28 Reacties

2 jaar geleden

The gentleman (film en serie , beide goed) Fool me once Sons of anarchy Peaky blunders Blacklist Lucifer Suits How to get away with murder Vikings Gilmore girls The lincoln lawyer Ford ( v Ferrari) House Outlander Designated survivor Kan nog wel evn doorgaan maar hier kan je wel even mee vooruit🤣 voornamelijk netflix volgens mij

2 jaar geleden

De serie elite op netflix. Ben je wel ff zoet mee hahaha

2 jaar geleden

Ik heb tijdens het verlof van de eerste 'this is us' gebinged. Echt een top serie.

2 jaar geleden

Reactie op DemiJJ

The gentleman (film en serie , beide goed) Fool me once Sons of anarchy ...
Alles wat zei zegt! 🤣 Netflix: Ragnarok Bridgerton Orange is the New Black Stranger things YOU The umbrella academy The queens Gambit Damsel Loki op Disney plus

2 jaar geleden

The grimm weet niet wat doe nu op staat. Ben zelf greys anatomy aan het kijken op Disneyplus die heeft 2 spin-offs private practice en station 19

2 jaar geleden

Maar ik vind wel dat je als vrouw zijne echt outlander gezien moet hebben. (Bedoel er niks seksistisch mee ofzo 🤣)

2 jaar geleden

Working moms vond ik hilarisch op Netflix.. zal nog even nadenken

2 jaar geleden

Ik ben weer begonnen met Greys Anatomy(Disney)! 😂 En net klaar met Rizzoli & Isles (Prime), echt mijn favoriete serie allertijden (politie/detective).

2 jaar geleden

Wij kijken hier nu Shameless, geweldige serie hahaa

2 jaar geleden

The grimm op prime. Of supernatural

2 jaar geleden

Reactie op CruelladV

Maar ik vind wel dat je als vrouw zijne echt outlander gezien moet hebben. ...
Outlander of Jamie 😂

2 jaar geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ik ben weer begonnen met Greys Anatomy(Disney)! 😂 En net klaar met Rizzoli ...
Ooh jaaaaa Rizzoli & Isles was echt goed! Netflix: Queen of the South Grizelda Suits Lucifer Sniper Designated Survivor

2 jaar geleden

Reactie op Sopermama-Lisa

Outlander of Jamie 😂
Snap je!? 🤣🤣

2 jaar geleden

Ik ben op prime weer Chigago Fire aan het kijken. Pluspunt: 13 seizoenen ofzo en daarna kan je nog door naar Chigago med en Chigago PD

2 jaar geleden

Op Netflix: shameless (echt mega leuk!) The Bold Type (heeeeeel leuk)

2 jaar geleden

Reactie op Evaa1991

Ik heb tijdens het verlof van de eerste 'this is us' gebinged. Echt een top ...
Ik ook! Dus This is us Outlander (Jaaa zeker ook voor Jamie) Station 19 Grey's Chicago med, pd en fire Velvet en daarna Velvet Collection (ook voor Miguel) Chicas del Cables The Rookie Handmaids Tale Virgin River Ginny en Georgia Firefly Lane

2 jaar geleden

Ginny & Georgia!! Geweldige serie

2 jaar geleden

Dan mis ik mijn twee grote favorieten in je lijstje 😱😜 Grey's Anatomy 🚑 🏨 met de huidige 19de seizoenen heb je voorlopig genoeg te kijken ❤️ en de nevenserie Station 19 🚒 nu 6 seizoenen op Disney+. Bij mijn vorige zwangerschap keek ik Greys, dit keer 19 😂

2 jaar geleden

Ik heb begonnen aan Greg anatomy, tot nu toe erg leuk en heel veel seizoenen. Series die ik erg goed vond: the originals, reign, the 100, travelers, Gomorra, undercover, snow piercer, Emily in Paris, Manifest, altered Carbon, Bridgerton, Queen Charlotte a Bridgerton story, queen of the south, top boy, top boy summerhouse, breaking bad, prison break, you, the walking dead en inventing Anna

2 jaar geleden

Reactie op AngRoos

Dan mis ik mijn twee grote favorieten in je lijstje 😱😜 Grey's Anatomy 🚑 ...
Seizoen 20 is ook onderweg weet niet wanneer online