16 Reacties

5 jaar geleden

Arnhemse meisjes Met muisjes van de bakker hier 😍😍

5 jaar geleden

Ik ga mini fototompouces bestellen bij de Hema met een leuk geboorteberichtje erop

5 jaar geleden

Ik heb deze koekjes om uit te delen. Wij gaan sws ‘groot’ aanpakken. Rijst met vlees, er naast tursu en 2 soorten baklava erbij en ayran. Deze koekjes en nog paar bedankjes delen we uit 🤗

5 jaar geleden

Ik heb deze besteld voor vrienden die langskomen dan kan ik die snel en makkelijk op een schaal leggen. Voor de oudere garde 🤪 een traditioneel beschuitje met muisjes 😃

5 jaar geleden

Ik ga voor de ouderwetse beschuit met muisjes. Doe ik de oude garde idd het meeste plezier mee. Wie niet wil krijgt een kop thee of koffie. Als ze geluk hebben ligt er misschien nog wel ergens een stroopwafel ofzo 😋

5 jaar geleden

Cake met slagroom en muisjes 😁 moet me inhouden om dat nu al niet continu te eten 😆

5 jaar geleden

Reactie op helaney

Ik ga mini fototompouces bestellen bij de Hema met een leuk geboortebericht ...
Vries je die dan in? Of bestel je bij iedere kraamvisite opnieuw 😬

5 jaar geleden

Kleine muffins met slagroom en muisjes ! Beschuit met muisjes geeft zoveel troep 😂😂 moet ik niet hebben. Bovendien overrated qua smaak. M’n schoonmoeder was beetje teleurgesteld. M’n man in eerste instantie ook, tot ik met dit voorstel kwam, hij is nu helemaal om hahaha

5 jaar geleden

Hier gaan we voor de kinderen voor een mini roze koek. De volwassenen een slof met banketbakkersroom met daarover gekleurde muisjes ipv vruchten. Als meegevertje krijgen de kinderen hier een geboortekoekje mee…

5 jaar geleden

Ik ga voor de geboortekoekjes. Bij mijn eerste beschuit met muisjes gedaan maar 1. Ik vergat het continue of had geen zin om te smeren. 2. Wat een zooi geeft het. 3. Mensen vinden het over het algemeen erg ongemakkelijk, die droge zooi🤣🤣🤣

5 jaar geleden

Leuk om te horen dat er zo'n verschil in zit. Iedereen doet het weer op zijn eigen manier. Bedankt voor de reacties. Ben benieuwd of er nog meer leuke ideeën komen.

5 jaar geleden

Reactie op Ro87

Ik heb deze besteld voor vrienden die langskomen dan kan ik die snel en mak ...
Ik heb ook voor deze zitten kijken, alleen vind ik ze zo klein lijken op de foto. Heb jij ze al in huis? Zo ja.. hoe groot zijn de koekjes ongeveer? 😬🤭

5 jaar geleden

Reactie op Kim-ber

Ik heb ook voor deze zitten kijken, alleen vind ik ze zo klein lijken op de ...
Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar, hoe groot ze zijn!

5 jaar geleden

Reactie op Kim-ber

Ik heb ook voor deze zitten kijken, alleen vind ik ze zo klein lijken op de ...
Ze zijn ong 6/7 cm ik heb ze al in huis

5 jaar geleden

Reactie op SofiePN91

Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar, hoe groot ze zijn!
Ik denk ong 6/7 cm heb ze in huis kan straks wel even meten voor exacte cm