62 Reacties
4 jaar geleden
Ik volg!
Ik heb geen idee, ik heb tot nu toe kleine dingetjes z'n vormenstoof en iets om te knutselen en een puzzel. Maarja en dan 🤷♀️.
Er heeft nog niemand mij gevraagd wat ze kunnen halen voor m'n kind en ik weet ook niet of dat gaat gebeuren haha. Maar als mensen t wel vragen dan zou ik misschien denken aan bijvoorbeeld entree voor een binnenspeeltuin misschien een leuke glijbaan voor thuis. En dan is mijn inspiratie ver te zoeken 😅
4 jaar geleden
Reactie op PBJJ
Ik volg!
Ik heb geen idee, ik heb tot nu toe kleine dingetjes z'n vormenst ...
Weet niet of ze dat bij jullie doen, maar wij vullen met verjaardag een bak bij een speelgoed winkel en dan kan het bezoek dat komt die dag, daaruit iets pakken wat je kindje dan zelf heeft uitgezocht.
Zo hoeft je bezoek niet te brainstormen en je kindje kan alle dingen in de bak gooien dis hij of zij graag wil hebben.
4 jaar geleden
Wij willen gaan kijken voor de vtech trein. En miss een trampoline. Maar daar zijn we nog niet uit 🤣 zo moeilijk. Zoveel speelgoed. En uiteindelijk is ze blijer met de doos, dan het speelgoed zelf. 🙄
4 jaar geleden
Reactie op Manu26
Weet niet of ze dat bij jullie doen, maar wij vullen met verjaardag een bak ...
Wel een super leuk idee. Maar nee bij ons is dat niet echt zo. Niet eens het vragen wat ze kunnen halen. Wat ik eigenlijk best wel handig zou vinden zodat ze ook dingen geven waar je daad werkelijk iets aan hebt. Maar vaak halen ze gewoon iets. Toevallig was ik met m'n moeder die heeft al wat cadeaus gekocht schoenen en kleertjes daar heeft ze wel wat aan.
4 jaar geleden
Aanvullend op de andere leuke ideeën:
- Een grote houten activiteitenkubus;
- badspeelgoed;
- IKEA keuketje;
- strandsetje;
- schoentjes;
- tipi tentje.
4 jaar geleden
Ik ga vooral praktische zaken ook vragen.. idd wat kleertjes, schoentjes, zwempakjes, hoes voor fietsstoeltje, dagjes uit, enz.. en mensen die niks vragen geven toch vaak speelgoed.. maar hoeveel wil je hebben..🤭 en moet zeggen dat we ook al veel hebben.. moest altijd op mijn nichtje passen en dat deed ik bij mij thuis dus heel veel speelgoed en speeldingen hebben we al🤭(ja zo een gekke tante ben ik dat ik alles voor haar kocht🤣)
4 jaar geleden
Wij hebben een zandbak op het lijstje staan.
Verder:
- badspeelgoed
- speelgoed voor in de zandbank
- (voor)leesboekjes
- houten puzzels
- stapeltoren
- xylofoon van Little Dutch
- knutsel- en tekenspullen vanaf 1 jaar
4 jaar geleden
Ik zou vooral cadeaus richting de 2 jaar doen. Wij hadden voor onze oudste best wel veel ‘babyspeelgoed’ cadeau gevraagd en daar was hij op een gegeven moment rond 1,5 echt zat van en toen kon ik alsnog andere dingetjes gaan kopen 🙈
Meestal doen we:
Prentenboeken
Duplo
Open ended speelgoed
Knutselspullen
Buitenspeelgoed
Praktische dingen als:
zwemkleding
wasbare luiers mochten we daarin nog iets nodig hebben
4 jaar geleden
misschien zn fiets met duwstang ipv rondje wandelen met de kinderwagen kunnen ze hier alvast in zitten. veder komt er een zandbak en schommel verder volg ik deze topic😁

4 jaar geleden
Reactie op PBJJ
Watertafel ook heel leuk!
Zeker!! Kan ook met zand degene die ik heb!! Uren vermaak met mijnnichtje! 😉