13 Reacties

vorig jaar
Ik heb er nog niet echt ervaring mee maar ik heb voor de babykamer een schommelstoel gehaald van jysk, en ben er (tot nu) heel erg blij mee 🥰

vorig jaar
Uiteindelijk zijn wij voor een gewone fauteuil gegaan (Strandmon, ikea) met een poefje. Een schommelstoel vonden wij vooral als je er een tijdje op zit minder prettig zitten. Opstaan ook niet heel handig, vooral als de baby wat ouder/zwaarder wordt. Het zal uiteindelijk een persoonlijke voorkeur zijn. Wat ik wel echt een must vind, schommel of niet, dat het een hoge rugleuning heeft waar je ook je hoofd op kan laten rusten en goede armleuningen. Mocht je er dan wat uren in moeten vertoeven, dan ook zo comfortabel als mogelijk voor de volwassene. Succes!

vorig jaar
Reactie op Sidenida
Uiteindelijk zijn wij voor een gewone fauteuil gegaan (Strandmon, ikea) met ...
Ik vond een schommelstoel ook niet handig, vooral als ze dus groter en daarmee zwaarder worden. En precies dat opstaan weer was niet gemakkelijk haha. Dacht een schommelstoel is leuk.. maar in werkelijkheid viel het tegen.

vorig jaar

vorig jaar
Wij hebben een normale fauteuil, nu bij de jysk mega leuke en betaalbare fauteuils en evt voetenbankje. Wij hebben zelf de ‘Viltsund’ van jysk, die kost €200 excl voetenbankje en is wat groter. Indien je een kleinere wil: https://jysk.nl/woonkamer/fauteuils/fauteuil-hundested-white-stof/eiken-kleur (€100)

vorig jaar
Heb een (kleine) schommelstoel van de Leenbakker en zoooo blij mee! Hoe vaak ik onze dochter wel niet in slaap geschommeld heb😂 en nog steeds soms (ze wordt in april 2). En nu klimt ze er zelf in, echt geweldig! Doordat de stoel vrij klein is qua omvang en licht ook makkelijk te verplaatsen. Borstvoeding gaf ik toch altijd het liefst liggend, of heel goed rechtopzittend, dus voor mij was een hoge rugleuning of diepe stoel niet nodig.
https://www.leenbakker.nl/banken-en-stoelen/fauteuils/standaard-fauteuils/schommelstoel-anada-stof-lichtgrijs?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAiP2tBhBXEiwACslfnjJm-fZZA81MmRN45USKymUYP8-2-FT6qISC93OydjSG3Vtz2bO92RoC1WoQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

vorig jaar
Ik zou ook zeker voor een schommelstoel gaan, ik schommel mijn dochter (2 jaar) er nog wel eens mee in slaap en als ze onrustig of ziek is wordt ze er ook heel rustig van.

vorig jaar
Ik had bij mijn zoontje een schommelstoel op zijn slaapkamer maar eigenlijk nooit gebruikt. Ik vond het veel fijner om de voedingen op ons bed te geven, en dan wiegde ik hem daar ook in slaap

vorig jaar
Ik vond een hoge rugleuning en ‘oren’ voor mijn hoofd heel fijn! Zeker voor in de nacht. En inderdaad een poef om je benen lekker om te leggen