91 Reacties

5 jaar geleden

Oh ik heb hier precies het zelfde .. vrijdag 11 weken en ik twijfelde al of het een ‘ nieuw’ sprongetje kon zijn 😅..

5 jaar geleden

Ik heb hier ook hetzelfde. Elke keer na 45min wakker en gillen en krijsen alleen voeden helpt. Is hoop ik het begin van de derde sprong. Want langer dan een week trek ik dit niet

5 jaar geleden

Ik volg even, wel net de 8 weken gehad 🤪

5 jaar geleden

Ik lees mee. Hier meisje van 12 weken, 1,5 weken te vroeg geboren. Hele rustige baby gehad met goeie biologische ritme. Absoluut geen hand kindje. Maar afgelopen 2 dagen, veel kwijl en slijm in haar mond. Huilerig, aanhankelijk, eet slecht, komt eerder voor eten..... geen idee wat er aan de hand is?!

5 jaar geleden

Wellicht is jullie zoontje wat vroeg. Onze zoon zit er ook in denken wij. Gister slecht kunnen slapen overdag, ook max een cyclus inderdaad van 45 min en daarnaast ook extra trek 5x borstvoeding extra gehad en nu bijna de hele dag slapen. We moeten hem daarbij helpen want zelf in slaap vallen zit er niet in. Ja snel klaar met de speel activiteiten terwijl hij er eerder geen genoeg van kan krijgen. Ik probeer mee te gaan in zijn flow en de momenten die hij wil 'plakken' voor mezelf in te vullen met ontspanning als tv bijvoorbeeld en hem lekker bij me laten liggen knuffelen en slapen uiteindelijk. Succes, ik steun je mentaal😜

5 jaar geleden

Reactie op Firsttimemom92

Wellicht is jullie zoontje wat vroeg. Onze zoon zit er ook in denken wij. G ...
Ook zo’n leuke 2e naam hebben jullie haha!

5 jaar geleden

Mijn dochtertje is ook 11 weken oud en sinds vandaag ook huilerig en hangerig merk ik.... Haar vasthouden is t enige wat helpt 🤷🏽‍♀️. Wat ze ook sinds paar dagen heeel veel doet is vuistjes in haar mondje. Weet iemand wat dit kan zijn?

5 jaar geleden

Omg ik doe een vreugdedans, wat een herkenning 😂 dan gok ik dat ie begonnen is aan de 12 weken sprong.. wel vroeg gezien hij 1 week te vroeg geboren is🤔 maar hij is zo niet zichzelf 🤭

5 jaar geleden

Precies 11 weken vandaag en echt uit zijn doen. Niet willen slapen, moe zijn, onrustig, huilen bij alles. Gister de hele dag juist geslapen. Dus duidelijk een sprong. Maar iemand vroeg over handjes naar het mondje brengen. Dat is al oefenen om dingen in haar/zijn mond te doen. In de mond zitten heel veel zenuwen en dan gaan ze straks alles in hun mond doen. Dus vandaar handjes naar mond. Hier zelfde namelijk

5 jaar geleden

donderdag 11 weken, 1 week te laat geboren. Wil heel de dag rechtopzitten anders is het niet goed, vanacht heel goed geslapen maar overdag veel minder

5 jaar geleden

Ooooooh is dat het! Ons zoontje is ook van 11 juni en precies hetzelfde. Ontevreden met voedingen! Ik dacht dat mijn voeding terug liep en dat hij te weinig kreeg... maar dit kan het ook zijn natuurlijk. 🤣

5 jaar geleden

Hier ook.. 12 weken oud, mega slecht drinken en savonds wat slechter slapen. Wil de hele dag het liefste zitten en sabbelt veel op zn handjes. Oja, en veel slijm! Dat drinken vind ik wel lastig ben bang dat hij te weinig binnen krijgt ook al 'vraagt' hij niet vaker om een fles.

5 jaar geleden

Ohhhh hier ook eentje donderdag 11 weken, precies hetzelfde! En wij maar denken wat er aan de hand kon zijn 🤔

5 jaar geleden

Ik leef met jullie mee en ben zo blij dat het allemaal overeenkomt. Ons meisje morgen 11 weken oud. Overdag nauwelijks slapen, sowieso niet alleen in slaap vallen. En leg ik haar even neer dan krijst ze alles bij elkaar, gewoon echt paniek. Ik twijfelde even of ze misschien pijn had en of ik de HAP moest bellen want het is zo zielig en kan soms uren doorgaan. Dit is sinds gisteren hevig aan de gang. Door het weinig slapen overdag, valt ze rond 2200/2300uur in een diepe slaap en werd gisteren pas 5uur wakker voor 1 nachtvoeding. Je bent vast gesloopt en weet soms niet meer wat je moet doen. Hier hetzelfde!! Maar kijk naar je kindje en bedenk dat jij de enige bent waar zij/voelt zich prettig bij voelt, nu de wereld steeds groter wordt voor ze, ze meer kunnen, meer zien ,etc en hier van schrikken. We houden vol, met zn allen!!!! Succes bikkels!

5 jaar geleden

Reactie op Joyfullylife

Precies 11 weken vandaag en echt uit zijn doen. Niet willen slapen, moe zij ...
Echt exact hetzelfde hier! Ben zo blij dat ik deze topic heb geopend😂

5 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Vanaf gisterenavond opeens: - niet willen slapen ('s nachts lukt nog wel, maar overdag totaal niet naar bed willen, ondanks een hele hoop signalen van vermoeidheid), en blijven huilen en krijsen - eenmaal met veel moeite in slaap gevallen weer wakkerschrikken na paar minuten, en weer huilen - heel de dag onrustig, hangerig en huilerig - voeden helpt (eventjes) - sinds een paar dagen vaak willen sabbelen op handjes, zelfs door de Puckababy heen (die wordt helemaal nat) Het is echt wel doorbijten, we hebben vandaag ook met consultatiebureau gebeld. Sterkte allemaal!

5 jaar geleden

Ik herken dit ook. Alleen is die van ons ruim 9 weken, dus is de 2e sprong... maar 2 weken later dus weer zo'n sprong?! Heftig wel haha ik bereid me vast voor

5 jaar geleden

Reactie op littleflower

Hier precies hetzelfde! Vanaf gisterenavond opeens: - niet willen slapen (' ...
Ojee, mijn dochtertje heeft die eigenlijk altijd 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Mama Miep

Ik herken dit ook. Alleen is die van ons ruim 9 weken, dus is de 2e sprong. ...
Ik vind trouwens de 3e sprong veel heftiger dan de 2e 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Nath1988

Ik vind trouwens de 3e sprong veel heftiger dan de 2e 🙈
Ohnee! Deze Is bij ons al echt heftig... en al bijna 2 weken gaande 🤯