32 Reacties

2 jaar geleden

Na een jaar had ik extreem veel uitstekende plukken babyhaar. Nu 20 maanden na m’n eerste bevalling is het weer zoals het was, maar begint het ook weer uit te vallen (9 weken na m’n bevalling)

2 jaar geleden

Ja vreselijk!! Ik had het vorige zwangerschappen pas vanaf 4 maanden maar echt wel tot 9 maanden 😵 dacht dat er geen haar meer overbleef en al die kleine haartjes die daarna overblijven.. Maarja je kan er niks tegen doen!

2 jaar geleden

Dit is na 1x borstelen. Komt dit nog goed? 😩🙏🏼

2 jaar geleden

Hier voorlopig nog niet maar ik ben er wel angstig op aan het wachten. Had gelezen dat het meestal rond 4 maanden begon

2 jaar geleden

Reactie op Summer2023 🌸

Dit is na 1x borstelen. Komt dit nog goed? 😩🙏🏼
Na mijn haar te wassen gewoon in plukjes eruit getrokken 😭

2 jaar geleden

Reactie op Izzy92

Hier voorlopig nog niet maar ik ben er wel angstig op aan het wachten. Had ...
Bij mij begon het al na 3 weken of zo.... nu pas 10 weken geleden bevallen dus ben bang voor wat er nog komen gaat...

2 jaar geleden

Reactie op Yelena456

Na mijn haar te wassen gewoon in plukjes eruit getrokken 😭
😭

2 jaar geleden

Bij mij begon het direct na de bevalling, ik denk omdat ik ook zware bloedarmoede/ ijzertekort had.. lees idd dat het normaal na 3/4 maanden uit begint te vallen. Betekend dit dat het nog erger wordt?? Iemand ervaring mee?? 😭

2 jaar geleden

Hebben jullie naast t haaruitval ook dat het veel sneller vet wordt en sneller 'haarpijn' ☹️kan er echt niks meer mee

2 jaar geleden

Hier ook hele cavia's uit het haar elke keer dat het geborsteld wordt. Heb van mezelf al heel weinig en heel dun haar dus hoop dat t niet te erg wordt 🤞🍀

2 jaar geleden

Reactie op 24l

Hebben jullie naast t haaruitval ook dat het veel sneller vet wordt en snel ...
Bij mij is het juist minder vet

2 jaar geleden

Reactie op 24l

Heb ik dus ook! Mijn haar is zo snel vet na een dag al😪 en sneller ‘haarpijn’ heb ik ook. Pff

2 jaar geleden

Reactie op 24l

Ja!!! Vet irritant

2 jaar geleden

Ja hier hetzelfde! Ik overweeg om een bob te laten knippen want nu is er niks van te maken..

2 jaar geleden

Reactie op Jetteke

Ja hier hetzelfde! Ik overweeg om een bob te laten knippen want nu is er ni ...
Ik raad aan om naar de kapper te gaan ja! Ik ben vandaag geweest, kapper schrok van mijn haaruitval hahah, maar ik voel me nu wel weer helemaal fris in mijn kapsel 🥰

2 jaar geleden

Reactie op 24l

Hier ook, maar hoor het meer hoor. Ook van vrouwen die niet onlangs bevallen zijn.

2 jaar geleden

Hier is de haaruitval ook begonnen hoor! Heb dik zwart haar van mezelf, dus letterlijk overal waar ik kom zie je m’n haren op de grond 😅

2 jaar geleden

Helaas hier ook begonnen!! Hoort er bij en je kan er niet echt wat tegen doen. Ik vond vooral vervelend dat dan over een tijdje allemaal babyhaartjes gaan groeien, waar je niks mee kan

2 jaar geleden

Bij mij begon het direct na de bevalling, ik denk omdat ik ook zware bloeda ...
Ik had ook erg ijzertekort en bloedarmoede en had ook al na 5 weken haaruitval en nu na 15 weken is het echt extreem. Ik ben straks kaal denk ik 😭 hoelang duurt het nog?

2 jaar geleden

Hi dames. Hoe is het bij jullie? Hier nog steeds mega veel haarverlies 🥺