Hallo allemaal,
Wat gaan jullie aanbieden als lekkernij wanneer de visite komt kijken bij jullie wondertje? Beschuit met muisjes of iets origineels?
Ik zit er zelf aan te denken om een lekkere appel limoen cake te bakken. Deze in de vriezer te doen en als het dan zover is, hem lekker met slagroom en muisjes te serveren.
Wat doen jullie?
Zelf wat kopen of zelf wat bakken?
Ik heb deze koekjes om uit te delen.
Wij gaan sws ‘groot’ aanpakken.
Rijst met vlees, er naast tursu en 2 soorten baklava erbij en ayran. Deze koekjes en nog paar bedankjes delen we uit 🤗
Ik heb deze besteld voor vrienden die langskomen dan kan ik die snel en makkelijk op een schaal leggen. Voor de oudere garde 🤪 een traditioneel beschuitje met muisjes 😃
Ik ga voor de ouderwetse beschuit met muisjes. Doe ik de oude garde idd het meeste plezier mee. Wie niet wil krijgt een kop thee of koffie. Als ze geluk hebben ligt er misschien nog wel ergens een stroopwafel ofzo 😋
Kleine muffins met slagroom en muisjes !
Beschuit met muisjes geeft zoveel troep 😂😂 moet ik niet hebben. Bovendien overrated qua smaak. M’n schoonmoeder was beetje teleurgesteld. M’n man in eerste instantie ook, tot ik met dit voorstel kwam, hij is nu helemaal om hahaha
Hier gaan we voor de kinderen voor een mini roze koek. De volwassenen een slof met banketbakkersroom met daarover gekleurde muisjes ipv vruchten.
Als meegevertje krijgen de kinderen hier een geboortekoekje mee…
Ik ga voor de geboortekoekjes. Bij mijn eerste beschuit met muisjes gedaan maar 1. Ik vergat het continue of had geen zin om te smeren. 2. Wat een zooi geeft het. 3. Mensen vinden het over het algemeen erg ongemakkelijk, die droge zooi🤣🤣🤣
Leuk om te horen dat er zo'n verschil in zit. Iedereen doet het weer op zijn eigen manier. Bedankt voor de reacties. Ben benieuwd of er nog meer leuke ideeën komen.
Ik heb deze besteld voor vrienden die langskomen dan kan ik die snel en mak ...
Ik heb ook voor deze zitten kijken, alleen vind ik ze zo klein lijken op de foto. Heb jij ze al in huis? Zo ja.. hoe groot zijn de koekjes ongeveer? 😬🤭