11 Reacties
5 jaar geleden
Ja ik heb er ook heel erg last van.. nu medicatie verhogen en als dat niet werkt dan weer overleg met longpoki zhuis
5 jaar geleden
Reactie op Nathalievk
Ja ik heb er ook heel erg last van.. nu medicatie verhogen en als dat niet ...
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Ik vind het best eng, ik heb gelezen op internet dat de baby zuurstof tekort kan krijgen tijdens een astma-aanval馃様
5 jaar geleden
Reactie op MamaVanIsabella
Hoi, sorry wat word er bedoelt met 5+5 weken?
5weken en 5 dagen
5 jaar geleden
Ik heb astma einde van zwanger schap als die na boven duwt met.me.kids had ik het heel zwaar ben ook ingeleid omdat ik het niet meer aankon en hoe zwaarder hoe lastiger ik ging lopen maar heb twee pracht kindjes 3 opweg en maak.me.niet zo druk als je ergens last hebt na de longarts die helpen je ik heb zwaare astma
5 jaar geleden
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Ik vind het best eng, ik heb gel ...
Niet te veel op internet zoeken zorg ervoor dat je geen lomgaanval krijgt door medicatie en minder stres ik kreeg altijd te horen als je stres en paniek dan ver erger je het ik heb nu al 6 jaar geen astma aanval gehad
5 jaar geleden
Hi Melissa, ik heb de laatste dagen ook veel last van mijn astma. Ik merk wel dat het bij mij ook komt door de huidige weersomstandigheden. Mijn longarts heeft aangegeven dat 1/3 van de vrouwen ergere klachten krijgt tijdens de zwangerschap (2/3 blijft gelijk of ervaart minder klachten). Het klopt inderdaad dat de baby ook in zuurstof tekort kan komen bij hevige astma aanvallen. Daarom wordt geadviseerd om niet te minderen met medicatie of pufs als je astma en je lichaam het nodig hebben. Ik merk dat ik mijn zwangerschap in combinatie met astma ook erg spannend vind en me ook schuldig kan voelen bij een aanval (ook al weet ik dat ik hier weinig invloed op heb). Mijn longarts heeft aangegeven dat het belangrijk is om tussendoor meer controles te krijgen voor mijn longen. Fijn dat je hier een topic over hebt gestart. Veel sterkte en hopelijk krijg je je astma snel onder controle!
5 jaar geleden
Voor degene met astma, wat doen jullie nu aan sport/beweging? Vind het erg lastig want wil het nu niet benauwd krijgen maar bewegen is natuurlijk wel belangrijk..
5 jaar geleden
Voor degene met astma, wat doen jullie nu aan sport/beweging? Vind het erg ...
Wandelen met de hond!