10 Reacties
2 maanden geleden
Heb het ook. Ik lees mee. Maar bij mij viel tijdens de zwangerschap dan ook 0 haren uit
2 maanden geleden
Jep, hele cavia's aan haar laat ik achter in de douche na het wassen 馃槄 of als ik het vast heb gehad de hele dag, moet ik het echt pas in de badkamer los doen.. anders kunnen we meteen weer stofzuigen 馃槄
Geen tips helaas.. volgens mij hoort het er gewoon bij en gaat het vanzelf weer over.
2 maanden geleden
Hier ook, inmiddels al een maand (kleine is deze week 3 maanden). Bij de 1de ook gehad vanaf een maand of 4. Duurde twee of drie maanden en net op het moment dat ik dacht dat ik echt kale plekken ging krijgen stopte het ineens weer. Ik heb zelf heel stijl en fijn haar, dus mijn haar wordt vrij snel dun. Vind het ook verschrikkelijk, maar deze keer weet ik iig dat het stopt en het haar weer gaat groeien. Kan je helaas niet veel aan doen, komt door de hormonen. Je kan alleen de nieuwe haargroei ondersteunen door middel van hoofdhuid massage, vitamine B, selenium en collageen. Verder is het afwachten en veel stofzuigen ben ik bang.
2 maanden geleden
Reactie op Saffje
Vanaf wanneer is het bij jullie begonnen?
Na 3 maanden 馃槱 nu 3,5 maanden en extreem pff
2 maanden geleden
Reactie op StefS2
Hier ook, inmiddels al een maand (kleine is deze week 3 maanden). Bij de 1d ...
Ik heb ook stijl en fijn haar, hoop dat het zsm stopt 馃槱馃ズ
2 maanden geleden
Reactie op Mani93
Jep, hele cavia's aan haar laat ik achter in de douche na het wassen 馃槄 of ...
Ik maak precies het zelfde mee, durf mn haar niet meer in huis los te maken of aan te raken. Enkel in de badkamer 馃ゲ
2 maanden geleden
Reactie op GoudenKolibrie862618
Heb het ook. Ik lees mee. Maar bij mij viel tijdens de zwangerschap dan ook ...
Tijdens de zwangerschap had ik er ook helemaal geen last van 馃ゲ
2 maanden geleden
Dit hoort er gewoon helaas bij!
Tijdens de zwangerschap stoppen je haren met uitvallen, ze worden ouder dan ze eigenlijk horen te worden zeg maar. Dat heeft met de hormonen te maken.
Ongeveer 3 maanden na de geboorte zijn die laatste hormonen tegen haaruitval je lichaam uitgewerkt. Dan op eens vallen al die oude haaren, die al lang hadden moeten uitvallen, uit. Er komen gewoon nieuwe hoor! We hebben op eens gewoon allemaal haren die dezelfde leeftijd hebben en tegelijkertijd uitvallen ipv verspreid. Dat wordt weer beter en gaat vanzelf over.
https://www.24baby.nl/geboorte/herstel-na-bevalling/haaruitval-na-zwangerschap/
Dus ja het lijkt veel en wordt ook namate het oestrogeen je lijf uit gaat meer, maar het gaat ook over en wordt weer verspreid.
2 maanden geleden
Ugh ja verschrikkelijk. Bij m'n eerste had ik wat korter haar wat niet in een staart paste. Als ik m'n haar dan niet had gekamd en m'n dochter 1x haar hand door m'n haar haalde, had ze dr hele handje vol馃あ.
Dit keer langer haar en zit hele de dag in een knot zodat het nauwelijks uitvalt. Ik kam het voor en na het slapen, boven de wasbak. Zodat alles wat eruit valt, zo bijeen te rapen is en niet op de vloer komt en door het huis wordt verspreid.
Onder de douche doe ik na het wassen een hoofdhuid-borstel door m'n haren, die vangt dan al een heleboel op wat n铆et het putje in verdwijnt. Dan als ik m'n haar-handdoek afdoe, kam ik het nog een keer boven de wasbak. Weer hele plukken die dan niet op de grond komen.
Op haar-was-dag kan ik dus echt flinke haarballen maken馃檲馃あ