61 Reacties
7 maanden geleden
Ik heb dit voor het eerst gedronken bij mijn 4e kindje en dat was met stipt de makkelijkste bevalling van alle. Bijna geen bloedverlies, effectieve weeën waar ik voor het eerst controle over leek te hebben. Misschien toeval, maar ik ben fan😜
7 maanden geleden
Ik ben net begonnen met 1 kopje per dag met frambozenblad thee (maak er een mocktail van met ananas sap en cranberry sap ☺️)
Ben nu 34+1 dus echt sinds gister begonnen.
Met 36 ga ik naar 2 kopjes per dag en met 38 naar 3 kopjes per dag ☺️
7 maanden geleden
Deze app zelf heeft er een artikel over zie ik net.
https://www.24baby.nl/zwanger/voeding/frambozenbladthee/
7 maanden geleden
Vorige zwangerschap gedronken vanaf 36 weken in combinatie met een aantal dadels per dag. Snelle bevalling gehad met weinig bloedverlies en baarmoeder was ook binnen een paar dagen weer hersteld en terug in normale vorm. Geen idee of het door de thee kwam, maar ik ga het zeker weer drinken
7 maanden geleden
Vorige zwangerschap, eerste zwangerschap gedronken. Qua duur bevalling geen effect, wel weinig tot geen bloed verlies. Baat het niet, dan schaad het niet toch! 😁
7 maanden geleden
3-4 kopjes rambozenbladthee, 6-7 dadels per dag, 1-2 glazen okra water, 2-3 eetlepels panjiri: allemaal gedaan vanaf week 36-37 en de bevalling was geweldig. Geen idee wat echt heeft bijdragen en hoeveel maar gevoelsmatig schrijf ik het grootste succes nog steeds toe aan de hypnobirthing cursus die ik deed. Bevallen = 80% een mind game en de rest is gewoon mooi meegenomen!
7 maanden geleden
Reactie op VeelzijdigeHorizon598206
Waar hebben jullie de thee besteld? 😊
Mijn vk praktijk heeft een eigen thee waar ik het haal maar vriendinnen van mij hebben het hier besteld:
https://dalalounatuurlijk.nl/product/frambozenblad-thee-biologisch-gedroogd/
7 maanden geleden
Ik ben bij mijn vorige zwangerschap met 34 weken met frambozenbladthee begonnen en heb een paar dagen later een vroeggeboorte gehad... Nu heb ik natuurlijk geen idee of de thee daarbij een rol gespeeld heeft, mijn verloskundige acht de kans klein. Maar ik sluit het zeker niet uit en wacht nu voor de zekerheid maar tot 37 weken 😅
7 maanden geleden
Reactie op Bysaa
Dat is een goede review. Welke had je?
Ik geloof dat ik het had gekocht bij Tea Bar.
7 maanden geleden
Reactie op himan
3-4 kopjes rambozenbladthee, 6-7 dadels per dag, 1-2 glazen okra water, 2-3 ...
Is 6-7 dadels niet echt enorm veel suiker? Cries in zwangerschapsdiabetes😭
7 maanden geleden
Reactie op caroline-89
Is 6-7 dadels niet echt enorm veel suiker? Cries in zwangerschapsdiabetes😭 ...
Waarschijnlijk wel als je die joekels van medjooldadels eet😬 Mijn schoonmoeder neemt dadels mee uit de bergen in Iran en die hebben het formaat van een druif (en veeeeel lekkerder😉)