vorig jaar

Hoe werkt het als ik vragen mag?
Je klikt de co-sleeper omhoog aan de zijkant, de wiegstand heel makkelijk door het middelste deel van de onderkant te draaien. Het grijze op de foto, ook zitten er wieltjes aan zodat je de co-sleeper makkelijk verplaatst

vorig jaar

Reactie op beau07

Je klikt de co-sleeper omhoog aan de zijkant, de wiegstand heel makkelijk d ...
Dank je wel voor je uitleg!馃槉 moet je hem dan constant weer in beweging brengen?

vorig jaar

Dank je wel voor je uitleg!馃槉 moet je hem dan constant weer in beweging bre ...
Geen probleem, ja dat wel.. al vind ik wel dat die best lang wiegt..