62 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg! Ik heb geen idee, ik heb tot nu toe kleine dingetjes z'n vormenstoof en iets om te knutselen en een puzzel. Maarja en dan 🤷‍♀️. Er heeft nog niemand mij gevraagd wat ze kunnen halen voor m'n kind en ik weet ook niet of dat gaat gebeuren haha. Maar als mensen t wel vragen dan zou ik misschien denken aan bijvoorbeeld entree voor een binnenspeeltuin misschien een leuke glijbaan voor thuis. En dan is mijn inspiratie ver te zoeken 😅

4 jaar geleden

Wij zaten te denken aan speeltoestel voor buiten, dus bijv glijbaan, speelhuis, grote schommel.. wij hebben wel een grote tuin waar dit past. Loopfiets ( wij hebben deze gekregen al kraam cadeau) Maar is ook leuk. Elektrische auto

4 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Ik volg! Ik heb geen idee, ik heb tot nu toe kleine dingetjes z'n vormenst ...
Weet niet of ze dat bij jullie doen, maar wij vullen met verjaardag een bak bij een speelgoed winkel en dan kan het bezoek dat komt die dag, daaruit iets pakken wat je kindje dan zelf heeft uitgezocht. Zo hoeft je bezoek niet te brainstormen en je kindje kan alle dingen in de bak gooien dis hij of zij graag wil hebben.

4 jaar geleden

Wij willen gaan kijken voor de vtech trein. En miss een trampoline. Maar daar zijn we nog niet uit 🤣 zo moeilijk. Zoveel speelgoed. En uiteindelijk is ze blijer met de doos, dan het speelgoed zelf. 🙄

4 jaar geleden

Reactie op Manu26

Weet niet of ze dat bij jullie doen, maar wij vullen met verjaardag een bak ...
Wel een super leuk idee. Maar nee bij ons is dat niet echt zo. Niet eens het vragen wat ze kunnen halen. Wat ik eigenlijk best wel handig zou vinden zodat ze ook dingen geven waar je daad werkelijk iets aan hebt. Maar vaak halen ze gewoon iets. Toevallig was ik met m'n moeder die heeft al wat cadeaus gekocht schoenen en kleertjes daar heeft ze wel wat aan.

4 jaar geleden

Ik wou zo'n online cadeaulijst aanmaken die ik dan kon rondsturen onder de uitgenodigden. Iemand al zo'n lijst gemaakt die hij/zij wil delen? Wellicht doe ik dan nog wat ideeën op

4 jaar geleden

Ik volg ook. Zat zelf over het volgende na te denken: - wobbel - keukentje - bak met kinetisch zand

4 jaar geleden

Reactie op Kiddie

Ik wou zo'n online cadeaulijst aanmaken die ik dan kon rondsturen onder de ...
Dit hebben wij gedaan, Wij hebben erop staan: voorleesboeken, loopfiets, kleine glijbaan, zo'n plastic schelp die je kan vullen met water/ zand, zandbakspeelgoed

4 jaar geleden

Ik volg !

4 jaar geleden

Wobbel + kussens Loopfietsje Veloretti Puzzels Voorleesboekjes Holtziger figuurtjes

4 jaar geleden

Aanvullend op de andere leuke ideeën: - Een grote houten activiteitenkubus; - badspeelgoed; - IKEA keuketje; - strandsetje; - schoentjes; - tipi tentje.

4 jaar geleden

Ik ga vooral praktische zaken ook vragen.. idd wat kleertjes, schoentjes, zwempakjes, hoes voor fietsstoeltje, dagjes uit, enz.. en mensen die niks vragen geven toch vaak speelgoed.. maar hoeveel wil je hebben..🤭 en moet zeggen dat we ook al veel hebben.. moest altijd op mijn nichtje passen en dat deed ik bij mij thuis dus heel veel speelgoed en speeldingen hebben we al🤭(ja zo een gekke tante ben ik dat ik alles voor haar kocht🤣)

4 jaar geleden

De boekjes met muziek van Paco gaan er hier op! Erg leuk zijn die

4 jaar geleden

Voor ons een schommel en een watertafel!

4 jaar geleden

Voor ons een schommel en een watertafel!
Watertafel ook heel leuk!

4 jaar geleden

Hier alleen een watertafel op het lijstje staan. Kan wel wat inspiratie gebruiken. Loopfiets staat al op zolder😇 Blokken of duplo zijn ook altijd goed. Ik zit nog te denken aan een soort klimtoestel ook voor in huis. Geen idee of dat een aanrader is.

4 jaar geleden

Wij hebben een zandbak op het lijstje staan. Verder: - badspeelgoed - speelgoed voor in de zandbank - (voor)leesboekjes - houten puzzels - stapeltoren - xylofoon van Little Dutch - knutsel- en tekenspullen vanaf 1 jaar

4 jaar geleden

Ik zou vooral cadeaus richting de 2 jaar doen. Wij hadden voor onze oudste best wel veel ‘babyspeelgoed’ cadeau gevraagd en daar was hij op een gegeven moment rond 1,5 echt zat van en toen kon ik alsnog andere dingetjes gaan kopen 🙈 Meestal doen we: Prentenboeken Duplo Open ended speelgoed Knutselspullen Buitenspeelgoed Praktische dingen als: zwemkleding wasbare luiers mochten we daarin nog iets nodig hebben

4 jaar geleden

misschien zn fiets met duwstang ipv rondje wandelen met de kinderwagen kunnen ze hier alvast in zitten. veder komt er een zandbak en schommel verder volg ik deze topic😁

4 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Watertafel ook heel leuk!
Zeker!! Kan ook met zand degene die ik heb!! Uren vermaak met mijnnichtje! 😉