1546 Reacties

3 jaar geleden

wij beginnen volgend week

3 jaar geleden

Leuk waar is die mand van? 😍

3 jaar geleden

Reactie op NM1

Leuk waar is die mand van? 😍
Van bol.com 😘

3 jaar geleden

Ik heb al wel de meubels in elkaar gezet maar moet nog decoratie kopen voor op de muur. Een wandrek waar ik een echolijstje van haar op ga zetten. Haar naam met hout op de muur. Wil ook een maan macrame ophangen. Dit zijn een beetje mijn ideeen nu hopen dat het wat wordt

3 jaar geleden

Ziet er al goed uit. Tip: je kunt 1 van de rekjes aan de muur op de kop hangen. Dan kun het er wat kleren (of iets anders) aan hangen met kleding hangers. Hebben wij ook boven onze commode. 😊

3 jaar geleden

Vandaag begonnen met het schilderen van de muren. Die zijn nu klaar. Heb afgelopen week eindelijk het Hemnes meubel van Ikea kunnen afhalen, die gaan we als commode gebruiken. Dus het begin is er😁 toch ook wel heel erg leuk allemaal hoor, zo'n kamertje klaarmaken 😍

3 jaar geleden

Heel leuk! Waar zijn de plankjes/rekjes van? ☺️☺️

3 jaar geleden

Wij zijn nog aan het dubben over de kleur. Ik wil schuine vakken driehoek niet gelijk. 2 kleuren en 1 wit. Maar bij al verschillende staa l tjes gevraagd maar komen er niet uit. Wilde blauw groen maar dat matcht niet. Dus wordt groen met groen grijs tint maar welke? Of blauw met blauw grijs tint maar welke?

3 jaar geleden

Reactie op Nonnetje

Vandaag begonnen met het schilderen van de muren. Die zijn nu klaar. Heb af ...
Heb je lang moeten wachten op het Hemnes meubel?

3 jaar geleden

Reactie op Eillys

Heb je lang moeten wachten op het Hemnes meubel?
Ik wilde 'm in het wit en afhalen in Amersfoort.. Heb echt sinds we mogen afhalen bij winkels gekeken of die leverbaar was. Ineens kon ik 'm begin deze week aanklikken voor afhalen. Al die tijd ervoor stond alleen Delft op het afhaallijstje🙈 in het ergste geval zou ik dus een stuk verder moeten rijden, maar ben blij dat ik 'm nu heb 😁

3 jaar geleden

Reactie op Beebie01

Heel leuk! Waar zijn de plankjes/rekjes van? ☺️☺️
Dankjewel! Die zijn van de Ikea ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Eillys

Heb je lang moeten wachten op het Hemnes meubel?
Ikea producten moet je letterlijk 1,5 maand op wachten terwijl je nog eens €40 betaald voor de verzendkosten 😅

3 jaar geleden

Reactie op Nonnetje

Ik wilde 'm in het wit en afhalen in Amersfoort.. Heb echt sinds we mogen a ...
Mooie commode! Heeft een een glanzende bovenblad?

3 jaar geleden

Reactie op Toetiefroetie

Ikea producten moet je letterlijk 1,5 maand op wachten terwijl je nog eens ...
Wauw zo lang. Afhalen kan dan hopelijk wat sneller. Leuk gedaan trouwens met de commode en die rekjes!!

3 jaar geleden

We hebben vandaag behangen!

3 jaar geleden

Heb de meubels al maar zoek vooral tips ivm de indeling van de kamer. Ik kom er zelf niet helemaal aan uit wat het makkelijkste gaat zijn. Alles is al 3x verzet

3 jaar geleden

Reactie op Debby1987L

We hebben vandaag behangen!
Wauw, heel tof! 😍

3 jaar geleden

Leuk! Waar heb je die plankjes vandaan?

3 jaar geleden

Reactie op Toetiefroetie

Ikea producten moet je letterlijk 1,5 maand op wachten terwijl je nog eens ...
Die commode past prima in een kleine auto (lees Renault Twingo🤣) , dan kost het afhalen maar 3 euro 😁

3 jaar geleden

Reactie op DemiJJ

Heb de meubels al maar zoek vooral tips ivm de indeling van de kamer. Ik ko ...
Zo herkenbaar ik heb dit ook al paar keer gedaan 😭 Misschien door zwangerschapshormonen😝