29 Reacties
2 jaar geleden
Ik volg even want ik heb zelf eigenlijk ook geen ruimte voor een (grote) fauteuil… Zou dit per se nodig zijn? Kan je bijv niet in de woonkamer voeden? (mits je deze op dezelfde etage hebt)
2 jaar geleden
Ik heb die teddy stoel in een kleine kamer in de hoek, hij is best groot maar wellicht dat je de afmetingen kan checken
2 jaar geleden
Ik heb die teddy stoel in een kleine kamer in de hoek, hij is best groot ma ...
Deze

2 jaar geleden
Reactie op AnoniemLwd
Ik volg even want ik heb zelf eigenlijk ook geen ruimte voor een (grote) fa ...
Er wordt vaak op de slaapkamer gevoed om een dag/nachtritme aan te leren. Als je kindje wat ouder wordt is het duidelijk dat het slaaptijd is wanneer je op de slaapkamer blijft.
2 jaar geleden
Reactie op Kersepitje2022
Er wordt vaak op de slaapkamer gevoed om een dag/nachtritme aan te leren. A ...
Ah dankjewel voor je reactie!
2 jaar geleden
Ik heb gewoon een eet kamer stoel neer gezet 🤣 in het begin slapen ze toch bij je. Hier rond een maand of 6/7 verhuisd naar zijn eigen kamer, dus ja hier wonen we ook erg klein dus was de eetkamer stoel prima oplossing voor die paar minuten dat je er zit
2 jaar geleden
Eerlijk? Niet aan beginnen. Wij hadden een kleine stoel in de kamer staan en heb er welgeteld 3x in gezeten en nooit in gevoed. Als je de eerste maanden met de cosleeper gaat werken dan doe je voedingen gewoon in bed. En zodra ze over gaan op hun eigen kamer hebben ze geen nachtvoeding meer en is het 6/7 uur laatste fles en slapen tot de volgende ochtend
2 jaar geleden
wij hebben zeker een stoel op zijn kamer staan. hij heeft maar een paar weken bij ons op de kamer geslapen omdat we al snel tot de conclusie kwamen dat iedereen beter slaapt als hij op zijn eigen kamer slaapt. dus toen voor voedingen en nu nog dagelijks voor het boekje bij naar bed gaan. ik probeer al een paar keer de foto toe te voegen, maar volgens mij pakt ie het niet
2 jaar geleden
Reactie op MamFem
Eerlijk? Niet aan beginnen. Wij hadden een kleine stoel in de kamer staan e ...
Dit is zo persoonlijk. Onze dochter is 3 jaar en gebruiken ‘m nog steeds elke dag. De eerste 2 jaar voor BV. Het eerste jaar bij ons geslapen en toen inderdaad vanuit bed gevoed, maar overdag maakte ik gebruik van de stoel. Nu gebruiken we ‘m dagelijks voor boeken lezen, flesje melk en knuffelen.
Geen antwoord op je vraag, TO sorry ;) Ik ben zelf ook aan het zoeken voor een kleinere stoel voor nr. 2. We hebben nu een ruime fauteuil die gaat niet passen op de nieuwe, kleine babykamer. Vereiste is in elk geval hoge armleuningen en hoge leuning dat ik m’n hoofd kan laten rusten.
Succes met de zoektocht! :)
2 jaar geleden
ik vind een stoel ook een must! gebruiken hem ook nog steeds elke dag voor ons eerste zoontje die nu 1,5 is. maar hij heeft de grote kamer en baby 2 krijgt het kleine kamertje. ik heb de juiste stoel ook nog niet gevonden
2 jaar geleden
Reactie op Evvelin2
Dit is onze andere optie, maar ik ben bang dat deze te ‘diep’ zit, waardoor ...

Ik heb er net in gezeten bij de IKEA en ik moet met mijn 1,65 allebei mijn handen nodig om me af te zetten om eruit te komen. Zou het vooral proberen
2 jaar geleden
Reactie op Evvelin2
Wij twijfelen tussen 2 stoelen.. Ook een relatief kleine kamer en de meubel ...

ik vind bij deze de zitting veelste laag ik ben zelf net naar de ikea geweest en geprobeerd maar ze zitten voor mij allemaal te laag. ik ben 1.74m ik had 1 stoel bij de eetkamer deel gezien alleen gaat die uit het assortiment
2 jaar geleden
Wij zijn 4 jaar geleden naar een meubelzaak geweestben hebben daar stoelen/fauteuils geprobeerd. Misschien eens de moeite waard om te gaan kijken? ipv naar de winkels waar je als eerste aan denkt (ikea/babypark/leen bakker ect)
hier kon je ook je bekleding uitkiezen
2 jaar geleden
Reactie op Evvelin2
Wij twijfelen tussen 2 stoelen.. Ook een relatief kleine kamer en de meubel ...

wij hebben deze voor in de grote babykamer en deze is echt heerlijk in gebruik. maar vind hem echt te lomp in het mini kamertje van 6m2 straks