23 Reacties

vorig jaar

Taart serveren met blauwe en roze muisjes?

vorig jaar

Heliumballon met blauw roze uit een doos uitlaten pakken

vorig jaar

Slabbetje met leuke tekst als cadeau

vorig jaar

Een kerstbal met de aankondeging erop! Ik hen op temu leuke kersthangers besteld om het met kerst te kunnen vertellen 🥰

vorig jaar

Ik zag deze leuke kerstballen. Misschien leuk om te geven 😊
Ik heb een doosje laten maken met; all I wanted for Christmas was 2 pink lines En daar steek ik dan een test in.

vorig jaar

Reactie op Brittpebas

Een kerstbal met de aankondeging erop! Ik hen op temu leuke kersthangers be ...
👆

vorig jaar

Ik zag deze tekst op Pinterest misschien op een soort menu kaartje doen

vorig jaar

Hier doen we doorzichtige kerstballen met de echo erin

vorig jaar

Reactie op Bootjuh27

Ik zag deze tekst op Pinterest misschien op een soort menu kaartje doen
Wij hadden 3 jaar geleden deze tekst (andere layout) op fotopapier geprint en in een envelop bij iedere cadeau gedaan. Gezegd dat ze het tegelijk moesten lezen

vorig jaar

Wij doen een kerstdag een kerstkaart geven met daarop een foto dat we zwanger zijn. En met de vrienden sturen we op een gegeven moment in de appgroep een foto van de echo en kijken wie het als eerste ziet.

vorig jaar

Ik heb kerstballen gekocht en er met goudstift opgeschreven

vorig jaar

Een kalender met foto van mijn dochter die een tekening vasthoudt ‘ik word een grote zus’

vorig jaar

Wij hebben 24e de termijnecho, voor alsnog ben ik dan 11+3. Als we er een mooie foto tussen hebben, doen we die vergroten en dan dochterlief in kerstmanpak, voor de boom, met de foto in haar handen🥰

vorig jaar

Reactie op Bloempjex

Ik heb kerstballen gekocht en er met goudstift opgeschreven
Goed idee! Welke stift raad je hiervoor aan?

vorig jaar

Ik heb voor m'n papa en mama een liedje gemaakt met AI waarin ik schrijf over wat ze voor mij betekenden. In het liedje zijn dan hints verwerkt die aanduiden dat ik zwanger ben. Aan het eind wordt het dan gezegd. Tekst gemaakt met chatgpt en heeeeel veel eigen input en het liedje laten maken met Suno.

vorig jaar

Reactie op Peddel

Goed idee! Welke stift raad je hiervoor aan?
Ik had eerst goudstift van de hema, die vond ik matig. Maar ik bleek nog een acrylstift in huis te hebben en die deed het perfect!👌

vorig jaar

🤗🤗
Wij gaan zo naar de familie...wie ziet het als eerste? 😄
Bij ons de eerste; bij de ene familie rompertjes ingepakt met persoonlijke boodschap en een foto van de echo in handen van onze knuffels van vroeger. Bij d eandere familie een doosje met diezelfde foto onderin gelegd met daarop sokjes en heel veel versiering zodat het niet zichtbaar is. En dat ligt dan onder de boom te wachten tot we de cadeautjes gaan uitpakken