83 Reacties

5 jaar geleden

Nee hoor is ook irritant. Ik zou bij je WhatsApp status zetten dat als de kleine er is dat jullie het wel laten weten of iets wat in iedere geval verduidelijkt dat ze niet heel de tijd moeten appen. Bij me eerste was het helemaal erg want die kwam41+6

5 jaar geleden

Jeetje dat is wel heftig vind ik. Ik zou wellicht gewoon een algemeen berichtje maken dat je het fijn vind dat mensen aan je denken, maar dat al die berichtjes je stress opleveren....en dat sturen ofzo?

5 jaar geleden

Hier is t zo erg dat wanneer ik of mn moeder ( want ben thuiswonend) het sochtends niks op fb delen dat mensen gaan berichten " en is het begonnen " moet er ergens wel om lachen maar dat mensen er zo mee bezig zijn wauw....

5 jaar geleden

Heel herkenbaar dit! Ik heb ook al een paar keer aangegeven dat ze het vanzelf wel horen als onze dochter wordt geboren. Word er ook echt gek van. Ben nu op het punt dat ik er gewoon niet meer op reageer. Ik heb het meerdere keren aangegeven en wil nog genieten van de laatste weken en niet elke keer worden lastig gevallen door iedereen🙈 In ieder geval succes met de laatste loodjes😊

5 jaar geleden

Reactie op MamaVanEenJongentje

Hier is t zo erg dat wanneer ik of mn moeder ( want ben thuiswonend) het so ...
Ja het is ergens ook lachwekkend maar jeetje🤣 het voelt bijna alsof je alleen belangrijk bent voor de baby, dat je als persoon zelf helemaal vergeten wordt ofzo

5 jaar geleden

Herkenbaar. Hier ook dagelijks verschillende mensen. Ik stuur gewoon standaard dezelfde tekst naar iedereen 😂 Maar het wordt wel vervelend dat je keer op keer dezelfde gesprekken voert.

5 jaar geleden

Ik herken het en ik snap je helemaal. ik word ook zo moe van alle berichten. Het is inderdaad lief bedoeld maar laat me gewoon met rust 😅😂 ze horen het van zelf wel als hij der is.. Morgen word ik ingeleid.. niemand weet niks en dat houd ik mooi zo 😂 Succes met de laatste loodjes.. en geniet nog van het zwanger zijn🥰

5 jaar geleden

Profiel foto veranderen met iets van . Zolang je dit zit ben ik nog aan het broeden , geen vragen aub

5 jaar geleden

Heel herkenbaar bij mijn 1e had ik dat ook. Inderdaad goed bedoelt, maar super vervelend. Werd er helemaal gek van en werd soms ook boos of reageerde gewoon niet. Ik heb mijn social media toen verwijderd en telefoon vaak uitgezet. Bij de 2e heeft mijn stiefmoeder berichtje rond gestuurd, dat ik het wel meld als de baby was geboren. Bij de 3e nu gelukkig nergens last van.

5 jaar geleden

Ik merk het ook!! Vooral ‘houd je het nog vol met die hitte’ werd ik de laatste dagen gek van 😅 iedereen heeft toch last van die hitte of geniet er juist van? Ik snap ook wel dat het idd lief bedoelt is maar had het er met een vriendin over, zij is 40+4 weken en ik 38+5, om mijn oude telefoon te pakken en mijn whatsapp er niet op te installeren. Geeft lekker rust! En dan misschien iedereen een bericht te sturen dat je wat rust wilt en dus niet meer op whatsapp kijkt. Dat je zelf laat weten als er wat is. Ik begrijp je frustraties namelijk heel goed! Succes 🤗

5 jaar geleden

Reactie op Sandravdwal

Ja het is ergens ook lachwekkend maar jeetje🤣 het voelt bijna alsof je all ...
Jaa maar dat gevoel heb ik al de hele zwangerschap want het is niet heey hoe is t met jou maar heey hoe is t met de kleine, en t alleeen nog maar over de kleine hebben

