Hoi allemaal,
Ik ben voor de 3e keer zwanger (7 weken), waarvan de 1e keer een miskraam. Nu groeit mijn buik zo snel dat ik het eigenlijk niet meer kan verbergen. Ik vermoed een combinatie van opgezette darmen en het feit dat mijn lichaam weet wat er te wachten staat.
Nu ben ik gewoon benieuwd of andere mama's dit ook hebben?
Zeker weten! Hier ook 7 weken zwanger van de derde & ook echt wel merkbaar (nog niet echt zichtbaar, meer voelbaar) een buikje .. ik slaap ook op mijn buik dus k merk ook dat dat oncomfortabeler wordt ..
Hier ook voor de 3e keer zwanger. Nu ruim 10 weken, maar die buik is echt nog onmogelijk te verstoppen. Heb het ook al tegen iedereen verteld, de praatjes begonnen al te komen…
Hier ook voor de 3e keer zwanger. Nu ruim 10 weken, maar die buik is echt n ...
Ja dat! Wij willen het het liefst tot de kerst voor onszelf houden en het tijdens de kerstdagen aan familie vertellen maar dat zijn nog 2 lange weken. In het weekend en thuis draag ik jurkjes waardoor het voor familie minder op zal vallen, maar op het werk is dat lastiger. Ik kan me niet voorstellen dat het bij collega's onopgemerkt blijft.. 🤭
Zeker weten! Hier ook 7 weken zwanger van de derde & ook echt wel merkb ...
Ook een soort gevoel dat je druk op je buik niet goed kan verdragen? Zo voelt het voor mij bij strakkere kleding of inderdaad ook als ik op mijn buik ga liggen
Ik dacht al dat het aan mij lag 🙈 2e zwangerschap, nu 9 weken en in de loop van de dag gaat alles echt strak zitten en in de avond kan het niet meer dicht 😂
Pff, ik ben al een tijdje aan het zeuren over mijn snel groeiende buik. Nu voor de 4e keer zwanger, waarvan 1 miskraam. Mn buik is nu al zo groot als toen ik bij mn eerste 20 weken zwanger was 🫣 Dit keer inderdaad door mn darmen, toen echt door mn dochter 😅
Ik dacht dat ik gek werd maar dit is gewoon niet meer een eerste zwangerschap dus😅
Nog niet gewicht aangekomen maar mijn broek zit echt niet meer lekker in de loop van de middag. Bij de eerste paste ik diezelfde broek nog tot week 22!
Ja precies, zo voelt t hier ook .. Draag je nog wel gewone kleding?
Over het algemeen alleen wijd vallende kleding, wat flaired pants en gisteren voor het eerst een zwangerschapsbroek want ik trok een gewone spijkerbroek aan en voelde direct dat dat hem niet meer zou worden 🫣
Heel herkenbaar! Ik ben zwanger van ons 3e kindje (4e zwangerschap). Op 3 januari heb ik pas de termijnecho en ik vraag me echt af hoe ik dit in hemelsnaam nog zo lang moet verbergen 😅
Ja hier 3e zwangerschap en kan het al niet meer verbergen ik draag al mijn zwangerschaps flair broeken. Ik ben normaal erg slank en mijn buikje staat al bol… nu 8+4 dus kijken hoelang het onopgemerkt blijft.
Over het algemeen alleen wijd vallende kleding, wat flaired pants en gister ...
Ik snap t gevoel .. ik draag ook wat lossere broeken. Maar wil eigenlijk pas met positiekleding beginnen wanneer mensen t weten anders ben k bang dat ze t zien 🙈
Hier 10 weken en 2 dagen zwanger op de foto van nummer 5 (1 miskraam gehad). Alle naasten weten het al en ook mijn collega’s. Dit is mijn buik de hele dag wel dus draag geen spijkerbroeken meer