1546 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanIsabella

Leuk! Waar heb je die plankjes vandaan?
Van de ikea ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Nonnetje

Die commode past prima in een kleine auto (lees Renault Twingo🤣) , dan kos ...
Klopt maar wij hadden veel dingen toen besteld via de ikea waardoor we toch voor bezorgen hadden gekozen 😃😃

3 jaar geleden

Heel leuk! 😃 Wij zijn ook begonnen, en zijn voor een jungle thema gegaan voor ons kereltje! Op 1 muur palmbladeren behang, met 3 grote rotan spiegels!

3 jaar geleden

Reactie op DWB

Heel leuk! 😃 Wij zijn ook begonnen, en zijn voor een jungle thema gegaan v ...
Dit is het behang + spiegels trouwens haha 🌿

3 jaar geleden

Reactie op Nonnetje

Die commode past prima in een kleine auto (lees Renault Twingo🤣) , dan kos ...
Het afhalen is handig maar de producten die ik nodig heb zijn niet bij de Ikea in de buurt op voorraad. 😣 schieten we nog niks mee op helaas.

3 jaar geleden

Reactie op Toetiefroetie

Dankjewel! Die zijn van de Ikea ☺️
Dankjewel! 😍

3 jaar geleden

Reactie op Toetiefroetie

Ikea producten moet je letterlijk 1,5 maand op wachten terwijl je nog eens ...
Lijkt wel op postnl hihi momenteel ook zo enorm lang wachten op alles

3 jaar geleden

Reactie op Coco

Lijkt wel op postnl hihi momenteel ook zo enorm lang wachten op alles
Klopt, maar Ikea is echt erger.. terwijl je nog eens super hoge bezorgkosten moet betalen 😭

3 jaar geleden

Reactie op Toetiefroetie

Klopt, maar Ikea is echt erger.. terwijl je nog eens super hoge bezorgkoste ...
Bij mij viel het wel mee 7 jan toen besteld 12 binnen gekregen 🤭

3 jaar geleden

Ik hoop binnenkort ook te beginnen, ben dinsdag 20 weken. Dus ben er ook wel aan toe om lekker te beginnen met de kinderkamer, wel staat er al een box in de woonkamer 😅

3 jaar geleden

Reactie op Toetiefroetie

Ikea producten moet je letterlijk 1,5 maand op wachten terwijl je nog eens ...
Ik heb gisteren €2,99 bezorg kosten betaald bij ikea 😅

3 jaar geleden

Wij zijn net begonnen met de zolder, waar mijn werkkamer heen gaat. Die is over een maand klaar en dan kunnen we mijn werkkamer in een babykamer omtoveren. Misschien dat we wel wat spulletjes gaan bestellen, al twijfel ik nog of we niet het meeste qua babykamer via Marktplaats willen halen. Al met al ben ik dan 24 weken zwanger voor we daadwerkelijk aan de kamer beginnen 😅

3 jaar geleden

Wij zijn deze week pas aan de verbouwing begonnen 🙊. Nieuw plafond zit er nu in. Komt nog een nieuwe muur in. Erna kan het schilderen, vloer leggen en inrichtingen beginnen. Meubels hebben we gelukkig al.

3 jaar geleden

Reactie op Vlindertje35

Ik heb gisteren €2,99 bezorg kosten betaald bij ikea 😅
Dan zijn het waarschijnlijk kleine dingentjes toch? 😃

3 jaar geleden

Ik heb ook nog niks. Als ik kijk naar de levertijd op babypark of babydump valt het geloof ik nog wel mee...

3 jaar geleden

Tot nu toe alleen de kast van Ikea via mp gekocht, opnieuw geschilderd en voorzien van handgreepjes. Ik moet nog even wachten met schilderen tot de nieuwe kozijnen geplaatst gaan worden in de babykamer. Dan kan alles op zn plek en decoratie aan de muur :)

3 jaar geleden

We hebben alleen de basis klaargezet(of tewel er wordt gestuct en geschilderd). Omdat we ons dochtertje zijn verloren met 23 weken zwangerschap wachten we liever tot 24 weken voor we de kamer gaan doen. Daarna gaat me schoonvader vol aan de slag en zal het kamertje denk ik binnen een week klaar zijn voor de meubels🤣

3 jaar geleden

Reactie op Bibi88x

Tot nu toe alleen de kast van Ikea via mp gekocht, opnieuw geschilderd en v ...
Wat gaaf 😍

3 jaar geleden

Wij zijn afgelopen week begonnen aan de verbouwing....komen dakkapellen op zolder voor de twee oudste kids. Wij hopen over 4 weken (ben dan 23 weken) te kunnen starten met de tweelingkamer. We hebben al wel wat meubeltjes die opgeleukt moeten worden...

3 jaar geleden

Reactie op Debby1987L

We hebben vandaag behangen!
Mooi behang. Wij hebben ook een foto behang