5 jaar geleden

Zeker de eerste 😂 Ik heb vanaf de tweede gelogen over de uitgerekende datum, nog eens twee weken erboven op gegooid. Om dit soort gezeik te voorkomen. Ik heb 1 vriendin die het wel weet en die heb ik van de week geantwoord dat ik blij ben dat ik zo weinig mensen heb ingelicht want als ze allemaal zo irritant enthousiast zouden zijn ik van de aardbodem zou verdwijnen. Telefoon uit etc etc. Anyway, gewoon zeggen dat de hoeveelheid vragen je benauwen en de afspraak maken dat je het zelf laat weten is een optie.

5 jaar geleden

Reactie op MamaVanEenJongentje

Jaa maar dat gevoel heb ik al de hele zwangerschap want het is niet heey h ...
Precies! Je bestaat gewoon niet meer 😂

5 jaar geleden

Reactie op Geitenwollensokken

Profiel foto veranderen met iets van . Zolang je dit zit ben ik nog aan het ...
😂😂😂 hahaha goed plan

5 jaar geleden

Reactie op Rhlk

Ik herken het en ik snap je helemaal. ik word ook zo moe van alle berichte ...
Ha! Wij ook!!! Alleen de oppas voor de andere kinderen is op de hoogte

5 jaar geleden

Reactie op Rhlk

Ik herken het en ik snap je helemaal. ik word ook zo moe van alle berichte ...
Ohh wat spannend! 😍 Dankjewel! Jij ook succes!🥰 heeeerlijk van je kleintje genieten strakjes!🥰

5 jaar geleden

Ik ben donderdag via keizersnede bevallen en had daarvoor ook de berichtjes. Omdat we op het ziekenhuis moesten blijven een paar dagen heb je totale rust omdat er niemand mag komen. Echt heerlijk! De berichtjes heb ik uiteindelijk genegeerd, dan moeten ze maar denken wat ze willen. Jij moet een leuke tijd hebben. Geniet van de laatste dagen/weken en vooral van je kraamtijd! En geef je grenzen aan!

5 jaar geleden

Reactie op Mama1414

Ik merk het ook!! Vooral ‘houd je het nog vol met die hitte’ werd ik de laa ...
Haha ja ook die inderdaad! Het is voor iedereen warm, ik zei vd week tegen m’n man ; iedereen doet alsof ik op sterven lig ofzo, ben gewoon zwanger en dat is het🤷🏼‍♀️ ik ben niet ziek en ga (als het goed is🤣) niet dood....

5 jaar geleden

Hahah ... ik ben me mentaal aan het voorbereiden op hetzelfde situatie binnen een paar weken. Ik ben er soms wel hard in en ik ga gewoon niet reageren... laat ik hun mijn partner bellen ;) de moeite die ik persoonlijk heb is mijn eigen moeder. Ze heeft heel hoge bloeddruk en zit in buitenland ...dus als ik niet op neem of reageer gaat ze stressen en kan ze in een ziekenhuis belanden .... maar tijdens de bevalling kan ik niet bellen en constant sms’en. Ik weet niet wat ik ermee moet ...

VRIEND

5 jaar geleden

Wat vervelend om te horen zeg sandravdwal! Het is jullie kindje en geboorteproces. Niemand mag daar die druk zo op leggen. Vast allemaal goed bedoeld maar kan inderdaad averechts werken in je hoofd door de druk. Laat ze allemaal weten dat je wilt dat dit stopt omwille jouw eigen belang en dat het belangrijk voor je is! Eventueel door of met hulp van jouw partner. Als de mensen zo met je begaan zijn als dat ze vragen of alles ‘nog oke’ of ‘goed gaat’ dan moeten ze zich toch ook in jouw wens vinden om dit niet te doen? Ik hoop dat de mensen in je omgeving niet egoïstisch zijn en jouw wensen opvolgen! Je moet weten dat jij in ieder geval NIET egoïstisch bent als je dit aan ze vraagt. 😊 Veel succes de laatste periode en ik hoop dat je het een beetje los kan laten 🤗