Hebben jullie ideeen wat leuk is om deze zwangerschap bekend te maken met kerst?
3e kindje, bij de eerste voorleesboek gegeven voor opa en oma, bij de 2e de oudste een shirt met big bro aangetrokken. Weet het nu niet zo goed wat leuk is.
Ik zag deze tekst op Pinterest misschien op een soort menu kaartje doen
Wij hadden 3 jaar geleden deze tekst (andere layout) op fotopapier geprint en in een envelop bij iedere cadeau gedaan. Gezegd dat ze het tegelijk moesten lezen
Wij doen een kerstdag een kerstkaart geven met daarop een foto dat we zwanger zijn. En met de vrienden sturen we op een gegeven moment in de appgroep een foto van de echo en kijken wie het als eerste ziet.
Wij hebben 24e de termijnecho, voor alsnog ben ik dan 11+3. Als we er een mooie foto tussen hebben, doen we die vergroten en dan dochterlief in kerstmanpak, voor de boom, met de foto in haar handen🥰
Ik heb voor m'n papa en mama een liedje gemaakt met AI waarin ik schrijf over wat ze voor mij betekenden. In het liedje zijn dan hints verwerkt die aanduiden dat ik zwanger ben. Aan het eind wordt het dan gezegd. Tekst gemaakt met chatgpt en heeeeel veel eigen input en het liedje laten maken met Suno.
Bij ons de eerste; bij de ene familie rompertjes ingepakt met persoonlijke boodschap en een foto van de echo in handen van onze knuffels van vroeger. Bij d eandere familie een doosje met diezelfde foto onderin gelegd met daarop sokjes en heel veel versiering zodat het niet zichtbaar is. En dat ligt dan onder de boom te wachten tot we de cadeautjes gaan uitpakken