58 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb juist bijna nergens trek ik, gek genoeg.... ben echt een vreetzak van mezelf maar trek nu bijna overal m’n neus voor op. 😂 Enige waar ik wel echt extra zin in heb is Ice Tea. 😋

5 jaar geleden

Ik had eergisteren pas een positieve zwangerschapstest en had die week ervoor heel veel zin in melk. Geen idee of het er iets mee te maken heeft. Kan vanaf vrijdag of zaterdag opeens beduidend minder eten. Wel zin in vanalles, maar als ik ga eten zit ik super snel vol 🤷🏽‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Esterrr

Ik had eergisteren pas een positieve zwangerschapstest en had die week ervo ...
Dat heb ik ook, alles wat ik eet is in veel kleinere porties dan voor m'n zwangerschap.. Indd heel snel vol, terwijl ik dan nog zo graag wil 😅

5 jaar geleden

Brood met kipfilet, bouillon, augurken helemaal wilt van... Terwijl ik vorige zwangerschap vooral brood met pindakaas at en cup o soep.

5 jaar geleden

O ja en koude ice tea is nu ook een winner

5 jaar geleden

Ik sta nu een stapel pannenkoeken te bakken. Vanochtend ineens heel veel zin in 😉. Is mijn eerste beetje rare eetding, verder ruikt en smaakt alles nog hetzelfde en eet ik nog hetzelfde.

5 jaar geleden

Prins mini star koekjes 😂😂🤷🏻‍♀️ echt wel 10 jaar geleden dat ik die dingen heb gegeten haha

5 jaar geleden

Paturain, vooral met kipfilet en tomaat. Ik krijg geen brood naar binnen dus nu maar met een wrap...

5 jaar geleden

Tomaten bouillon...

5 jaar geleden

Ik heb ineens zin in appelflappen dus die ga ik zo maken. Echt al jaren niet meer gegeten.

5 jaar geleden

Ik eet (lees: vreet) mij rot in garnalen en pittig eten. Ik doe overal sambal in. 🤣😭

5 jaar geleden

Ohja en ik heb enorm zin in speculaas lekkernijen. Dus heb nu pepernoten en snoepgoed gekocht en ga zo een gevulde speculaas maken met amandelvulling

5 jaar geleden

Reactie op Zoe2019

Ohja en ik heb enorm zin in speculaas lekkernijen. Dus heb nu pepernoten en ...
Heerlijk🥰 alleen ik heb gelezen dat je wel voorzichtig moet zijn met de hoeveelheid speculaas die je eet om de kruiden die erin zijn verwerkt 😭

5 jaar geleden

Reactie op xdenisz

Ik eet (lees: vreet) mij rot in garnalen en pittig eten. Ik doe overal samb ...
Ja dit heb ik dus ook bij alles gooi ik er hot sriracha saus overheen 😭 en pittige augurken van de lidl. Nu ook brood met kaas en vegetarisch kipworst 😅

5 jaar geleden

Hartig, ik wil alleen maar hartig hartig hartig. Kaas, olijven, salami (janken dat dat dan weer niet mag;)), pesto, pastagerechten, pizza

5 jaar geleden

Komijnenkaas! En heb eindeloos dorst.

5 jaar geleden

Ja dit heb ik dus ook bij alles gooi ik er hot sriracha saus overheen 😭 en ...
Ohhh, heerlijk! Ik ga siracha saus halen. Je hebt mij op een idee gebracht. 😜 Jaaa, vega pate is zooo lekker!

5 jaar geleden

Reactie op xdenisz

Ohhh, heerlijk! Ik ga siracha saus halen. Je hebt mij op een idee gebracht. ...
Jaaa moet je zeker doen! Echt kan niet meer zonder die saus 🤭 Vele malen beter dan Sambal echt waar! Haha geniet ervan, doe ik iig wel 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Anetu2

Ik heb ineens zin in appelflappen dus die ga ik zo maken. Echt al jaren nie ...
Ik heb vorige week ook appelflappen staan bakken! Ook al jaren niet gegeten en opeens heel veel zin in

5 jaar geleden

Reactie op AnneM11

Heerlijk🥰 alleen ik heb gelezen dat je wel voorzichtig moet zijn met de ho ...
O nou het is uit een pakje. Eet niet gelijk de hele koek op ofzo. Pepernoten dan?