Na een jaar had ik extreem veel uitstekende plukken babyhaar. Nu 20 maanden na m’n eerste bevalling is het weer zoals het was, maar begint het ook weer uit te vallen (9 weken na m’n bevalling)
Ja vreselijk!! Ik had het vorige zwangerschappen pas vanaf 4 maanden maar echt wel tot 9 maanden 😵 dacht dat er geen haar meer overbleef en al die kleine haartjes die daarna overblijven..
Maarja je kan er niks tegen doen!
Bij mij begon het direct na de bevalling, ik denk omdat ik ook zware bloedarmoede/ ijzertekort had.. lees idd dat het normaal na 3/4 maanden uit begint te vallen. Betekend dit dat het nog erger wordt?? Iemand ervaring mee?? 😭
Hier ook hele cavia's uit het haar elke keer dat het geborsteld wordt. Heb van mezelf al heel weinig en heel dun haar dus hoop dat t niet te erg wordt 🤞🍀
Ja hier hetzelfde! Ik overweeg om een bob te laten knippen want nu is er ni ...
Ik raad aan om naar de kapper te gaan ja!
Ik ben vandaag geweest, kapper schrok van mijn haaruitval hahah, maar ik voel me nu wel weer helemaal fris in mijn kapsel 🥰
Helaas hier ook begonnen!! Hoort er bij en je kan er niet echt wat tegen doen.
Ik vond vooral vervelend dat dan over een tijdje allemaal babyhaartjes gaan groeien, waar je niks mee kan
Bij mij begon het direct na de bevalling, ik denk omdat ik ook zware bloeda ...
Ik had ook erg ijzertekort en bloedarmoede en had ook al na 5 weken haaruitval en nu na 15 weken is het echt extreem. Ik ben straks kaal denk ik 😭 hoelang duurt het nog?